AndroidHealthClinic

Het zwarte kleren log

Pittig schema dressed. De snelheid van gewichten (imo) is voor een BB-er zeer van belang voor de spierdefenitie e.d., maar voor een beetje STM,PL of GH gaat het erom dat een gewicht omhoog gaat en daar heb je snelheid voor nodig, anders is een press boven BW nagenoeg onmogelijk.;)
Ga zo nog 1x volledig uit mijn dak vanavond en dan monniken t/m 30 juni.

Greetzzz and keep lifting your heavy weights mate.:D;)

Je gingtoch bulken?

Goed weekend beest!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb dus uiteindelijk besloten om een paar weken volgens dit programma te gaan trainen:

1e dag
Seated Military Press 3 sets van 4-8.
Kuiten op de leg press 3 sets van 15-25.
Incline bench 3 sets van 4-8.
Pullovers 2 sets van 8-12.
Cable of/en dumbbell side laterals 2 sets van 8-12.

2e dag
Squats 5 sets van 4-8 en 2 sets van 15-25.

3e dag
Incline Bench press 3 sets van 8-12.
Incline flyes 2 sets van 8-12.
leg press 3 sets van 8-12.
Push Press 3 sets van 8-12.
Triceps oefening (telkens verschillend) 2 sets van 8-12.

4e dag
One arm row 3 sets van 4-8.
Deadlift 3 sets van 4-8.
Lat pulls to front 2 sets van 4-8.

Na elke trainingsdag een rustdag.
Vanmiddag training 1.
Ook aan cardio wordt (meer dan) voldoende gedacht. Ik ga twee maal per week batmintonnen met een vriendin in een club (wedstrijdjes spelen voor een uurtje of twee drie), en train nog 2 keer per week thuis wat shaolin met ook wat meppen op de bokszak. Ben ook vastbesloten om nooit meer dan 115 kg te gaan wegen, anders vrees ik dat ik andere sporten niet meer ga aankunnen.

Laatst bewerkt:
:o

dat is me aardig wat !

we wachten gewoon weer af tot er weer een gruwelijke training langskomt db

Vele warming up sets.. Ik doe altijd 1 setje 15-20, dan hoef je niet zoveel energie te verbruiken. (of is het een warming up en cooldownset?

• Topic Starter Topic Starter
Nee oke, ik vind ze ook wel lekker hoor, vind alleen bij de compounds 2 warming up sets beetje zonde. :D

Trouwens je mist Deadlift en Bench press.. ???

Ik doe normaal veel rack pulls maar ga af en toe ook eens deads doen. Ik doe steeds incline ipv flat bench omdat ik vroeger zwaar geblesseerd geraakt ben met de flat. Ben trouwens toch al van mening dat incline eigenlijk beter is.

Wo00w wel een heftig schema.. helemaal met de cardio erbij! Hoop dat u het volhoudt! We horen hetwel succes!

P.S.

Warom de cardio? Omdat u hetl euk vind? of voor vetverlies?

Ik denk nogniet eens na over cardio.. ;) J.k..

Ik fiets in hetdagelijks levennog wel aardig wat, genoeg cardio.. in het weekend 60 Min Wandelen inhet bos..

En trouwens.. niet iedereen doet aan cardio al ;)

Je kon gewoon niet achterblijven ja :p Iedereen aan de cardio !

(behalve jij Hummer)
Dank je Rob! :thumb:
Jij hebt er verstand van! :D

Heftig schema Dressed! :thumb:
Succes er mee.
Ik ben weer zeer benieuwd!

Zelf lig ik weer na 5 uur slaap met pijnlijke knieën van het lopen en staan, gefrustreerd in m'n nest te lezen hoe anderen lekker getraind hebben.... :mad:
Misschien vanmiddag, anders morgen weer eens trainen. ;)

hahaha ik zie het al voor me een 115 kilo wegend monster dat achter een shutteltje aan rent:P

Doe wat je wilt! :p Gaat overigens goed hier DB, lekker doorgaan!

Terug
Naar boven