MuscleMeat

HGH vraagje

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
11
Hallo allemaal,

Stel iemand heeft een x aantal jaren terug HGH gebruikt en was op dat moment enorm huge.
Uiteraard mede door de toevoeging van de nodige AS.
Alleen door bepaalde omstandigheden heeft de persoon in questie moeten stoppen met de sport en is weer zon beetje terug bij af.

Is het nu niet het geval dat hij door een goeie kuur meer gained dan een ander omdat zijn lichaam immers destijds de nodige spiercellen er bij heeft gekregen door de HGH?

Op dit moment begeleid ik iemand die net terug uit de gevangenis is. Gozer had alle beperkingen en zat 23,5 uur per dag in de cel (enkel half uur luchten op heel de dag). Je raad het al ook deze jongen is weer helemaal terug bij af.

Hij zit nu op 750mg Test E , 600mg Deca en 40mg napo en heeft in zijn eerste 2 weken een complete inhaalslag gepleegd. Sta er zelf ook van te kijken hoe vlug alles weer erop staat.

Terugkomend op je vraag in relatie tot HGH gebruik. Ik denk dat je gewoon moet spreken over spiergeheugen. Eenmaal huge geweest zal het hem makkelijker vergaan terug te komen op 'oud' niveau. Ik denk dat zijn HGH verleden in specifiek er weinig mee te maken heeft. Dus meer gainen dan een ander..tsja hij zal het sowieso dus sneller opbouwen

• Topic Starter Topic Starter
Ok thnx voor je antwoord maar mijn vraag is dus eigenlijk echt gericht op die de questie dat iemand extra spiercellen zou hebben

Terug
Naar boven