Fitness Seller

Hier een foto van mij.(ben 14 jaar biceps 37cm 75kilo 1,77m)

kijk wat is dit voor een dikke bullshit:ALLEEN BICEPS TRAINEN.ik train alles anders kun je niet 77kilo drukken dat heeft met borst en triceps te maken...ik ben alleen heel trots op mijn biceps omdat dat mijn beste spiergroep is.en ik heb ook heel veel gelezen!en ik had geen vraag ik wou gewoon de reactie's eens bekijken op waar ik nu sta......wel grappig op een andere site waar ik die foto heb geplaatst alleen maar positieve reactie's hier:alleen maar bagger en ik zit te liegen en blablabla laten jullie eens een foto zien dan?

geef de link maar? geloof er niks van

je kan zo fotos in mijn gallerij vinden , ik kraak je ook niet af ziet er goed uit , maar je kwam over als ee superdudedie alleen zijn biceps traint

ja misschien wel.......maar nu nog niet is een lekkere rustige sportschool ik ga op tijden dat bijna niemand komt(minstens 1 of 2opa's die nogmeer trainen)is wel handig dan hoef je niet zo op je kop te letten als je super veel krachzet....toch geen mensen die het zien(ja een paar opa's)
:p

ik trek altijd een k*t kop in mn setje en de laatste reps, en dan kijken al die mensen raar :S maar die mensen zweten niet eens...:S

kans is groot dat ik dat ook zou doen

ja en dan kijken die mensen je raar aan :mad:
vraag ik altijd of ze het kunnen zien... en dan gaan ze weer verder met hun oefeningen. maar het is ook altijd zo stil, je hoort niemand ademen ofzo ???

Iedereen trekt toch een k*tkop bij z'n laatste reps? Of ben ik één van de weinigen?

Gebruik je ook bij producten zoals proteine shakes of creatine ofzo ??
ben gewoon nieuwschierig hoor.

M.v.g. Tim
------------------------------------------------------------------
6 maanden trainen
16 jaar
1,85
88 kilo
------------------------------------------------------------------
hoi tim,ik gebruik sinds een weke van de 3maanden training creatine...nog niets van vernomen proteine shakes niet....jij dan?hoelang train je?
-----------------------------------------------------------------
Ik train nu 6 maanden heb 6 weken lang creatine gebruik want dat mag max 6 weken daarna 8 weken rust wanders maakt je lichaam het niet meer aan! heel belangrijk dus en ik drink altijd na me trainen een proteine shake
maar ik weet niet of het wel verstandig is om op jou leeftijd all aan de creatine te gaan mensen zijden all tegen mij dat het niet verstandig was maar ja ik dacht alleen maar ik wil groeien dus wat maakt mij het uit maar ik heb nu wel allemaal groei strepen op me rug en die gaan niet meer weg dus weet wat je doet ;)

Suc6 en ik hoor snel van je (Y)

M.v.g. Tim

• Topic Starter Topic Starter

je kan zo fotos in mijn gallerij vinden , ik kraak je ook niet af ziet er goed uit , maar je kwam over als ee superdudedie alleen zijn biceps traint
oke nou dan bij deze heb je het verkeerd ik ben geen superdude die alleen zijn beceps traint:mad:........ik train alles:pgoeie foto's!

op bodynet was dat!daar kreeg ik alleen maar positieve reactie's

-----------------------------------------------------------------
Ik train nu 6 maanden heb 6 weken lang creatine gebruik want dat mag max 6 weken daarna 8 weken rust wanders maakt je lichaam het niet meer aan! heel belangrijk dus en ik drink altijd na me trainen een proteine shake
maar ik weet niet of het wel verstandig is om op jou leeftijd all aan de creatine te gaan mensen zijden all tegen mij dat het niet verstandig was maar ja ik dacht alleen maar ik wil groeien dus wat maakt mij het uit maar ik heb nu wel allemaal groei strepen op me rug en die gaan niet meer weg dus weet wat je doet ;)

Suc6 en ik hoor snel van je (Y)

M.v.g. Tim
haha oke groeistrepe op je rug!wow dat wil ik ook wel!dan heb je pas littekens om trots op te zijn(is hellaas gheen mooi gezicht)ik heb een groeistreepjes bij mijn tricep maar valt niet zo op.ja ik doe erg rustig aan met creatine......maar het kan toch geen kwaad|?ik bedoel dat als je jong bent het precies de tegenovergestelde werking heeft ofzo?kan toch geen kwaad?

haha oke groeistrepe op je rug!wow dat wil ik ook wel!dan heb je pas littekens om trots op te zijn(is hellaas gheen mooi gezicht)ik heb een groeistreepjes bij mijn tricep maar valt niet zo op.ja ik doe erg rustig aan met creatine......maar het kan toch geen kwaad|?ik bedoel dat als je jong bent het precies de tegenovergestelde werking heeft ofzo?kan toch geen kwaad?
----------------------------------------------------------------------
neej kan geen kwaad hoor :P het s niet dat je er raare gekke dinge wan krijgt het is gewoon een natuurlijk produkt en niks mis mee alleen op jou leeftijd is het mischien onverstandig om dit nu all te gaan gebruiken ik zou gewoon lekker door trainen zonder creatine btw proteine shakes zou ik wel doen maar gewoon lekker trainen en pas over paar maanden aan de creatine gaan je traint nog maar 3 maanden toch ?
maajah in iddergeval suc6 ziet er goed uit gaat de goede kant op ;)

M.v.g. Tim ps. als je 16 bent wil ik je foto's dan wel zien hoor :P hahaha

ja ik trek ook een graf-kop tijdens mijn laatste setje..en mensen je raar aankijken!...een kee rin de sportschool was er een redelijke dikke man aan het bankdrukken en echt waar, bij de laaste keer drukken laat hij een gore stille wind!echt smerig gewoon!en daar sta je dan naast oefeningen te doen....werd gewoon licht in me hoofd ook niemand die reageerd blijft doodstil.......wij hebben gelukkig sinds kort muziek in de sportschool...maar die nummers zijn soms zo geflipt en dan kijk je een beetje rond en zie je mensen mee fluiten, en dan krijg ik weer bijna de slappe lach...en kijken ze me weer raar aan:p:D......maar genoeg over dit......

ja ik trek ook een graf-kop tijdens mijn laatste setje..en mensen je raar aankijken!...een kee rin de sportschool was er een redelijke dikke man aan het bankdrukken en echt waar, bij de laaste keer drukken laat hij een gore stille wind!echt smerig gewoon!en daar sta je dan naast oefeningen te doen....werd gewoon licht in me hoofd ook niemand die reageerd blijft doodstil.......wij hebben gelukkig sinds kort muziek in de sportschool...maar die nummers zijn soms zo geflipt en dan kijk je een beetje rond en zie je mensen mee fluiten, en dan krijg ik weer bijna de slappe lach...en kijken ze me weer raar aan:p:D......maar genoeg over dit......

LOL kijk uit dat je niet vergast wordt :D

oke nou dan bij deze heb je het verkeerd ik ben geen superdude die alleen zijn beceps traint:mad:........ik train alles:pgoeie foto's!

oke kan ook best zijn dit topic is een groote ghaos en ik hbe het niet helmaal doorgespit om die reden

als ik het goed begrijp was je vraag dan <of je sups nodig heb?

ik zou zeggen probeer gewoon optimaal te eten eventueel nog een shake erbij .als je dat allemaal helemaal op orde heb kun je overwegen een creatine te pakken . andere sups raad ik je niet aan imo

warom groote geldklopperij in mijn mening ik heb alles geprobeert zelf dingen waarvan ze zeggen dat het gelijk staat aan 3 injecties groeihormoon en ik merk geen fock

anaway succes , ik zou je alleen geen 88 kilo geven ikzelf ben 84 bij jou lengte

prima begin gewoon door traine e ete

Graag een foto met het meetlint erom, anders is het geen 37cm.

Verder goeie benchpress en je gewicht is ook prima voor die lengte.

Mane man tuurlijk kan 37 cm wel,
Een normaal persoon die niet traind heeft al 37 cm armen volgens mij ?
Teminste imand met een normaal postuur

Mane man tuurlijk kan 37 cm wel,
Een normaal persoon die niet traind heeft al 37 cm armen volgens mij ?
Teminste imand met een normaal postuur
hoi voor 14 jaar en 1,77m is dat wel groot hoor opgepomt zit ik zlefs over de 38cm..:D
*

Even vraagje aan o eilering? Squat je ook ?

Terug
Naar boven