@tremendes
pfff 1.5jaar trainen? Nee man ik train al veel langer, train al sinds me 16de en heb een 10jaar niet getraind na zware schouderblessure en daarna geen interesse meer. Stond voor me stop droog en gebruikte toen al Test Deca Tren Susta Dianabol Winstrol enz. Ben geen nieuweling in trainen, maar train nu pas weer sinds 4jaar en in de vooraf gaande 2jaar ben ik + 40kg vet kwijt geraakt. Helemaal met voeding en bijna geen cardio. Dus niet dom lopen lullen met bullshit verhalen. Train sinds 2jaar met deels goeie voeding en zonder sups pas sinds die 7 maanden, en ben toch in 2jaar tijd en gemeten qua vet 17kg aangekomen. Ik vind dat goed van mezelf, hoef niet extreem big te worden zoals sommige hiero.
Ik ben niet van plan om een pro te worden, ik train ik eet normaal en neem sinds 7 maanden HGH erbij. Omdat ik gewoon goed voel bij gebruik van HGH. En heb ook verschillende getest en ook op me bek gegaan, en nu canada en deze slaat goed aan. Voel me goed slaap goed herstel perfect, kan vreten wat ik wil en kom niet aan.
Voeding kan het niet aan liggen, eet paar dagen per week low carbs en de andere dagen normaal. Een carbcyling, en ga er lekker op. Word steeds sterker en lekkere pomp, dus neem verder NIETS erbij dus kan maar 1 ding zijn HGH toch?