AndroidHealthClinic

hierbij wil ik even melden, zonder te schelden..DAT JE ECHT WEL MAG opfl*kkeren NAAR

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
DE DIEPSTE ZEE WAAR LOSERS ZOALS JIJ ZONDER VERSTAND VAN ZAKEN HUN RUBRIEKEN UIT DE FABELTJESKRANT AAN ALLE ZEEWATERDRUPPELTJES MOGEN VERTELLEN EN ZEEPLANTEN MAG BEVRUCHTEN.

Stel.. dat je redelijk gespierd bent en je loopt een groepje mensen voorbij en 1 van die personen zegt "ja die zal wel aan de steroiden zitten hoor." En je hoort dit en je hebt echt in de verste verte nog geen steroiden aangeraakt. Hoe reageer je en laat je op de beste manier duidelijk blijken dat je echt nog nooit steroiden gebruikt hebt.
(ja ik heb dat daarnet gedagdroomd dat het mij overkwam maar ik wist niet hoe te reageren en toen eindigde mijn dagdroom.. maar ik wil voorbereid zijn voor de toekomst enzo dus vraag ik het even hier:') )

gewoon doorwandelen, waarom trek je je iets aan van mensen die je niet eens kent ???

Time will tell :-) Dan moet je gewoon zeggen : bedankt voor het compliment

Is me al vaak genoeg overkomen ik vat het op als compliment.

Pure afgunst!
Schouders ophalen en door trainen :)

Onder de douche krijg ik ook altijd al van die opmerkingen dat ik een "enlarge your penis" pomp gebruikt heb. Ik negeer het maar gewoon.

Gelijk neerhoeken die gozer. En de rest van het groepje ook.... Als ze al denken dat je gebruikt, moet je je ook maar zo gaan gedragen....ROIDRAGE:D

DE DIEPSTE ZEE WAAR LOSERS ZOALS JIJ ZONDER VERSTAND VAN ZAKEN HUN RUBRIEKEN UIT DE FABELTJESKRANT AAN ALLE ZEEWATERDRUPPELTJES MOGEN VERTELLEN EN ZEEPLANTEN MAG BEVRUCHTEN.

Stel.. dat je redelijk gespierd bent en je loopt een groepje mensen voorbij en 1 van die personen zegt "ja die zal wel aan de steroiden zitten hoor." En je hoort dit en je hebt echt in de verste verte nog geen steroiden aangeraakt. Hoe reageer je en laat je op de beste manier duidelijk blijken dat je echt nog nooit steroiden gebruikt hebt.
(ja ik heb dat daarnet gedagdroomd dat het mij overkwam maar ik wist niet hoe te reageren en toen eindigde mijn dagdroom.. maar ik wil voorbereid zijn voor de toekomst enzo dus vraag ik het even hier:') )

Waarom? ???
Gewoon niet op ingaan, is veelste vermoeiend en de moeite niet waard. ;)

Giant who gives a ****.

wat moet ik met zo een titel?

• Topic Starter Topic Starter
gewoon doorwandelen, waarom trek je je iets aan van mensen die je niet eens kent ???

maar neem nu dat je ze wel kent of vaag kent en ze zeggen zoiets..

als je het zo negeert of ze boos aankijkt of weetikveel dan lijkt het nog meer dat je het alleen maar bevestigd toch?

wat moet ik met zo een titel?

ik wou eerst typen: hoe zouden jullie reageren als iemand je beschuldigd steroiden te gebruiken maar dit helemaal niet zo is
maar die titel was helaas te lang :(

Lekker boeiend wat andere mensen van je denken.

Laatst was er ook een Turk in de gym en die zei: ''Hoe kan je nou zonder as te gebruiken 150+ deadliften'' Ik zei: ''Volgens mij ben je gewoon zwak'' Zn gezicht: priceless.

dan zeg je sure wanna buy some? :eyebrow:
niets van aantrekken joh. Ik train nu 3jaar en dit soort dingen worden regelmatig naar me geroepen als ik over straat loop of uitga al sinds ik net 3 maanden bezig was. Laat ze gewoon lekker dromen. Zijn allemaal jaloers joh **** them big deal

als je het zo negeert of ze boos aankijkt of weetikveel dan lijkt het nog meer dat je het alleen maar bevestigd toch?

ik wou eerst typen: hoe zouden jullie reageren als iemand je beschuldigd steroiden te gebruiken maar dit helemaal niet zo is

Zal ze nog altijd negeren.
Vroeger trok ik me zo een dingen wel aan en kon ik wel iets uitvliegen.
Maar ben ondertussen tot het besef gekomen dat ik beter ben dan al de rest en enkel men eigen mening iets van waarde heeft.
Wat andere mensen denken is gewoon waardeloos want wie zijn zij nu.

Ik vind het een mooie manier van denken als je het kunt maar je leeft zo wel een beetje in je eigen wereldje :D

Waarom bevestig je het als je het negeert?
Je hoeft niet overal in te happen hé. ;)
Als je niet op sap staat dan sta je toch niet op sap, ik zie het probleem niet echt. ???
Haters heb je altijd en overal, deal with it. ;)

Waar kan een mens zich druk om maken...?

Zal ze nog altijd negeren.
Vroeger trok ik me zo een dingen wel aan en kon ik wel iets uitvliegen.
Maar ben ondertussen tot het besef gekomen dat ik beter ben dan al de rest en enkel men eigen mening iets van waarde heeft.
Wat andere mensen denken is gewoon waardeloos want wie zijn zij nu.

Ik vind het een mooie manier van denken als je het kunt maar je leeft zo wel een beetje in je eigen wereldje :D

:stupid:
wijsheid/verstand komt met de jaren hé. ;)

dan zeg je sure wanna buy some? :eyebrow:
niets van aantrekken joh. Ik train nu 3jaar en dit soort dingen worden regelmatig naar me geroepen als ik over straat loop of uitga al sinds ik net 3 maanden bezig was. Laat ze gewoon lekker dromen. Zijn allemaal jaloers joh **** them big deal

Met alle respect beste Kuki.. jij zit toch ook al pretty much sinds het begin aan de juice?

Terug
Naar boven