MuscleMeat

HGH Canada Peptides, good to go??

Status
Niet open voor verdere reacties.

straight up

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m73
Massa
84kg
Vetpercentage
6%
Beste,

Ben van plan hiermee te starten vanaf volgend jaar, Jullie hierover al wat meer informatie?

Alvast bedankt.

image.jpg

Nee niet toevallig forums worden gebruikt als reclame en verkoop medium.

Overigens zeg ik niks over de kwaliteit maar van hgh bloaten zoals oxy bestaat gewoon niet.

• Topic Starter Topic Starter
Nee niet toevallig forums worden gebruikt als reclame en verkoop medium.

Overigens zeg ik niks over de kwaliteit maar van hgh bloaten zoals oxy bestaat gewoon niet.

Ben ik me van bewust inderdaad makkelijke manier om reclame te maken en mensen te misleiden, maar dan blijft er nog steeds Ronny van juiced over die gozer heeft er helemaal geen baat bij om in een Pb mij te vertellen dat ze van zeer goede kwaliteit zijn en rond de 10iu HGH bevatten, maar goed ik heb er ook geen baat bij andere mensen te overtuigen ik geef toe dat ik het ook geen 100% vertrouw maar dit zal ook nooit gebeuren in het ug wereldje . Ik kijk wel wat het mij brengt, is het niets ja zonde van mijn geld dan.

Nee is ook zo. Kritisch blijven is mijn ding ;)

De weegschaal schiet bij mij ook enorm omhoog bij (generieke) hgh
Van 98 naar 104-106 na amper een paar weken.
Allemaal vocht :eek:

Dan ben je wellicht te snel de dosering gaan ophogen?
Heb zelf ook de fout gemaakt om destijds te snel de hoog te willen gaan. Kon na een paar weken niet eens meer een goeie vuist maken met rechts. Dan nog was ik 2 kilo zwaarder en geen 6-8 maar dat terzijde. Terug gegaan in dosering en daarna heel langzaan verhoogd, veel minder last nu.

Volgens mij heeft het inmiddels niets meer met de echtheid van het getoonde product te maken..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven