XXL Nutrition

HGH-gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.
markus ruhl begon ook op 70 kilo;)
nuff said tuurlijk een shitload aan peptides en aas

Hahaha nu maak je wel duidelijk dat je er totaal geen verstand van hebt. Zoveel jongens die al op hun 19e een paar kuurtjes achter de rug hebben...en niet eens in de buurt komen van zijn fysiek toendertijd. AANLEG heet dat...

hahaha jij snapt er geen **** van he, dat heeft niks met aanleg te maken, maar hoeveel rotzooi hij er in gooit en dat waren ladingen, moeilijk he dat te begrijpen zulke dingen.

Zegt iemand die waarschijnlijk geen aanleg heeft en het daarom maar gooit op ''het gaat allemaal om hoeveel rotzooi je gebruikt''. Te triest voor woorden, ik laat het wel hierbij. Stop jezelf maar vol met grammen AS en zie hoever je komt :thumbs:

Zegt iemand die waarschijnlijk geen aanleg heeft en het daarom maar gooit op ''het gaat allemaal om hoeveel rotzooi je gebruikt''. Te triest voor woorden, ik laat het wel hierbij. Stop jezelf maar vol met grammen AS en zie hoever je komt :thumbs:

hahah jij bent hardleers zeg, al die prof zitten vol aas, als er 1 die tries is dan ben jij het, en je moet beter lezen wat ik al eerder poste, iedereen kan zo groot worden, als je maar hard traint, veel vreet en veel kuurt.

Ik gooi deze dicht.
Jammer dat mensen voor hun beurt spreken.....en namens iedereen blijkbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven