AndroidHealthClinic

HGH Canada Peptides, good to go??

Status
Niet open voor verdere reacties.

straight up

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m73
Massa
84kg
Vetpercentage
6%
Beste,

Ben van plan hiermee te starten vanaf volgend jaar, Jullie hierover al wat meer informatie?

Alvast bedankt.

image.jpg

EENS met totilas, gewoon ff test afwachten voor we conclusies trekken!! Nee geen aandelen bij canada... .

Gebruik ze zelf dus ben er zelf benieuwd naar. Ff kale de kans geven om uitslag te posten.

Heb nu 200iu aan Canada in me pens hangen en zat hiervoor op de Yellow Tops (die china shitzooi) en daarna aan de Hyge.cn en nu Canada. Neem GEEN anbolen erbij dus HGH only, en me kop zit vol met vocht. Zit nu op de 101kg en kwam van 94kg af, smorgens bed uit dat zie je er droger uit en 4iu pre workout en als een gek vocht vasthouden. Lijkt soms wel of ik aan de Oxy zit.

Ben zelf wel benieuwd naar de uitslag van bloedtest, zat zelf ook te denken om 1 te doen. Want volgende 200iu komt er weer aan.

Dat klinkt verre van goed .. Eten wel in check ?

• Topic Starter Topic Starter
Aangezien ik niet echt iets begreep van die SDS-page op juiced en hier mij niemand echt kon verder helpen, toch meer een Pb berichtje gestuurd naar Ronny, hij heeft mij geantwoord en een duidelijk antwoord gegeven, ze zouden zuiver en sterk zijn, van goede kwaliteit en bevatten een 10iu, dit is letterlijk overgehaald wat hij hierover zei. Hij heeft hier volgens mij niets bij te winnen of te verliezen, en aangezien op die persoon wel meerdere keren beroep werd gedaan als het over HGH gaat, ben ik geneigd om hem te geloven dat ze echt wel goed zijn. Nu ja ben ik ook nog steeds zeer benieuwd naar die ene bloedtest hier. Wou dit toch al even meedelen.

Zou mooi zijn als dat zo is .. Rest de vraag hoe je kan verifiëren waar die testresultaten van zijn - welke hgh bv .. Blijft 1 grote niet te vertrouwen grap die hgh markt ..

Heb nu 200iu aan Canada in me pens hangen en zat hiervoor op de Yellow Tops (die china shitzooi) en daarna aan de Hyge.cn en nu Canada. Neem GEEN anbolen erbij dus HGH only, en me kop zit vol met vocht. Zit nu op de 101kg en kwam van 94kg af, smorgens bed uit dat zie je er droger uit en 4iu pre workout en als een gek vocht vasthouden. Lijkt soms wel of ik aan de Oxy zit.

Ben zelf wel benieuwd naar de uitslag van bloedtest, zat zelf ook te denken om 1 te doen. Want volgende 200iu komt er weer aan.

Ow please..Na een goed jaartje trainen ga je aan de hgh. Weet je zogenaamd te vertellen welke hgh ondergedoseerd is en nu dit weer..
Je vreten zal wel niet goed zitten ofzo maar ga nu alsjeblieft niet de hgh ervaringsdeskundige uithangen met je 1,5 jaartje trainen.
"Het lijkt wel of ik aan de oxy zit" Wat een gelul zeg..

Ik begin langzaam wat meer krampjes te voelen aan de onderarmen en handen als ik opsta en de pomp in me handen word wat groter tijdens het trainen
7iu

Ik begin langzaam wat meer krampjes te voelen aan de onderarmen en handen als ik opsta en de pomp in me handen word wat groter tijdens het trainen
7iu

Hoelang gebruik jij deze nu? Hiervoor iets anders gebruikt?

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Zou mooi zijn als dat zo is .. Rest de vraag hoe je kan verifiëren waar die testresultaten van zijn - welke hgh bv .. Blijft 1 grote niet te vertrouwen grap die hgh markt ..

Ik veronderstel geconcludeerd uit die zogenaamde SDS-page. Het er gewoon op wagen en zelf kijken wat het met je doet ik ben er geruster in geworden dat ze wel degelijk ok zijn, welke HGH er juist inzit zal je nooit weten, zolang er maar inzit .

Ik ga echt geen fortuin uitgeven aan iets 'op de gok'

2 weken pas. Ik weet dat dit erg kort is natuurlijk maar ik heb hetzelfde gevoel in de handen als dat ik op hyge had maar heeft nog niks te zeggen natuurlijk

Ik bedoel dat ik graag tastbaar reproduceerbaar bewijs zie zodat ik zelf kan controleren hoe en of wat .. Helaas is analyse knap onbetaalbaar ..

CP, Alley beiden prima in mijn optiek maar blijft troebel wat de daadwerkelijke kwaliteit is !

Ik bedoel dat ik graag tastbaar reproduceerbaar bewijs zie zodat ik zelf kan controleren hoe en of wat .. Helaas is analyse knap onbetaalbaar ..

CP, Alley beiden prima in mijn optiek maar blijft troebel wat de daadwerkelijke kwaliteit is !

Zeer zeker!

Ik kijk ook puur naar de uitwerking en wat het mij kost, op basis daarvan ben ik zeer tevreden!
Blijken het uiteindelijk petides te zijn die bedoeld zijn om de boel te neppen dan maakt het voor mij niks uit, het doet wat ik er van verwacht.

Maar die bloedtest is dus niks?

Zeer zeker!

