XXL Nutrition

HGH Canada Peptides, good to go??

Status
Niet open voor verdere reacties.

straight up

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m73
Massa
84kg
Vetpercentage
6%
Beste,

Ben van plan hiermee te starten vanaf volgend jaar, Jullie hierover al wat meer informatie?

Alvast bedankt.

image.jpg

Lol heb toch ff geduld. Kale post ze heus wel als hij de resultaten kent.

Je kan misschien ook even naar de link gaan die ik geplaatst heb, denk dat je daar ook wel iets wijzer door word als je natuurlijk iets begrijpt van zo een SDS-page :D

Ik ben niet zo snugger dus ik wacht wel tot Kale alles tot in de puntjes komt uitleggen :p:D

---------- Toegevoegd om 05:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:26 ----------

hmm de test is wss niet zo goed dat ze hem niet durven posten :D

De CP hgh test zegt in feite dit : geen hgh whatsoever !

Dit is voor mij dag 3 aan de CP maar die moeite voor een test te doen... Ik weet het niet

De moeite van een test ? Lijkt me zinvol met de prijzen van ug hgh !!!

• Topic Starter Topic Starter
De CP hgh test zegt in feite dit : geen hgh whatsoever !

Wat word er bedoelt met watsoever? M'n Engels is niet zo uitgebreid :D!
Als ik dan wat verder lees, beweerd hij toch dat het real is en wel degelijk HGH bevat wel is waar in iets mindere maten dan de hygetropin 100iu batch2013

Er staat letterlijk dit in die thread : bij het moleculair gewicht van hgh is er geen waarde gevonden in CP hgh .. Ik heb de test zelf nog niet bekeken moet 1st ff account aanmaken ..

Er staat letterlijk dit in die thread : bij het moleculair gewicht van hgh is er geen waarde gevonden in CP hgh .. Ik heb de test zelf nog niet bekeken moet 1st ff account aanmaken ..[/

Dit vind je terug als je een beetje verder leest, 2 tegenstrijdige Posts door dezelfde persoon dan :)?

Lane 5 is Omnitrope 6,7mg/1ml the famous fake Omnitrope. Rest of stuff is real as you can see they got possitive. The kDa aren't properly market on the page because they are a little bit to up on the page. Lane 9 which is canada stuff seems to have GH inside but the amount is less than Hygetropin 10IU.

Ja heb beetje gescanned idd .. Nu auto zo ff account maken en resultaten checken

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------

Het gaat om de meetwaarden op het moleculair gewicht van hgh iig ..

Ja zoals ik al zei z'n SDS-PAGE is Chinees voor mij, misschien moet er even iemand kijkje nemen die er iets vanaf weet, ik weet van in het verleden dat er regelmatig door personen beroep werd gedaan op die ene persoon Ronny T als het over HGH gaat dus denk dat het wel loont dat als er iemand eens een kijkje zou nemen die er iets vanaf weet, denk dat we daardoor toch al iets wijzer worden over deze HGH en dan maar afwachten op de test van kale, maar heb geduld hij zei dat het tot 4weken zou duren.

Ik heb twee batchen van hun uit 2014. Ene vervalt exact 2 jaar later, andere exact 3 jaar later. Toch iets of wat vreemd...

Ook bij een van de twee was verificatiecode gewoon onleesbaar (ze zijn verder wel gwn real).

Wat voor een test doet kale ? Serum test is nagenoeg zinloos nl ..

Fake dus.
Nu de hygetropin.cn eens testen :P

Ahja? Waaruit bepaal jij ineens dat ze fake zijn :)? Voor zover dat ik iets van z'n SDS-PAGE afweet lijkt er toch HGH in te zitten, ook afgeleid uit de reacties die erbij staan..

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Wat voor een test doet kale ? Serum test is nagenoeg zinloos nl ..

Geen idee veronderstel dezelfde als op hygetropin.asia. Zag je ook de
IGF levels dacht ik, maar is het niet zo dat je minimaal enkele weken het HGH moet gebruiken om hoge IGF levels te hebben? Of vergis ik mij?

Igf kost tijd maar is ook niet sluitend

Ik weet hoe die testen werken ik heb ze in het verleden zelf gedaan :')

---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Maar ik lepelde slechts op wat er in die thread stond in dit geval ..

laten we wachten op kale zijn uitslag van de bloedtest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven