AndroidHealthClinic

HGH-gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

boforli

Huge Freak
Waardering
310
ik heb net met de zoekfunctie al n heel deel over HGH gelezen maar er worden toch tegenstrijdige dingen gezegd.

Wat zou het gezondste zijn ,langdurig AAS-of landurig HGH-gebruik?

Kan je zonder HGH een fysiek als die van Bertil Fox bereiken?volgens mij wel maar wat is dan het voordeel uiteindelijk van HGH? een opgeblazen buik?
Kan iemand me overtuigen waarom ik het zou gaan gebruiken?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zal best mogelijk zijn dat hij het zonder GH heeft gehaald. Maar zo'n fysiek als Bertil Fox haalt hier toch niemand....zelfs niet met alle GH en AS van de wereld.
Snap je vraag totaal niet....langdurig AS gebruik in welke hoeveelheden, welke middelen etc etc. Niemand hier kan jou vraag gaan beantwoorden.

Zal best mogelijk zijn dat hij het zonder GH heeft gehaald. Maar zo'n fysiek als Bertil Fox haalt hier toch niemand....zelfs niet met alle GH en AS van de wereld.
Snap je vraag totaal niet....langdurig AS gebruik in welke hoeveelheden, welke middelen etc etc. Niemand hier kan jou vraag gaan beantwoorden.

Damn, hoe weet jij dat?

Heb je de semi en prof atleten wel eens gezien die hier posten sinds enige tijd?

Uhhh ja? ;) Wil je die gaan vergelijken met Bertil Fox ofzo haha.

Ik neem aan dat je niet op 20-30 iu norditropin ed gaat zitten? Maak je dus maar niet druk over je gut;)

• Topic Starter Topic Starter

en waarom zou niemand dat kunnen halen??

Wist gewoon dat die vraag ging komen. Als dat zo goed te halen was hadden er wel meerdere een fysiek zoals hem (of nog groter/beter). En zo iemand heb ik HIER nog nooit voorbij zien komen...

• Topic Starter Topic Starter
tja,je weet ook dat je zowiezo continue "on" moet gaan zijn.Maar dan komt mijn vraag dus.......

Ook niet mee eens. Alles draait om de enorme aanleg die jongens zoals hem hebben. Kijk bv naar Arnold...die was toch heel vaak off.

Zeg, Khalid is NL-prof....ik wil hem wel naast deze donkere meneer zetten.
Ik denk dat je gewoon namens jezelf moet gaan schrijven en niet namens het hele board.

Haha sorry hoor maar dit is dus echt achterlijk. Met alle respect voor Khalid...maar genetisch zit Bertil niet 10, maar 20x beter in elkaar. Ik heb het niet alleen over massa. Kijk eens wat Bertil heeft bereikt in zijn carriere, en ga dat eens met Khalid vergelijken. Daarbij heb ik het ook nog eens over de mensen die hier regelmatig posten...en daar valt Khalid heel zeker niet onder. Jij pakt er nu 1 iemand uit die goed in de buurt komt, 1 iemand op 15 miljoen Nederlanders haha. Beetje realistisch blijven...

Laatst bewerkt:
Haha sorry hoor maar dit is dus echt achterlijk. Met alle respect voor Khalid...maar genetisch zit Bertil niet 10, maar 20x beter in elkaar. Ik heb het niet alleen over massa. Kijk eens wat Bertil heeft bereikt in zijn carriere, en ga dat eens met Khalid vergelijken. Daarbij heb ik het ook nog eens over de mensen die hier regelmatig posten...en daar valt Khalid heel zeker niet onder.

Laat maar kerel, prima dat jij een deze man zo wil ophemelen en een ander ondertussen afzeikt.

Alsof jij vanachter je pc kan zien dat er niemand op het board dergelijke aanleg heeft.. Das pas achterlijk ;)

Ja joh wat jij wilt...blijf maar lekker dromen jongen. Wie heeft er ooit zon fysiek gehad die op dit forum zit?? Noem me er eens een paar. Zoals ik zei beetje realistisch blijven kan geen kwaad.

Laat maar kerel, prima dat jij een deze man zo wil ophemelen en een ander ondertussen afzeikt.

Ik zeik niemand af...heb veel respect voor Khalid. Maar hem vergelijken met iemand die bij de top 10 (en zelfs een tijd top 5) van de wereld hoorde gaat een beetje te ver.

Ik zeik niemand af...heb veel respect voor Khalid. Maar hem vergelijken met iemand die bij de top 10 (en zelfs een tijd top 5) van de wereld hoorde gaat een beetje te ver.

Idd hoorde ja, lang vervlogen tijdperk.
Bodybuilding is niet stil blijven staan.

Afzeiken? je snapt zelf ook wel dat de kans dat boforli een dergelijke aanleg zou hebben kleiner dan klein is, toch? Dan kan je makkelijk de conclusie trekken dat niemand hier op het forum een dergelijk fysiek gaat halen of de aanleg ervoor heeft.

Ik denk dat de titel aangepast moet worden?

Ik vind Roy Menig trouwens wel een mooie vergelijking met deze man;)
Heeft dezelfde looks en bolle spierbuiken...........
Misschien iets minder massa maar vind het een mooie vergelijking persoonlijk.

Roy zag er idd ook erg goed uit...heel mooie volle spieren. Maar het gaat mij er puur om dat men realistisch moet blijven. Als je even snel een kansbereking doet is de kans niet groter dan 1 op 5 miljoen dat iemand hier zo'n fysiek weet te behalen. Maargoed blijf lekker dromen jongens, wie weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven