kijk wat is dit voor een dikke bullshit:ALLEEN BICEPS TRAINEN.ik train alles anders kun je niet 77kilo drukken dat heeft met borst en triceps te maken...ik ben alleen heel trots op mijn biceps omdat dat mijn beste spiergroep is.en ik heb ook heel veel gelezen!en ik had geen vraag ik wou gewoon de reactie's eens bekijken op waar ik nu sta......wel grappig op een andere site waar ik die foto heb geplaatst alleen maar positieve reactie's hier:alleen maar bagger en ik zit te liegen en blablabla laten jullie eens een foto zien dan?
geef de link maar? geloof er niks van
je kan zo fotos in mijn gallerij vinden , ik kraak je ook niet af ziet er goed uit , maar je kwam over als ee superdudedie alleen zijn biceps traint

het s niet dat je er raare gekke dinge wan krijgt het is gewoon een natuurlijk produkt en niks mis mee alleen op jou leeftijd is het mischien onverstandig om dit nu all te gaan gebruiken ik zou gewoon lekker door trainen zonder creatine btw proteine shakes zou ik wel doen maar gewoon lekker trainen en pas over paar maanden aan de creatine gaan je traint nog maar 3 maanden toch ?
......maar genoeg over dit......