XXL Nutrition

Het WK 2006 topic!

hier op Curacao zijn eigenlijk maar 2 soorten supporters:

Brazilie & Nederland !!

:)

Brazilie wordt weer zwaar overschat door iedereen. Wachten rustig af.

Brazilie en vooral Frankijk vielen gisteren erg tegen.

Vandaag nog 2 gevaarlijke outsiders in actie (tegen elkaar) en dan zijn alle ploegen in actie gekomen.

kamikaza zei:
Idd :(
Was ook voor Kroatië , maar ik denk dat ze wel kunnen winnen van Japan en Australië

Als Brazilië 3 keer wint, heeft Australië waarschijnlijk aan een gelijkspel genoeg om door te gaan. Dus gewoon ff die Kroaten als ze wat proberen steeds naar hun eigen helft terugschoppen en klaar is Kees.

boerenkool zei:
Als Brazilië 3 keer wint, heeft Australië waarschijnlijk aan een gelijkspel genoeg om door te gaan. Dus gewoon ff die Kroaten als ze wat proberen steeds naar hun eigen helft terugschoppen en klaar is Kees.

Hoezo dit dan?
Als Kroaten winnen van Japan en dan gelijk spelen tegen Australie staan ze toch gelijk?
Zie je punt niet zo. Denk dat de Kroaten sterker zijn als Australie.

De kroaten hebben mij aangenaam verrast. Ze zullen hun twee resterende wedstrijden wel winnen. Van de zwakke prestatie van Frankrijk was ik niet verwonderd. Ze hebben geluk met Zuid-Korea en Togo anders zouden ze nooit doorgaan naar de tweede ronde!

Manny Ribera zei:
De kroaten hebben mij aangenaam verrast. Ze zullen hun twee resterende wedstrijden wel winnen. Van de zwakke prestatie van Frankrijk was ik niet verwonderd. Ze hebben geluk met Zuid-Korea en Togo anders zouden ze nooit doorgaan naar de tweede ronde!

Ik wil het nog wel eens zien of frankrijk doorkomt. Wat een dramatisch slechte wedstrijd tegen Zwitserland zeg. Jammer dat Zidane zo zijn carriere moet beindigen

ZoutZak zei:
Brazilie en vooral Frankijk vielen gisteren erg tegen.

Vandaag nog 2 gevaarlijke outsiders in actie (tegen elkaar) en dan zijn alle ploegen in actie gekomen.

Ik neem aan dat je Oekraiene en Spanje bedoeld?

Ik zie Spanje, ondanks de namen in de selectie, niet veder komen als de kwartfinale. Volgens traditie dus...

4-0 de eerste mooie uitslag van het wk. Het eerste team dat als een hecht team speelde.

Silva zei:
4-0 de eerste mooie uitslag van het wk. Het eerste team dat als een hecht team speelde.

Erg netjes van Spanje! Had toch niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan tegen Oekraine! Al vond ik wel dat Oekraine toch ook een beetje pech had met de buitenspel-calls.

Spanje al zo goed als zeker in de 8e finales want die gaan het niet laten liggen tegen Tunesie en S-A.

Als Frankrijk, Zuid-Korea en Togo niet kan uitschakelen zijn ze het niet waard om op dit WK aanwezig te zijn.

Die Duitsers weer met hun mazzel, eerste ploeg die de volgende ronde haalt.

EricR zei:
Die Duitsers weer met hun mazzel, eerste ploeg die de volgende ronde haalt.

Nou ja, mazzel, het had ook 4-0 kunnen zijn. Maar ze hadden wel mazzel inderdaad dat het dan toch nog lukt in de blessuretijd. Grappige is bij die gasten ook dat je het gewoon weet he? Ik zei vijf minuten voor tijd nog 'het zijn duitsers dus hij rolt er heus nog wel in'. :D

Zelda zei:
Nou ja, mazzel, het had ook 4-0 kunnen zijn. Maar ze hadden wel mazzel inderdaad dat het dan toch nog lukt in de blessuretijd. Grappige is bij die gasten ook dat je het gewoon weet he? Ik zei vijf minuten voor tijd nog 'het zijn duitsers dus hij rolt er heus nog wel in'. :D

Ik ben absoluut geen fan van nationaal team van Germany, maar deze wedstrijd voelde je dat ze gingen winnen. In de tweede helft was het overwicht simpelweg te groot. Volgende rond is het exit germany ben ik bang (zweden of engeland is dan de tegenstander)

Maar het blijft een dramatisch elftal en bij nadere beschouwing hebben ze officieel de volgende ronde nog niet gehaald.

Onderling resultaat telt niet, maar doelsaldo bij een gelijk aantal punten.

[Link niet meer beschikbaar]

Als Ecuador verliest van Costa Rica en wint van Duitsland en daarbij Costa Rica nog ruim wint van Polen dan is Duitsland nog de lul.

Ik ben voor Costa Rica vanaf nu.

EricR zei:
Maar het blijft een dramatisch elftal en bij nadere beschouwing hebben ze officieel de volgende ronde nog niet gehaald.

Onderling resultaat telt niet, maar doelsaldo bij een gelijk aantal punten.

[Link niet meer beschikbaar]

Als Ecuador verliest van Costa Rica en wint van Duitsland en daarbij Costa Rica nog ruim wint van Polen dan is Duitsland nog de lul.

Ik ben voor Costa Rica vanaf nu.

Haha, ik doe mee. Ondanks dat ik dat amateurelftal van Costa Rica geen schijn van kans geef

Terug
Naar boven