remco51092
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 127kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mmm oke doen we! ik zal van de week filmpje in sportschool maken met 87kilo bench!ik zal morgen een foto alvast maken.
hahah oke zal morfen foto plaatsen van mij, en volgende week filmpje bench 87kgjongen stop eens met jezelf voor te liegen over je bench en je 38cm biceps
als dat 38cm is, dan ben ik de Paashaas.
en als je het wil bewijzen, post dan filmpje van je bench, en post een foto met meetlint om je arm![]()
dus dan ben jij de paashaas!oke nee niet die het vast houd maar ik heb het dan over 1rep he!Geen spotter die dan de helft van het gewicht meetilt he![]()

oke nee niet die het vast houd maar ik heb het dan over 1rep he!
zal morgen foto plaatsen heb hier eentje van 80kilo bench thuis.
ik kan ook 100kg boven me kophouden en alles, maar naar je borst brengen en omhoog is wat anders he
en ps. kom anders een keer langs met trainen, ik denk dat je niet boven de 50kg benched 
jonge toch wat ben je jaloersen nu nog naar beneden halenik kan ook 100kg boven me kophouden en alles, maar naar je borst brengen en omhoog is wat anders he
en ps. kom anders een keer langs met trainen, ik denk dat je niet boven de 50kg benched
![]()
ik zal filmpje maken dan neem je het wel terugjonge toch wat ben je jaloersik zal filmpje maken dan neem je het wel terug
en post jij eens een foto dan?
geen idee laat maar zien dan!

nee eigelijk voor mijn vader die is 47plus en wil een paar cm groeien hij zit nu na 3maanden op 43cm...

Please please je bent gewoon wat aan het auwehoeren please.....
Zo niet dan slaan we met zijn allen je pa in elkaar![]()
Ik help mee. K'heb toch nog ergens een boksbeugel liggen.hij is 47jaar niet biceps, die ziten opgepomt op 44cm naturel!o dan moet ik ook maar snel een kuurtje nemen k zit op de 44,5 jezus waar gaat dit heen lees zo dit topic door en ben zowat geneigd weer naar de fles te grijpen![]()
hij is 47jaar niet biceps, die ziten opgepomt op 44cm naturel!

..oke nee niet die het vast houd maar ik heb het dan over 1rep he!
zal morgen foto plaatsen heb hier eentje van 80kilo bench thuis.
@ die foto van die bench.
Train je altijd in spijkerbroek en longsleeve?
Start training.