AndroidHealthClinic

Hier een foto van mij.(ben 14 jaar biceps 37cm 75kilo 1,77m)

Word het vak Nederlands nog gegeven tegenwoordig? Sjezus.....

:( als ik zou gebruiken kan ik dan ook 100 cm bereiken of niet?

ik zou voor 120cm gaanXD!!! is makkie jo zelfs arnold had 200cm na 15jaar bodybuilding XD

Gewoon de spuit er in gooien man , grote armen zijn cool :eek:

haha leuke topic om je dood te lachen. Die 2 worden niet ouder dan 20 XD wat ze nu al gebruiken op hun leefdtijd:P eentje zal leiden aan een falende nier en de andere wordt een MONSTERXD

Mja succes met trainen :)

• Topic Starter Topic Starter
ik zou voor 120cm gaanXD!!! is makkie jo zelfs arnold had 200cm na 15jaar bodybuilding XD

haha leuke topic om je dood te lachen. Die 2 worden niet ouder dan 20 XD wat ze nu al gebruiken op hun leefdtijd:P eentje zal leiden aan een falende nier en de andere wordt een MONSTERXD

Mja succes met trainen :)
ja dan word ik het monster;) geneheheheh

Mooi dat je 37 cm biceps hebt. Maar blijf ALSJEBLIEFT van die supplementen af, en ook van creatine. Je bent het helemaal nog niet nodig op je 14e. Train lekker door, en train je HELE Lichaam. Daar heb je veel meer aan.

Mooi dat je 37 cm biceps hebt. Maar blijf ALSJEBLIEFT van die supplementen af, en ook van creatine. Je bent het helemaal nog niet nodig op je 14e. Train lekker door, en train je HELE Lichaam. Daar heb je veel meer aan.
bedankt dta is advies waar ik iets mee kan!dus creatine is eigelijk overbodig op mijn leeftijd?.......ja ik train zeker mijn hele lichaam benen alles anders ziet het er zo raar uit.....
vriendelijke groetjes

Mag hij nu weer ontopic graag.

whhaha zekerssssssss:P:P:P anabolen lekekr spuiten in je kont:P:P:P

Waarom serieus dat doen jullie ook niet, of wel soms:P:P:P

Gewoon spuiten anders kom je nooit ver. ook wel lekker dat spuit in je gat tedrukken.

Wat een waanzinnig niveau weer...

:rolleyes:

inplaats van fitnes moet je eens meer naar school :) leer begrijpend lezen :)
ja ik ga nog naar school jij werkt al en valt een kind van 14lastig man zoek iemand van je eigenleeftijd....wat voegt dat nou toe?leer begrijpend lezen?doe eens normaal man!

whhaha zekerssssssss:P:P:P anabolen lekekr spuiten in je kont:P:P:P

Waarom serieus dat doen jullie ook niet, of wel soms:P:P:P

Gewoon spuiten anders kom je nooit ver. ook wel lekker dat spuit in je gat tedrukken.

gefrustreede beginnende rukker.
Jij moet gebanned worden weet je dat.
Jij roept allemaal klakkeloos dingen, En
neemt niets aan van ver gevorderde bodybuilders en kracht sporters hiero.
En nu ga jij weer over biertjes beginnen he.
Nou ik zal jou vertellen dat top sporters ook wel drinken !!

En leer nederlands. Mijn nederlands is ook niet goed, maar dit slaat alles
Ik heb gewoon zin om mijn 40cm onderarm on jou'n hol te pompen

jeetje wat een rotzooi is dit hier......ik wil hier nieuwe dingen leren en alleen maar gezeik van zobeetje iedereen...dom hoor,we zijn hier toch om elkaar verder opweg te helpen en niet aftezeiken?s

Terug
Naar boven