Fitness Seller

HGH-gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gift From God zei:
Ook niet mee eens. Alles draait om de enorme aanleg die jongens zoals hem hebben. Kijk bv naar Arnold...die was toch heel vaak off.
je bedoelt dat hij constant ON was. hij was al sinds zijn 16de dbollekes aan het nemen alsof het snoepjes waren. in die tijd zaten ze wel nog niet zo aan de HGH maar de AS werden zeer gretig gebruikt. wat een naieve opmerking.

• Topic Starter Topic Starter
nu heb ik nog steed geen antwoord op me vraag?

je bedoelt dat hij constant ON was. hij was al sinds zijn 16de dbollekes aan het nemen alsof het snoepjes waren. in die tijd zaten ze wel nog niet zo aan de HGH maar de AS werden zeer gretig gebruikt. wat een naieve opmerking.

Zoals Navy als zegt. Ik heb meer dan genoeg foto's gezien waarop Arnold niet 100, maar 200% zeker totaal off was. Bekijk de gallerij eens zou ik zeggen, en trek dan pas een conclusie. Dat AS gretig werd gebruikt geloof ik trouwens best hoor...maar zeggen dat hij constant on was slaat nergens op, dan heb je niet veel van zijn foto's gezien.

Laatst bewerkt:
Tja met zo'n instelling zal het natuurlijk niet lukken :)

Ik ken persoonlijk al 4 jongens die dit 100% zeker kunnen berijken,en die gebruiken tot nu toe weinig,als die veel en lang zouden gebruiken kunnen ze dit fisiek ZEKER binnen 5 jaar halen !het draait niet zozeer om een perfecte aanleg,is wel belangrijk maar er zijn meerdere factoren (toewijding en gezondheid bv.) wat de meesten weerhoud om dit te willen berijken.

Stel : geef heel dbb de levensT van een prof (op alle vlakken) en ik ben er heilig van overtuigd dat er heel wat zijn die hèèl ver geraken !

Gift From God zei:
Zoals Navy als zegt. Ik heb meer dan genoeg foto's gezien waarop Arnold niet 100, maar 200% zeker totaal off was. Bekijk de gallerij eens zou ik zeggen, en trek dan pas een conclusie. Dat AS gretig werd gebruikt geloof ik trouwens best hoor...maar zeggen dat hij constant on was slaat nergens op, dan heb je niet veel van zijn foto's gezien.
foto's zeggen niets. is omdat je de foto's vergelijkt met de foto's van nu. nu zien de mannen er veel groter uit omdat er veel meer insuline en groeihormoon gebruikt wordt. in die tijd werd juist heel veel AS gebruikt. heeft trouwens ook een paar overbruggingen gehad toen hij nog niet zo oud was. waarvan zou dat komen. niet door zijn voeding want als bb'er heeft hij daar heel zijn leven op gelet.

Nee....ik vergelijk foto's van toen hij sowieso on was, met toen hij sowieso off was. Check de gallerij dan een keer :)

[Link niet meer beschikbaar]

Kan er zo nog meer dan 50 plaatsen...lijkt me duidelijk dat Arnold wel degelijk off periodes kende ;)

maar het is wel zo dat als iedereen denkt van zichzelf dat ze dat niet kunnen halen er ook niemand nog zoiets zal bereiken...als je tevreden bent met een ok fysiek waarom zou je dan nog streven naar de perfectie???

verder denk ik dat bv. roelly winklaar wel dicht in de buurt komt van bertil qua aanleg.
en zoals sic zei, moest iedereen hier kunnen leven als een prof, dus eten zoals een prof, slapen als een prof, trainen en begeleiding als een prof, zonder je van het financiële iets te moeten aantrekken...dan ben ik er ook van overtuigd dat er wel wat jongens serieus wat zouden kunnen bereiken...

Zal best mogelijk zijn dat hij het zonder GH heeft gehaald. Maar zo'n fysiek als Bertil Fox haalt hier toch niemand....zelfs niet met alle GH en AS van de wereld.
Snap je vraag totaal niet....langdurig AS gebruik in welke hoeveelheden, welke middelen etc etc. Niemand hier kan jou vraag gaan beantwoorden.

onzin vriend, iedereen kan zo groot worden, als je maar hard genoeg traint, veel vreet, en mega veel aas en hgh er in gooit kan iedereen dat.

Als je mega doseringen gebruikt, keihard traint en heel veel eet kunnen er heel wat op het board een pro worden.

Aanleg is maar een klein gedeelte in de sport, als je geen aanleg hebt en naturel traint is het natuurlijk een ander verhaal.

Nee....ik vergelijk foto's van toen hij sowieso on was, met toen hij sowieso off was. Check de gallerij dan een keer :)

Kan er zo nog meer dan 50 plaatsen...lijkt me duidelijk dat Arnold wel degelijk off periodes kende ;)

wat klets jij een onzin, hoe kun jij nu zien of hij off is of niet, die fotos zeggen niks, en jij kunt niet ik zijn lijf kijken wat daar in zit.

Dit is niet zijn off periode....Hier is hij gewoon nog niet zo lang bezig met trainen, ik verlies toch ook niet al mijn massa als ik off ben :roflol:

ik heb net met de zoekfunctie al n heel deel over HGH gelezen maar er worden toch tegenstrijdige dingen gezegd.

Wat zou het gezondste zijn ,langdurig AAS-of landurig HGH-gebruik?

Kan je zonder HGH een fysiek als die van Bertil Fox bereiken?volgens mij wel maar wat is dan het voordeel uiteindelijk van HGH? een opgeblazen buik?
Kan iemand me overtuigen waarom ik het zou gaan gebruiken?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar ff terug te komen op jou vraag, ik zelf denk niet dat je dat zonder hgh kunt halen. door hgh worden meer spiercellen aangemaakt die weer opevult kunnen worden door aas, dus je kunt hogere doseringen nemen met hgh dan als je zonder gebruikt, ik zelf kuur al 4 jaar met hgh, en hgh en aas valt ook nog wel mee de spiermassa die je er van haalt, met insuline erbij dan ga je als een speer dat is wel echt een aanraader vind ik als je massa wilt.

ik vraag mij ook af wat die foto's bewijzen. dat hij geen 2000mg test per week gebruikt in zijn off periodes snap ik ook wel.

haha arnold heel vaak off wat een onzin, hij was meeste van de tijd on, hij ladingen heeft dbol gebruikt.

Haha waar zie je mij zeggen dat hij niet vaak on was? Ik zeg alleen dat hij ook off periodes had. En als je niet ziet dat hij op die foto's off is, dan heb je totaal geen inzicht. Iemand die een beetje verstand heeft en zelf gebruikt ziet zo dat hij daar off is.

Dit is niet zijn off periode....Hier is hij gewoon nog niet zo lang bezig met trainen, ik verlies toch ook niet al mijn massa als ik off ben :roflol:

Nog niet zo lang bezig met trainen?? Hij was op zn 19e al groter dan 99% van dit forum :roflol:
Maargoed...als jullie denken dat je alleen maar zo kan worden als je constant on bent, ok. Ik weet gewoon dat het allemaal om aanleg draait...en die hebben jongens zoals Arnold in overvloed.

Haha waar zie je mij zeggen dat hij niet vaak on was? Ik zeg alleen dat hij ook off periodes had. En als je niet ziet dat hij op die foto's off is, dan heb je totaal geen inzicht. Iemand die een beetje verstand heeft en zelf gebruikt ziet zo dat hij daar off is.

onzin jij hebt geen inzicht en totaal niks met aanleg te maken.

Nog niet zo lang bezig met trainen?? Hij was op zn 19e al groter dan 99% van dit forum :roflol:
Maargoed...als jullie denken dat je alleen maar zo kan worden als je constant on bent, ok. Ik weet gewoon dat het allemaal om aanleg draait...en die hebben jongens zoals Arnold in overvloed.

ja en waarom was hij op 19 jarige leeftijd al zo groot, omdat hij vol aas zat, ja daarom ja was hij zo groot.

Hahaha nu maak je wel duidelijk dat je er totaal geen verstand van hebt. Zoveel jongens die al op hun 19e een paar kuurtjes achter de rug hebben...en niet eens in de buurt komen van zijn fysiek toendertijd. AANLEG heet dat...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven