XXL Nutrition

Het zwarte kleren log

top db , kan me voorstellen dat je daarna niks meer doet

dat zijn idd sick ass squats :eek:

Ik voorspel binnenkort 200 op de bar!

Waarom niet wat andere oefeningen erbij om er een complete benentraining van te maken?

Kingsquat!
Lekker getraind weer beest....goede gewichten.

Ga maar lekker aan die hotdogs om goed te groeien vannacht.

Heavy Dude! :thumb:
Nuff said... ;)

Lekkere squats!

Goeiemorgen wat een weights.. Beer..

Erg mooie squat kerel... dat wordt nieuwe broeken kopen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal mannen, en Loo ik wacht nog wat tot ik nog een beetje massa bij heb en dan ga ik er andere oefeningen bijpakken.

Ik heb geen spijt van de sportrichting die ik vroeger koos hoor, ik heb altijd graag gevechtsport gedaan. Maar de laatste jaren begon het wat moeizamer te gaan en, hoewel ik nu nog wel een keer of twee per week op een rustiger tempo ga trainen, was het tijd om iets anders te gaan doen.
Ik doe dit nu ook met heel veel plezier!
Ik zou het trouwens niet gered hebben in het wedstrijd body building, ik kan goed massa maken maar ik zou nooit de ijzeren discipline hebben kunnen opbrengen om het verschrikkelijke voedingsschema te volgen die een wedstrijd body builder nodig heeft.

Jij kan zo de ring in met beste vechters man met die massa,kracht en technieken van jou:eek:
Die combinatie maakt jou onverslaanbaar denk ik;)

Squats (parallel):
1e set: 100 kg x 10.
2e set: 130 kg x 5.
3e set: 160 kg x 2.
1e werkset: 195 kg x 6.
2e werkset: 180 kg x 7.
3e werkset: 170 kg x 8.
4e werkset: 160 x 9.
5e werkset: 150 x 10.
6e werkset: 100 x 20.
7e werkset: 80 x 23.
Voelde goed, had wat last van de onderrug maar dat zal er wel bij horen op mijn leeftijd. Mijn rug is al 53 nietwaar. Bij de 3e werkset had ik het gewicht iets te hoog naar boven zodat het maar juist onder de zenuwknobbel lag en de pijn daar was dan ook niet om te lachen, moet ik in het vervolg beter op letten.
Al bij al toch tevreden.
Ik zou toch wat uitgebreider opwarmen hoor,want je onderrug en knieen worden behoorlijk belast met die gewichten.
Voeg gewoon nog een lichte set met hoge herhalingen bijv 60-70 kg

Jij kan zo de ring in met beste vechters man met die massa,kracht en technieken van jou:eek:
Die combinatie maakt jou onverslaanbaar denk ik;)

Ja kwestie kracht heb ik ook tegen jongeren nog niet afgedaan, maar de snelheid bot toch serieus af hoor op mijn leeftijd, om over de conditie nog maar te zwijgen:o

Ik zou toch wat uitgebreider opwarmen hoor,want je onderrug en knieen worden behoorlijk belast met die gewichten.
Voeg gewoon nog een lichte set met hoge herhalingen bijv 60-70 kg

Ik denk dat je gelijk hebt, ga dat de volgende trainingen op alles toepassen. Bedankt voor de tip!

Is het misschien ook niet handig als je een iets lagere gewicht als warming up neemt? En daarbij gewoon 15-20x uitvoert. (doe ik ook, zekers bij compounds)

Military press:
1e set: 40 kg x 15.
2e set: 60 kg x 10.
3e set: 70 kg x 5.
4e set: 80 kg x 2.
1e werkset: 115 kg x 4. PR
2e werkset: 100 kg x 7.
3e werkset: 90 kg x 8.
Bent over row:
1e set: 60 kg x 15.
2e set: 80 kg x 10.
3e set: 100 kg x 5.
4e set: 120 kg x 2.
1e werkset: 155 kg x 5. PR
2e werkset: 140 kg x 7.
3e werkset: 130 kg x 9.
Incline Bench Press:
1e set: 60 kg x 15.
2e set: 80 kg x 10.
3e set: 100 kg x 5.
4e set: 120 kg x 2.
1e werkset: 155 kg x 6. PR
2e werkset: 140 kg x 7.
3e werkset: 130 kg x 8.
Rack Pulls:
1e set: 150 kg x 10.
2e set: 180 kg x 5.
3e set: 200 kg x 2.
4e set: 230 kg x 1.
1e werkset: 265 kg x 5. PR
2e werkset: 250 kg x 7.
3e werkset: 230 kg x 8.

Voelde weer goed aan, maar de kracht gaat echt wel enorm omhoog. Te snel om gezond te zijn vindt ikzelf. Ik moet er goed over nadenken hoe hoog ik nog wil gaan, want mijn pezen en gewrichten komen zo wel zwaar onder druk te staan. Heb vroeger al zware blessures gehad en wil die nu toch liever vermijden. De toekomst zal ongetwijfeld met zich meebrengen dat ik hoger in reps ga gaan ten einde mijn lichaam niet te breken. Want wees nu eerlijk waarom zou ik zwaarder willen worden dan zo'n 115 kg en veel sterker dan nu? Ik heb uiteraard geen competitieplannen meer!
Zie voor mijn niet ze verre toekomst dat ik een week hoger in reps ga en de andere week de maximum gewichten die ik tot dan toe gepakt heb gewoon handhaaf.

sterker overhead man!post es een foto van die fysiek van je!

ziet er weer lekker uit db - animal

Idd, opletten voor blessures als de kracht snel omhoog gaat.
Misschien beter meer setjes maken ipv zo zwaar te gaan?

Terug
Naar boven