- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat zijn idd sick ass squats
Ik voorspel binnenkort 200 op de bar!
Waarom niet wat andere oefeningen erbij om er een complete benentraining van te maken?

Ik heb geen spijt van de sportrichting die ik vroeger koos hoor, ik heb altijd graag gevechtsport gedaan. Maar de laatste jaren begon het wat moeizamer te gaan en, hoewel ik nu nog wel een keer of twee per week op een rustiger tempo ga trainen, was het tijd om iets anders te gaan doen.
Ik doe dit nu ook met heel veel plezier!
Ik zou het trouwens niet gered hebben in het wedstrijd body building, ik kan goed massa maken maar ik zou nooit de ijzeren discipline hebben kunnen opbrengen om het verschrikkelijke voedingsschema te volgen die een wedstrijd body builder nodig heeft.

Ik zou toch wat uitgebreider opwarmen hoor,want je onderrug en knieen worden behoorlijk belast met die gewichten.Squats (parallel):
1e set: 100 kg x 10.
2e set: 130 kg x 5.
3e set: 160 kg x 2.
1e werkset: 195 kg x 6.
2e werkset: 180 kg x 7.
3e werkset: 170 kg x 8.
4e werkset: 160 x 9.
5e werkset: 150 x 10.
6e werkset: 100 x 20.
7e werkset: 80 x 23.
Voelde goed, had wat last van de onderrug maar dat zal er wel bij horen op mijn leeftijd. Mijn rug is al 53 nietwaar. Bij de 3e werkset had ik het gewicht iets te hoog naar boven zodat het maar juist onder de zenuwknobbel lag en de pijn daar was dan ook niet om te lachen, moet ik in het vervolg beter op letten.
Al bij al toch tevreden.
Jij kan zo de ring in met beste vechters man met die massa,kracht en technieken van jou
Die combinatie maakt jou onverslaanbaar denk ik![]()

Ik zou toch wat uitgebreider opwarmen hoor,want je onderrug en knieen worden behoorlijk belast met die gewichten.
Voeg gewoon nog een lichte set met hoge herhalingen bijv 60-70 kg
Is het misschien ook niet handig als je een iets lagere gewicht als warming up neemt? En daarbij gewoon 15-20x uitvoert. (doe ik ook, zekers bij compounds)