sniperx
Huge Freak
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen is begonnen als 'beginner'. Ik vind het nonsens dat er hier af en toe van die reacties tussen staan over anabolen en dat soort gedoe (Wijst naar tenkaichi). We praten hier niet over iemand van 30 ofzo, maar tegen iemand van 14. Een beetje hulp zou ook wel op z'n plaats zijn.
dat is juist het probleem als hij dat gedaan had was het ook niet zo uit de hand gelopen een beedje eigen onderzoek kan ook geen kwaaddat is juist het probleem als hij dat gedaan had was het ook niet zo uit de hand gelopen
had hij niet alleen zijn biceps getraind en ook geweten dat dat hier niet serieus genomen wordt als je dat zecht
ik heb nooit zulke topics hoeven aanmaken warom , ik heb eerst een maand gelezen gelezen en gelezen op dbb en andere sites.
ik heb er super veel van geleert en ik lees nog steeds elke dag weer opnieuw zeker een 15min .
het mooie van kennis is dat het niks weegt
bedankt dat is advies waar ik iets mee kan!dus creatine is eigenlijk overbodig op mijn leeftijd?.......ja ik train zeker mijn hele lichaam benen alles anders ziet het er zo raar uit.....
vriendelijke groetjes
ik train nu redelijk alles tussen de 50 en 70kilo(dan heb ik het over fitness apparaten)bankdrukken 60kilo om alleen te trainen biceps 2x 12kilo soms 15.heb jij een foto van jezelf?en met hoeveel train jij?Dat is al een mooi begin dat je in ieder geval alles traint. En Creatine lijkt me inderdaad overbodig op jouw leeftijd, aangezien je waarschijnlijk ook nog niet heel zwaar zult trainen
kijk dit is een leuke vriendelijke reactie!dankje!Jij bent nog jong. Ik weet ook precies wat jij denkt.
Ik kan maar één ding zeggen. Ga door waar jij mee bezig bent qwa training en voeding,
als jij vooruit blijft gaan qwa kracht en massa. Jij zegt zelf ook dat jij je hele lichaam
traind. Dus eingelijk niets op aan te merken. Klaar !
Nog meer vragen ?

precies meer toezicht ben ik het zeker mee eens!De t*ring... wat een kinderen in dit topic.
Help hem, of help hem niet, maar ga et niet helemaal lopen verkloten.
mag wel eens wat meer aandacht besteedt worden aan deze sectie, wie is hier mod?
ja zekers 2in mijn onderarmen en eentje lans de bicep zelf bij het trainen best zichtbaar...hoezo?ey o eilering heb je tijdens bicep training aders in je armen lopen![]()
ja joh.....40cm met een bf van 20? dan heb je alsnog monster biceps....maar opgepomt zit ik boven de 38cm....maar hoezo?ken je iemand anders van 14 met grotere biceps dan?ben ik wel benieuwd naargewoon... ik kan niet zogoed inschatten wat je vetpercentage is.... en als je nou geen anders zou zien zou veeel verklarfen over je armen, want gasten uit mn klas hebben ook 40 cm armen, maar zekers een vet percentage van 20 %

Gebruik je ook bij producten zoals proteine shakes of creatine ofzo ??
ben gewoon nieuwschierig hoor.
M.v.g. Tim
------------------------------------------------------------------
6 maanden trainen
16 jaar
1,85
88 kilo
Bankdrukken 85kg (Max 10 keer)
?Gebruik je ook bij producten zoals proteine shakes of creatine ofzo ??
ben gewoon nieuwschierig hoor.
M.v.g. Tim
------------------------------------------------------------------
6 maanden trainen
16 jaar
1,85
88 kilo
hoi tim,ik gebruik sinds een weke van de 3maanden training creatine...nog niets van vernomen proteine shakes niet....jij dan?hoelang train je?
ja misschien wel.......maar nu nog niet is een lekkere rustige sportschool ik ga op tijden dat bijna niemand komt(minstens 1 of 2opa's die nogmeer trainen)is wel handig dan hoef je niet zo op je kop te letten als je super veel krachzet....toch geen mensen die het zien(ja een paar opa's)kan je niet deadliften in jou sportschool? tijd voor een andere sportschool
![]()