Fitness Seller

Het WK 2006 topic!

Tjah helft van die ploeg speelt/speelde in België. IK heb er een hechtere band mee dan met de Nederlandse ploeg :p en ik zag ze liever spelen.

pfff is dat ff slecht voor je hart!

Ik ga eens on-nederlands juichen na een slecht gespeelde wedstrijd! :evilnana: :banana: :rocknana: :clap:

Na 2 wedstrijden door in de poule des doods!

Bye Bye S&M en Ivoorkust :wave:

ja winnen top,maar zo spelend komen ze niet ver

als duitsland de finale niet haalt , tip ik op argentiniee -brasil!

king ralf zei:
ja winnen top,maar zo spelend komen ze niet ver

als duitsland de finale niet haalt , tip ik op argentiniee -brasil!
Brazilie is geweldig, vooral de 1e wedstrijd!!!!!!

hahaha miss worden we met dit spel wel is wereldkampioen, nou doe dan maar zo :D

bouwens62 zei:
pfff is dat ff slecht voor je hart!

Ik ga eens on-nederlands juichen na een slecht gespeelde wedstrijd! :evilnana: :banana: :rocknana: :clap:

Na 2 wedstrijden door in de poule des doods!

Bye Bye S&M en Ivoorkust :wave:

on- Nederlands juichen bestaat niet hoor... laat je niet van de wijs brengen.. Nederland juicht altijd wanneer ze winnen en zeker belangrijke wedstrijden (of het nou met goed spel is of niet)

Dat geblaat over Nederlands en on-Nederlands gaat alléén op als ze verliezen of wanneer ze andere landen de winst niet gunnen.

nl door daar gaat het om.. hopelijk kunnen we portugal ontlopen. argentinie was vandaag wel hardcore of niet..

punani zei:
nl door daar gaat het om.. hopelijk kunnen we portugal ontlopen. argentinie was vandaag wel hardcore of niet..

Argentienie was cker hardcore maar S&M speelde als een krant, veel ruimte geven en slecht positiespel.

Argentinië liet een veel betere indruk dan Brazilië. Eerst eens afwachten hoe de brazilianen het zullen doen in de tweede wedstrijd.
Had graag een gelijkspel gezien in nederland-Ivoorkust, maar goed nederland was dodelijk efficient daarmee kom je ver in dit tornooi. Al moet je wel toestaan dat ik zeg dat de doelman van Ivoorkus (Tizie) de slechtse keeper is die ik al heb bezig op dit tornooi!

boerenkool zei:
1. Penalty voor Ivoorkust niet gegeven
2. Gele kaart versierd
3. Van Nistelrooy buitenspel, maar goal telt.

Nederland komt goed weg tot nu toe. 1-1 had ook gekund.

Naar welke wedstrijd heb jij gekeken, Ruud stond echt no way buitenspel...

Luukie23 zei:
Gelukkig ben je het met me eens ;)

Heb nog geen beelden gezien dat het idd niet buitenspel was maar leek me al een heel erge blunder op zo een hoog niveau (heb wel ergere dingen gezien moet ik eerlijk bekennen) maar op de beelden leek het idd te verdacht veel op buitenspel.. zat zeker nog iemand ergens onderin of bovenin ofzo?

Ja ergens in de hoek stond nog een verdwaalde n*ger.

Rob G zei:
Ja ergens in de hoek stond nog een verdwaalde n*ger.

Zo zie je maar man... als Franse trainer zit je de hele week met die gasten de buitenspelval te oefenen is er weer eentje die te lui is om terug te lopen...

Het is echt mazzel geweest dat de ivorianen niet nog een keer gescoord hebben, wat een chaos zeg. Maar met een beetje meer rust in het spel kunnen ze nog best ver komen.

Zelda zei:
Het is echt mazzel geweest dat de ivorianen niet nog een keer gescoord hebben, wat een chaos zeg. Maar met een beetje meer rust in het spel kunnen ze nog best ver komen.

Ja.. ze kunnen rustig met het vliegtuig naar Ivoorkust... ze zijn uitgeschakeld zeg maar...

Socrates zei:
Ja.. ze kunnen rustig met het vliegtuig naar Ivoorkust... ze zijn uitgeschakeld zeg maar...

Hij bedoeld Nederland natuurlijk. Maar die verdediging van ons blijft een zorgekindje (te langzaam vooral)

Terug
Naar boven