massgainer4
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee..........geen idee wat da eigelijk is?wat is het?

ik heb thuis wel eens met 50kilo gesquat ik kan wel meer maar vind het geen fijne oefeningen en doet meestal ook wat pijnNiet sarcastisch worden heWant volgens mij weet je het wel.
Hoeveel squat je dan ? Ben wel benieuwd naar.
ja ik ga nog naar school jij werkt al en valt een kind van 14lastig man zoek iemand van je eigenleeftijd....wat voegt dat nou toe?leer begrijpend lezen?doe eens normaal man!

ik ben 17 jongerje en ik maak een grap maar zo dom zijn jullie eemaal, wie trap daar nou in. whahaah vind zelf wel leuk opzich, het is toch een k*t forum en waardeloos antwoorden krijg je dus dan maar onzin kramen ofniet soms knulle

ik heb thuis wel eens met 50kilo gesquat ik kan wel meer maar vind het geen fijne oefeningen en doet meestal ook wat pijn
hoi zou graag foto plaatsen alleen dan krijg ik weer gezeik over me heen, met niet zoveel foto's posten!!!tenzij meer het willenDikke armen, post er maar een foto van om ze het zwijgen op te leggen.
kijk maat paar dingen, ik vind het top dat je begint op je 14e ik ben namelijk ook begonnen toen ik 15 was maargoed volgens mij moeten we paar dingen ff recht zetten:
14 en crea ? niet egt nodig denk dit is leuk als je jaartje getraint heb en wat ouder ben !
crea na trainen ? is dat nieuw ? nog nooit van gehoord beter voor trainen denk zou de bijsluiter is lezen maargoed.
ruim 38cm bicep ? vind ik wel beetje erg overdreven maar t zou kunnen zou zeggen post een foto van je bicep met meetlintje deromheen !
BF zit hoog dat zie je niet kwaad bedoelt maar zo is het ! zal op + 20 zitte.
verder zeg ik succes met trainen en wacht nog even met sups doe lekker naturel en doe goede basis oefeningen ! zit niet in over gewicht dit is namelijk wel het laatste wat belangrijk is !
mazzel Jim
ps ik train 2 jaar intensief (jaartje ''gesport'' niet getraint) en 2 keer simpele crea gehad alhoewel dit ook al weer ff geleden is !
hoi ja deadlift weleens met 90kilo om te trainen.top weet ik niet.Deadlift je wel?
En bij je bench, hoe hoog stop je voor de borst.. vuisthoogte?
oke stel dat ik dat doe en dan?