AndroidHealthClinic

HGH, uit ketose

Barbaar1968

Novice
Waardering
0
Kan iemand mij vertellen of het normaal is dat nadat je 3 iu hgh gezet hebt je voor de duur van 5 uur uit ketose bent?

Even iets meer info over mijzelf:
leeftijd 40jaar, gewicht 113kg, trainingsjaren 18, veel ervaring met a.s. maar doordat mijn ht heel hoog stijgt tijdens een a.s. kuur mag ik deze niet meer gebruiken sinds 4 jaar.

Nu ben ik sinds 2 weken bezig met 3iu hgh p/d (bleu tops) en hopelijk blijft mijn ht waarde nu wel laag.

Ik ben nu reeds 5 mnd met het atkins dieet bezig en ben 20 kg (vet) verloren. Sta nu nog op 17% maar wil natuurlijk naar de 10%.

Ik ben al dietijd goed in ketose gebleven maar nu ik gestart ben met HGH, ik zet 's ochtends, ben ik de eerste 5 uur uit ketose, pas rond de avond kom ik weer in ketose.

Hopelijk heeft iemand van jullie antwoord op mijn vraag

Ga dan ff in Low Carb.

50-75 gr carbs per dag,hoog in eiwitten,en de vetten pas je aan aan je caloriebehoefte.
Doe voldoende cardio en samen met GH,die een uitsekende vetverbrander is,zit je in NO-Time op die 10%.

Lijkt me gezonder ook,want Keto voor zo lang lijkt mij toch ook niet zo ideaal voor het lichaam.

• Topic Starter Topic Starter
Ga dan ff in Low Carb.

50-75 gr carbs per dag,hoog in eiwitten,en de vetten pas je aan aan je caloriebehoefte.
Doe voldoende cardio en samen met GH,die een uitsekende vetverbrander is,zit je in NO-Time op die 10%.

Lijkt me gezonder ook,want Keto voor zo lang lijkt mij toch ook niet zo ideaal voor het lichaam.

Bedankt voor je reactie:)

Maar mijn vraag is eigenlijk als eerste, kan ik door HGH uit ketose geraken?
Ik ga ook langzaam iets meer koolhydraten pakken.
Atkins werkt bij mij perfect, al wordt de krachttraining al een stukje zwaarder:(

Dacht dat GH vrije vetzuren mobiliseerd waardoor de vorming van ketonlichamen word gestimuleerd,dus is GH een meerwaarde voor je ketose:)

Dacht dat GH vrije vetzuren mobiliseerd waardoor de vorming van ketonlichamen word gestimuleerd,dus is GH een meerwaarde voor je ketose:)

Dat dacht ik ook, nu kan ik gaan twijfelen aan mijn GH maar heb wel de bekende kenmerken van de GH, zoals slapende handen, heel moe, veel dromen, en vet verlies.

Zou het zo kunnen zijn dat mijn vetten door de GH beter verbrand worden en dus weinig vrije vetzuren in mijn urine komen ???

Tegen de avond kom ik steeds meer in ketose en voor het slapen gaan zit ik weer diep in ketose?

Hopelijk weet iemand hier echt meer van.

Dat dacht ik ook, nu kan ik gaan twijfelen aan mijn GH maar heb wel de bekende kenmerken van de GH, zoals slapende handen, heel moe, veel dromen, en vet verlies.

Zou het zo kunnen zijn dat mijn vetten door de GH beter verbrand worden en dus weinig vrije vetzuren in mijn urine komen ???

Tegen de avond kom ik steeds meer in ketose en voor het slapen gaan zit ik weer diep in ketose?

Hopelijk weet iemand hier echt meer van.

Volgens mij blijf je gewoon in ketose maar worden al de ketonen in je lichaam zoals je zelf zegt effectief gebruikt voor energie zodat er geen meer overschieten om in de urine te belanden.
Gewoon nog even door blijven gaan en niet zo vertrouwen op die ketosticks.

Volgens mij blijf je gewoon in ketose maar worden al de ketonen in je lichaam zoals je zelf zegt effectief gebruikt voor energie zodat er geen meer overschieten om in de urine te belanden.
Gewoon nog even door blijven gaan en niet zo vertrouwen op die ketosticks.

Bedankt Knikker,

Dat dacht ik ook, de kenmerken van het in ketose zijn heb ik ook nog steeds, heb geen honger, voel me fit tijdens cardio (wel slaperig de eerste paar uur na injecteren gh), etc.

We zullen idd nog even afwachten.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven