N000b
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
als ik zou gebruiken kan ik dan ook 100 cm bereiken of niet?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik zou gebruiken kan ik dan ook 100 cm bereiken of niet?

Ja vast anava en testoro, knul doe normaal en heb wat respect voor de mening van een ander(en volg dictielessen)

Word het vak Nederlands nog gegeven tegenwoordig? Sjezus.....

Gewoon de spuit er in gooien man , grote armen zijn cool![]()
eentje zal leiden aan een falende nier en de andere wordt een MONSTERXD
ja dan word ik het monsterik zou voor 120cm gaanXD!!! is makkie jo zelfs arnold had 200cm na 15jaar bodybuilding XD
haha leuke topic om je dood te lachen. Die 2 worden niet ouder dan 20 XD wat ze nu al gebruiken op hun leefdtijdeentje zal leiden aan een falende nier en de andere wordt een MONSTERXD
Mja succes met trainen![]()
genehehehehbedankt dta is advies waar ik iets mee kan!dus creatine is eigelijk overbodig op mijn leeftijd?.......ja ik train zeker mijn hele lichaam benen alles anders ziet het er zo raar uit.....Mooi dat je 37 cm biceps hebt. Maar blijf ALSJEBLIEFT van die supplementen af, en ook van creatine. Je bent het helemaal nog niet nodig op je 14e. Train lekker door, en train je HELE Lichaam. Daar heb je veel meer aan.
leer begrijpend lezen 
ja ik ga nog naar school jij werkt al en valt een kind van 14lastig man zoek iemand van je eigenleeftijd....wat voegt dat nou toe?leer begrijpend lezen?doe eens normaal man!inplaats van fitnes moet je eens meer naar schoolleer begrijpend lezen
![]()
whhaha zekerssssssssanabolen lekekr spuiten in je kont
Waarom serieus dat doen jullie ook niet, of wel soms
Gewoon spuiten anders kom je nooit ver. ook wel lekker dat spuit in je gat tedrukken.
whhaha zekerssssssssanabolen lekekr spuiten in je kont
Waarom serieus dat doen jullie ook niet, of wel soms
Gewoon spuiten anders kom je nooit ver. ook wel lekker dat spuit in je gat tedrukken.