Ik kijk ook puur naar de uitwerking en wat het mij kost, op basis daarvan ben ik zeer tevreden!
Blijken het uiteindelijk petides te zijn die bedoeld zijn om de boel te neppen dan maakt het voor mij niks uit, het doet wat ik er van verwacht.

Maar die bloedtest is dus niks?

Ja maar zoals ik zei volgens die SDS-page en Ronny bevatten ze 10iu HGH per vial, toch net hetgeen dat zij getest hebben, dus denk dat peptides wel mogen uitgesloten worden?
Briekie jij zit hier nu ook al een tijdje aan als ik het goed heb? Wat zijn jou bevindingen?
Die bloedtest zal wel komen volgens mij, maar het zal ons geduld vergen .

Ja maar zoals ik zei volgens die SDS-page en Ronny bevatten ze 10iu HGH per vial, toch net hetgeen dat zij getest hebben, dus denk dat peptides wel mogen uitgesloten worden?
Briekie jij zit hier nu ook al een tijdje aan als ik het goed heb? Wat zijn jou bevindingen?
Die bloedtest zal wel komen volgens mij, maar het zal ons geduld vergen .

Zoals ik al schetste ben ik zeer tevreden.
Ik zet normaliter erg snel vet aan, nu blijf ik gewoon makkelijk op het zelfde vetpercentage tijdens het bulken.

Ik dacht serieus altijd dat HGH te duur was vergeleken met wat het opleverde, maar ben toch wel om nu.
Door de log van Tremendes des tijds ben ik pas een beetje gaan nadenken over HGH, geen spijt.

• Like
Waarderingen: Obee
@tremendes

pfff 1.5jaar trainen? Nee man ik train al veel langer, train al sinds me 16de en heb een 10jaar niet getraind na zware schouderblessure en daarna geen interesse meer. Stond voor me stop droog en gebruikte toen al Test Deca Tren Susta Dianabol Winstrol enz. Ben geen nieuweling in trainen, maar train nu pas weer sinds 4jaar en in de vooraf gaande 2jaar ben ik + 40kg vet kwijt geraakt. Helemaal met voeding en bijna geen cardio. Dus niet dom lopen lullen met bullshit verhalen. Train sinds 2jaar met deels goeie voeding en zonder sups pas sinds die 7 maanden, en ben toch in 2jaar tijd en gemeten qua vet 17kg aangekomen. Ik vind dat goed van mezelf, hoef niet extreem big te worden zoals sommige hiero.

Ik ben niet van plan om een pro te worden, ik train ik eet normaal en neem sinds 7 maanden HGH erbij. Omdat ik gewoon goed voel bij gebruik van HGH. En heb ook verschillende getest en ook op me bek gegaan, en nu canada en deze slaat goed aan. Voel me goed slaap goed herstel perfect, kan vreten wat ik wil en kom niet aan.

Voeding kan het niet aan liggen, eet paar dagen per week low carbs en de andere dagen normaal. Een carbcyling, en ga er lekker op. Word steeds sterker en lekkere pomp, dus neem verder NIETS erbij dus kan maar 1 ding zijn HGH toch?

Bloat van hgh zoals oxy is in geen geval het probleem. Onzuiverheden in de hgh wellicht wel.

@tremendes

pfff 1.5jaar trainen? Nee man ik train al veel langer, train al sinds me 16de en heb een 10jaar niet getraind na zware schouderblessure en daarna geen interesse meer. Stond voor me stop droog en gebruikte toen al Test Deca Tren Susta Dianabol Winstrol enz. Ben geen nieuweling in trainen, maar train nu pas weer sinds 4jaar en in de vooraf gaande 2jaar ben ik + 40kg vet kwijt geraakt. Helemaal met voeding en bijna geen cardio. Dus niet dom lopen lullen met bullshit verhalen. Train sinds 2jaar met deels goeie voeding en zonder sups pas sinds die 7 maanden, en ben toch in 2jaar tijd en gemeten qua vet 17kg aangekomen. Ik vind dat goed van mezelf, hoef niet extreem big te worden zoals sommige hiero.

Ik ben niet van plan om een pro te worden, ik train ik eet normaal en neem sinds 7 maanden HGH erbij. Omdat ik gewoon goed voel bij gebruik van HGH. En heb ook verschillende getest en ook op me bek gegaan, en nu canada en deze slaat goed aan. Voel me goed slaap goed herstel perfect, kan vreten wat ik wil en kom niet aan.

Voeding kan het niet aan liggen, eet paar dagen per week low carbs en de andere dagen normaal. Een carbcyling, en ga er lekker op. Word steeds sterker en lekkere pomp, dus neem verder NIETS erbij dus kan maar 1 ding zijn HGH toch?

"Ik ben Dennis en ben 31 jaar jong, weeg nu 94kg en woog 110kg. Ben vanaf 5 jan 2012 aan het afvallen en ben al aardig wat kwijt. In het begin crashdieet gedaan grote fout maar hielp wel. Sinds een 4 maanden weer aan het trainen na een stop van bijna 11jaar."

Dus jij gebruikte op je 20e al test, deca, tren, sustanon, dianabol, winstrol en zelfs etc etc?

Tuurlijk joh..

Bloat van hgh zoals oxy is in geen geval het probleem. Onzuiverheden in de hgh wellicht wel.

Ik vind dat je nogal drastisch bent over dit HGH, ik heb tot nu toe nog geen enkele negatieve serum test tegen gekomen, geen enkele slechte ervaring, SDS-page op juiced zou er positief uitgekomen zijn, hoge IGF waarde op ironmag... Het kan zijn dat ze er allemaal baat bij hebben, maar zou heel toevallig zijn niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven