MuscleMeat

Shocking Hier word je toch een PVV'er van? [Marokko.nl over dode grensrechter]

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij kan dat wel zeggen om politiek correct over te komen, maar iets verder op zegt hij onbewust en met andere woorden dat ze allemaal hetzelfde zijn. Lees niet alleen de woorden, maar begrijp de woorden. Kijk objectief naar de tekst, dan begrijp je wat ik bedoel. Ik neem het overigens niet voor een bepaald volk op, ik vind gewoon dat mensen als mensen behandeld dienen te worden. Iedereens bloed is immers rood.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 18:50 ----------



Antwoord hierop is heel gemakkelijk. Etnische minderheden hebben procentueel gezien meer laag opgeleiden. Dit door de achterstanden als nieuwe Nederlanders die ze van hun ouders vaak al meekrijgen. Criminaliteit komt meer onder laagopgeleiden voor, dus is het logisch dat bevolkingsgroepen waar procentueel meer laagopgeleiden voorkomen er een hoger percentage mensen die met de politie in aanraking zijn gekomen. Overigens wil aanraking met de politie niet altijd zeggen dat je crimineel bent.

Moedig van je om dit gevecht aan te gaan maar je dweilt met de kraan open. Dergelijke mensen staan niet open voor rationele argumenten.
 
Ik heb een dubbel paspoort, dus wanneer ik zin heb om me als Marokkaan voor te doen dan doe ik dat. Wanneer ik zin heb om me als Nederlander voor te doen, dan doe ik dat. MAD?

Waar het mij omgaat is, in deze thread heb ik nergens woorden gebruikt waaruit je zou kunnen afleiden dat ik Marokkaans ben.
Off Topic: Nice job sherlock
Tuurlijk, lekker van 2 walletjes eten. Eigenlijk ben je dus gewoon een parasiet.

Op straat met je matties ben je waarschijnlijk een 'echte' mocro, je weet zelf, fok alle Nederlanders.
Maar als er blanke zijn, ja dan moet je als echte Nederlander behandelt worden anders zijn ze racistisch. Als je vindt dat je een Nederlander bent, als Nederlander behandelt wilt worden en je dus geen Marokkaan bent, waarom heb je dan 2 paspoorten? Identiteitscrisis?
 
Laatst bewerkt:
Marokko heeft heel veel kerken. Tevens zijn er nog steeds scholen waar katholieke nonnen lessen Frans geven.
Nogmaals wordt aangetoond dat gebrekkige kennis aan de basis ligt van racisme.

Lekker tolerant inderdaad...

According to Article 220 of the Moroccan Penal Code, "anyone who employs incitements to shake the faith of a Muslim or to convert him to another religion" incurs a sentence of 3 to 6 months' imprisonment and a fine of $16 to $79 (115 to 575 dirhams). Any attempt to induce a Muslim to convert is illegal. Foreign missionaries either limit their proselytizing to non-Muslims or attempt to conduct their work discreetly.
Bron: Wikipedia
 
Tuurlijk, lekker van 2 walletjes eten. Eigenlijk ben je dus gewoon een parasiet.

Op straat met je matties ben je waarschijnlijk een 'echte' mocro, je weet zelf, fok alle Nederlanders.
Maar als er blanke zijn, ja dan moet je als echte Nederlander behandelt worden anders zijn ze racistisch. Als je vindt dat je een Nederlander bent, als Nederlander behandelt wilt worden en je dus geen Marokkaan bent, waarom heb je dan 2 paspoorten? Identiteitscrisis?

Jup hang elke avond met me matties bij station beetje chillen weet je wel. We hebben toch allemaal bontkraagjes, dus van de kou voel ik vrij weinig. We proberen altijd conducteurs te pesten en vrouwen gaan we voor hoer uitschelden, daardoor voelen we ons echt verheven boven alles en iedereen. Dit soort dingen wil je toch horen? Ik heb een dubbel paspoort omdat je geen afstand kunt doen van het Marokkaans paspoort. Van 2 walletjes eten, fok alle Nederlanders? Leg mij maar geen woorden in de mond nitwit, ik kan uitstekend voor mezelf denken. Ik ben elke avond aan het fitnessen, daarna ben ik bij me vriendin thuis (een Nederlands meisje), daarna maak ik me huiswerk. Je kunt mad zijn, maarja care niet om jouw soort.
 
Me is overigens geen bezittelijk voornaamwoord.
 
Je kunt overigens wel je Marokkaanse paspoort afstoten, hiermee geef je echter wel wat rechten op.

Zoals de titel het al zegt, hoeveel betaal jij voor je woning.
En ook niet onbelangrijk; wat krijg je er voor?? De locatie, de overige kosten en het aantal vierkante meter bijv.

Ik maak dit topic omdat ik wil verhuizen en een beeld wil krijgen van wat er op de markt is.

ERVOOR vast, does this one count bro?

Stoot helemaal niks af, ik schaam me er absoluut niet voor dat ik Marokkaans bloed heb, laat staan een Marokkaans paspoort heb. Als ik mijn familie wil bezoeken in mijn vaderland, maakt dit de reis stukken gemakkelijker. Ik hoef nu geen visum aan te vragen en dergelijke. Kortom, ik ondervind er geen hinder door.
 
Dus je eet van twee walletjes :)
 
ERVOOR vast, does this one count bro?

Stoot helemaal niks af, ik schaam me er absoluut niet voor dat ik Marokkaans bloed heb, laat staan een Marokkaans paspoort heb. Als ik mijn familie wil bezoeken in mijn vaderland, maakt dit de reis stukken gemakkelijker. Ik hoef nu geen visum aan te vragen en dergelijke. Kortom, ik ondervind er geen hinder door.

Is inderdaad een voornamelijk bijwoord dus moet aan elkaar. Mea mega culpa.

Moeilijk he, je fouten toegeven.
 
ik ben hier gewoon de persoon die inziet dat jij mij niet zult overtuigen en ik jou ook niet dus is het beter te stoppen.
Dus wanneer de discussie moeilijk wordt en je iemand niet kunt overtuigen geef je op? Geeft perfect je mentaliteit weer.

Als ik zeg doordat Marokkanen veelvuldig negatief in het nieuws zijn, is het moeilijk om aan een job te komen, dan is dat zo. Kun jij wel gaan roepen ja overal hier in Nederland kun je een baan vinden. Nee, dat kan niet. Mocht het je ontgaan zijn, we zitten in een crisis!
Dus jouw mening is een feit? Tevens ontkracht je je eigen stelling in die laatste zin.
Als jij zegt dat uitspraken als: Wil jij dat het stigma op Marokkaanse jongeren verdwijnt? Zorg dan ZELF eerst maar eens dat jullie ook daadwerkelijk nergens schuldig aan zijn. Tering wat zal het dan rustig zijn op straat zeg! Ik hoef niet te zorgen dat anderen nergens schuldig aan zijn.
Overigens zie ik dat je een voorbeeld aanhaalt van een youtubefilmpje van Marokkaan die zogenaamde joden wilt prikken.
Is het niet zo dat er eerst wat moet gebeuren voordat het nieuws dit publiceert? Dus dat ik eerst iemand moet vermoorden, voordat er in de krant staat dat iemand vermoord is en ik hiervan verdacht word?
Dan vervolgens de schijn wekken dat deze ''hoogbegaafde'' jongen de gemiddelde Marokkaan respresenteert. Dat zegt echt heel erg veel over jou.

Rafael van der Vaart slaat zijn vrouw, Rafael is een Nederlander, dus alle Nederlanders slaan hun vrouwen? Zo denk jij he, ja he zo denk jij :$ Ik niet, dat heet rationeel denken!
Dit stukje kan ik je nog wel een beetje gelijk geven. De media is een middel om ons te besturen en beïnvloed ons. Vaak trappen mensen erin, soms laagopgeleid, maar ook hoog (weer zo een generalisatie) maar daarom hebben we statistieken en EIGEN ERVARINGEN. Ik denk dat als je op DBB een enquête start over geweldsdelicten door bevolkingsgroepen het merendeel antwoord met autochtonen(meerderheidsgroep) of door marrokanen, omdat dit de groep is die a) vrij groot is en b) procentueel het meeste dit soort delicten plegen (bron: CBS).

Ik weet niet waarom ik hier serieus op in ga, maar ik kon het gewoon niet meer aanzien.

*Spelvauten voorbehouden, ik ben maar een simpele mbo-student en nee ik stemde niet op pvv of welke andere partij dan ook.
 
"Laat ze maar wegrotten", vergeet niet in welk land je hier zit :roflol:

(discussie gaat nu ergens anders over, heb alleen OP gelezen)
 
In ieder geval geen Nederlander.

Edit:

Dus je durft er niet voor uit te komen dat je Marokkaan bent in deze thread? :trollface:

Ah je kunt het aan GetXXL overlaten om zn research te doen. Was ik te lui voor. Thanks brah.

Nou kom maar met voorbeelden waaruit je kunt afleiden dat ik een Marokkaan ben? Jij verdraait woorden, maar je begrijpt heel goed wat ik bedoel. Je hoeft zeker niet het woord ''ons'' te gebruiken. Ik hoef mij ook zeker niet voor jou te bewijzen, ik ben hier gewoon de persoon die inziet dat jij mij niet zult overtuigen en ik jou ook niet dus is het beter te stoppen. Ik gebruik overigens woorden als kwezel etc. omdat naar mijn mening zo'n woord jou het best beschrijft. Als ik zegt een kleine groep verpest het voor een grote groep, dan is dat waar en dat weet jij ook. Als ik zeg, Marokkaanse Nederlanders die zich altijd hebben gedragen zoals het hoort, hoeven zich niet te bewijzen vanwege de daden van anderen, dan is dat zo. Als ik zeg doordat Marokkanen veelvuldig negatief in het nieuws zijn, is het moeilijk om aan een job te komen, dan is dat zo. Kun jij wel gaan roepen ja overal hier in Nederland kun je een baan vinden. Nee, dat kan niet. Mocht het je ontgaan zijn, we zitten in een crisis! Als jij zegt dat uitspraken als: Wil jij dat het stigma op Marokkaanse jongeren verdwijnt? Zorg dan ZELF eerst maar eens dat jullie ook daadwerkelijk nergens schuldig aan zijn. Tering wat zal het dan rustig zijn op straat zeg! Ik hoef niet te zorgen dat anderen nergens schuldig aan zijn.
Overigens zie ik dat je een voorbeeld aanhaalt van een youtubefilmpje van Marokkaan die zogenaamde joden wilt prikken. Dan vervolgens de schijn wekken dat deze ''hoogbegaafde'' jongen de gemiddelde Marokkaan respresenteert. Dat zegt echt heel erg veel over jou.

Rafael van der Vaart slaat zijn vrouw, Rafael is een Nederlander, dus alle Nederlanders slaan hun vrouwen? Zo denk jij he, ja he zo denk jij :$ Ik niet, dat heet rationeel denken!

Nou, vriend GetXXL toont zojuist aan dat je het letterlijk gezegd hebt dat je Marokkaan bent. Niet dat het mij uitmaakt, maar JIJ maakt er een punt van dus geniet ik even van de ironie. Voor mij heb je inderdaad niets te bewijzen, maar het lijkt er sterk op dat jij jezelf opwerpt als rechtprater-wat-krom-is. Daarin faal je jammerlijk omdat je telkens claims doet die je niet hard kunt maken. Je verwijt mij dat ik denigrerende termen gebruik. Echter, jij noemt mij kwezel en wanneer ik je daar op wijs maakt het ineens niet meer uit? Vervolgens stel je dat "omdat jij het zegt" ik maar moet aannemen dat het absoluut onmogelijk is om een baan te vinden als Marokkaan. Alsof dat enige vorm van bewijs is?

Maar je hebt het mis als je stelt dat jij niet hoeft te zorgen dat anderen nergens schuldig aan zijn. Op dit moment wordt het stigma rondom Marokkanen (ik had het over terreurjeugd, jij maakt er alle Marokkanen van) voor een heel HEEL groot deel bepaald wordt door het type randdebiel wat in het filmpje te zien is. Als jij last hebt van het stigma wat dit veroorzaakt, doe je er verstandig aan (lees: geen verplichting) om wél je maatjes aan te spreken als je dit gedrag ziet. Als jij hier de zin niet van inziet zijn we uitgepraat. Al vermoed ik overigens dat we dat toch wel zijn.


Ik heb een dubbel paspoort, dus wanneer ik zin heb om me als Marokkaan voor te doen dan doe ik dat. Wanneer ik zin heb om me als Nederlander voor te doen, dan doe ik dat. MAD?

Waar het mij omgaat is, in deze thread heb ik nergens woorden gebruikt waaruit je zou kunnen afleiden dat ik Marokkaans ben.
Off Topic: Nice job sherlock

Ehrm, duidelijk wel want ik beriep je erop. QED enzo. Maar alleen al je zeer beledigde houding spreekt boekdelen, daar heb je dan ook weer gelijk in.


Ik spreek volledig ABN en mijn grammatica et cetera zijn top. Jouw reactie is de aandacht afleiden van wat ik daar neerzet. Cognitieve vermogens zijn meer dan alleen een taal kunnen spreken, zoals je ziet aan mijn post reken ik daar de Marokkaanse jeugd ook niet op af. Het ontbreken van enige zelfreflectie en ook van wangedrag zijn gevolgen van het ontbreken van hun cognitieve en psychosociale vermogens. Deze worden vanuit de ouders ook vaak nauwelijks gestimuleerd in hun opvoedingswijze dus wat dat betreft is t uiteindelijk wel een opvoedingprobleem icm de straatcultuur.
Het blijkt ook maar weer dat jij in bijna alle posts alleen anderen neerzet als soort van.racist, maar zelf ook deelneemt aan die grote mate van verantwoordelijkheidsontkenning en gebrek aan zelfreflectie

Yep. Goed gezien.

Marokko heeft heel veel kerken. Tevens zijn er nog steeds scholen waar katholieke nonnen lessen Frans geven.
Nogmaals wordt aangetoond dat gebrekkige kennis aan de basis ligt van racisme.

Het plaatje waaraan gerefereerd werd demonstreert gedrag wat heel veel te zien is rondom Moslims (is overigens een geheel andere discussie): namelijk dat men zich zeer snel extreem heftig opwindt over kritiek op de Islam, maar dat Moslims zich zelf ook zeer regelmatig schuldig maken aan het beledigen van andere religies en volken. Dat heet hypocrisie en heeft zeer weinig te maken met gebrekkige kennis. Dat gebrekkige kennis kan leiden tot racisme zal ik niet ontkennen, maar ik zie niet in waarom dit een goed punt zou zijn in deze context.



Moedig van je om dit gevecht aan te gaan maar je dweilt met de kraan open. Dergelijke mensen staan niet open voor rationele argumenten.

Ik moet het eerste rationele argument van Pecius nog zien. Als je jouw vooroordeel aan de kant zou schuiven zou je dit ook zien.

Jup hang elke avond met me matties bij station beetje chillen weet je wel. We hebben toch allemaal bontkraagjes, dus van de kou voel ik vrij weinig. We proberen altijd conducteurs te pesten en vrouwen gaan we voor hoer uitschelden, daardoor voelen we ons echt verheven boven alles en iedereen. Dit soort dingen wil je toch horen? Ik heb een dubbel paspoort omdat je geen afstand kunt doen van het Marokkaans paspoort. Van 2 walletjes eten, fok alle Nederlanders? Leg mij maar geen woorden in de mond nitwit, ik kan uitstekend voor mezelf denken. Ik ben elke avond aan het fitnessen, daarna ben ik bij me vriendin thuis (een Nederlands meisje), daarna maak ik me huiswerk. Je kunt mad zijn, maarja care niet om jouw soort.

Dat soort dingen willen we helemaal niet horen, en al zeker niet zien. Maar feit is wel dat dit het beeld is wat bestaat van Marokkaanse terreurjeugd. Waarom? Omdat we dat dagelijks mogen zien in de kranten, op het nieuws et cetera. En mochten we twijfelen aan de juistheid van de media dan hoeven we enkel maar zelf richting het lokale winkelcentrum te reizen om eerstehand te mogen genieten van deze cultuurverrijking. Ik begrijp dat je cynisch probeert te doen, maar dat werkt nu eenmaal niet zo lekker als je volledig de waarheid spreekt.


Nee, ik ben niet biseksueel.

Ik zie dat je elke pretentie hebt losgelaten om rationeel mee te doen aan het gesprek. Dat is fijn, maar inhoudelijk waren we daar al langer van op de hoogte.
 
Wat ook altijd zo mooi is op de NOS bijv.

Hier in Amersfoort was er steeds een groepje pubers die bijna dagelijks een langsrijdende rauwstoet voor kankerjoden en alles wat ze konden bedenken uitmaakten. Ik weet inmiddels wie die kinderen zijn en op welke school ze zitten en dat is niet bepaald een nette school. Komt het een paar dagen later op het nieuws en dan laten ze de braafste school van Amersfoort zien. :roflol:
 
Neen, dat mag ook niet van Allah hé?

373049.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven