XXL Nutrition

Hier een foto van mij.(ben 14 jaar biceps 37cm 75kilo 1,77m)

dikke armen wel voor die leeftijd, mag alleen stukken droger.

succes ! :)

80% van mij zegt nee.

Niet sarcastisch worden he :P Want volgens mij weet je het wel.

Hoeveel squat je dan ? Ben wel benieuwd naar.

ik ben 17 jongerje en ik maak een grap maar zo dom zijn jullie eemaal, wie trap daar nou in. whahaah vind zelf wel leuk opzich, het is toch een k*t forum en waardeloos antwoorden krijg je dus dan maar onzin kramen ofniet soms knulle

je hebt er zeker geen benul van hoezeer je jezelf voor lul zet of niet, knul?:D

eerst ga je een topic over anabolica posten en nu ga je het zelf promoten:sukkeltje:

Nja voor 14 jaar ben je erg sterk kheb over het gewicht wat je kan een beetje me twijfels maar misschien kun je egt al 80 bankdrukken. wens je iig veel succes met trainen.

Dikke armen, post er maar een foto van om ze het zwijgen op te leggen.

kijk maat paar dingen, ik vind het top dat je begint op je 14e ik ben namelijk ook begonnen toen ik 15 was maargoed volgens mij moeten we paar dingen ff recht zetten:

14 en crea ? niet egt nodig denk dit is leuk als je jaartje getraint heb en wat ouder ben !
crea na trainen ? is dat nieuw ? nog nooit van gehoord beter voor trainen denk zou de bijsluiter is lezen maargoed.
ruim 38cm bicep ? vind ik wel beetje erg overdreven maar t zou kunnen zou zeggen post een foto van je bicep met meetlintje deromheen !
BF zit hoog dat zie je niet kwaad bedoelt maar zo is het ! zal op + 20 zitte.

verder zeg ik succes met trainen en wacht nog even met sups doe lekker naturel en doe goede basis oefeningen ! zit niet in over gewicht dit is namelijk wel het laatste wat belangrijk is !

mazzel Jim

ps ik train 2 jaar intensief (jaartje ''gesport'' niet getraint) en 2 keer simpele crea gehad alhoewel dit ook al weer ff geleden is !

• Topic Starter Topic Starter
kijk maat paar dingen, ik vind het top dat je begint op je 14e ik ben namelijk ook begonnen toen ik 15 was maargoed volgens mij moeten we paar dingen ff recht zetten:

14 en crea ? niet egt nodig denk dit is leuk als je jaartje getraint heb en wat ouder ben !
crea na trainen ? is dat nieuw ? nog nooit van gehoord beter voor trainen denk zou de bijsluiter is lezen maargoed.
ruim 38cm bicep ? vind ik wel beetje erg overdreven maar t zou kunnen zou zeggen post een foto van je bicep met meetlintje deromheen !
BF zit hoog dat zie je niet kwaad bedoelt maar zo is het ! zal op + 20 zitte.

verder zeg ik succes met trainen en wacht nog even met sups doe lekker naturel en doe goede basis oefeningen ! zit niet in over gewicht dit is namelijk wel het laatste wat belangrijk is !

mazzel Jim

ps ik train 2 jaar intensief (jaartje ''gesport'' niet getraint) en 2 keer simpele crea gehad alhoewel dit ook al weer ff geleden is !

Hey jim even paar dingen, creatine heb ik even gebruikt voegde voor mij niks toe dus mee gestopt, kan geen kwaad want zit ook in biefstuk creatine,mijn bf is echt niet 20procent laat staan hoger ik dnek inmiddels op 15ofzo, biceps 38cm opgepompt.Bench is top 88kilo inmiddels, ik kan wel een foto posten als je dat wil bij de cotegorie foto's alleen dan heb ik het probleem dat mensen gaan zeiken over dat ik tevele foto's post dus zeg het maar!
groetjes

Deadlift je wel?

En bij je bench, hoe hoog stop je voor de borst.. vuisthoogte?

• Topic Starter Topic Starter
Nee dan is het goed, werk aan je deadlift en squat.

Post een filmpje van je Bench.

Ik betwijfel of je al zo hoog bencht maar goed dat maakt mij niet uit...
Vind die namelijk wel erg hoog voor een korte trainingstijd en je stats lijken met de week te groeien. Terwijl je deadlift maar 90 kilo is ?

Terug
Naar boven