Fitness Seller

Hi, even voorstellen..

1 t/m 5 kan inderdaad beter, maar dat is maar net waar je prio's liggen. NL maakt het gewoon mogelijk om leuk te leven met part-time werken, als je meer wilt zal je inderdaad meer moeten werken, maar het verschil tussen 24k en 44k is erg klein.

De Balie heeft er een mooi stuk over geschreven, geen idee hoe oud het is, maar het probleem bestaat nu nog.

1 t/m 5 kan inderdaad beter, maar dat is maar net waar je prio's liggen. NL maakt het gewoon mogelijk om leuk te leven met part-time werken, als je meer wilt zal je inderdaad meer moeten werken, maar het verschil tussen 24k en 44k is erg klein.

De Balie heeft er een mooi stuk over geschreven, geen idee hoe oud het is, maar het probleem bestaat nu nog.
Gevaarlijke artikelen en rot om te lezen ja. De mensen worden richting de sociale huur gedrukt met kortstondige voordelen, want 36 -> 40 en een andere betere baan had een groter sprongetje voorwaarts gemaakt alleen dat weten veel mensen niet als ze de beslissing maken en zich blijven vastklampen aan de sociale huur regels. Mijn werk staat redelijk dichtbij de sociale huur en verontrustend feitje; gemiddelde sociale huurder komt gemiddeld 50 euro tekort. Je 'safe' dacht ik daarom redelijk 'mwaoh' bij toen ik hieraan dacht, maar kan ook zijn dat je vrije huur bedoelde en die mensen hebben het anno 2021 redelijk goed - althans dat moet wel want die prijzen zijn ook belachelijk hoog.

Denk dat we erover eens zijn dat het redelijk lastig en krom is allemaal om een 'goede' beslissing te maken.

Ik zeg niet dat je op dat paard moet wedden, het zijn 1 van de talloze voorbeelden die het wel de moeite waard kunnen maken om inzet te blijven tonen en er niet zo cynisch over te zijn. Hier ook weer het stoïcijnse, in loondienst draag je ongeveer verplicht pensioen af en wed je automatisch op dat paard. Moet ik dan gaan lopen lullen over '1500 miljard'? Maar op 1 zinnetje aanhaken raakt dus niet echt de boodschap die bedoelt word toch?

@Fable Op 1 tm/5 heb ik allemaal weer een counter met verbeteringen en zaken die het verschil weer groter maken, maar inderdaad iedereen moet lekker doen waar hij zin in heeft. Mijn knie begint alleen wel te tikken bij uitkeringstrekkers die staan te protesteren over andere uitkeringstrekkers en mijn punt is dat het er allemaal niet makkelijker op word om met minder participatie prima rond te kunnen komen. Zou daarom graag zien dat we het heft wat meer in eigen handen nemen en ons niet 'safe' wanen bij een grote mate van afhankelijkheid.
Voorheen dacht ik altijd “zolang je maar veel en hard werkt dan komt het wel goed”, goh wat was ik toen dom 😂

Heerlijk, topic ontspoort weer grondig op de vrijdag 🤣

Die zijn meestaal niet zo hoog als je onder de 20k verdient. Vaak sociale huur.
Klopt, maar dan heb je net de hobbel van de marginale druk gehad en kom je boven de grens van de sociale woningbouw.

Dan houd je uiteindelijk nog minder over, heb je een gekke kok als buurman die ongeveer de helft betaalt.

Ik denk dat ik niet de enige ben die de economielessen heeft geskipt in dit topic.

Welkom,succes met je doelen.

Pro tip: als er een lange tekst wordt gepost is dit meestal niet relevant om te lezen.

@May Hoe ben je van plan het weer op te bouwen ? Hoeveel dagen in de week sport je nu en hoe gaat dat , schema'tje ? Krijg je ondersteuning ?

Mijn broertje had erg veel baat bij coaching en daarmee opbouwen mentale draaglast bij zijn burn out . Ook vooral leren nee zeggen in zijn geval.

Lijkt me iig kut , succes met je doelen !

Terug
Naar boven