AndroidHealthClinic

hierbij wil ik even melden, zonder te schelden..DAT JE ECHT WEL MAG opfl*kkeren NAAR

De status van gezien-worden-als-AAS-gebruiker zal ik nooit bereiken, ecto4life.

Maar ik zou het goed onthouden en de eerst volgende winkel inrennen om mezelf af te trekken voor een spiegel.

Boeiend...Naarmate ik ouder word trek ik me steeds minder aan van wat mensen van me vinden...

ik zou het zien als een groot compliment...en lachend doorlopen :)
maar als ze echt bijdehand overkomen, zou ik dat gewoon recht in het gezicht doen.

DE DIEPSTE ZEE WAAR LOSERS ZOALS JIJ ZONDER VERSTAND VAN ZAKEN HUN RUBRIEKEN UIT DE FABELTJESKRANT AAN ALLE ZEEWATERDRUPPELTJES MOGEN VERTELLEN EN ZEEPLANTEN MAG BEVRUCHTEN.

Stel.. dat je redelijk gespierd bent en je loopt een groepje mensen voorbij en 1 van die personen zegt "ja die zal wel aan de steroiden zitten hoor." En je hoort dit en je hebt echt in de verste verte nog geen steroiden aangeraakt. Hoe reageer je en laat je op de beste manier duidelijk blijken dat je echt nog nooit steroiden gebruikt hebt.
(ja ik heb dat daarnet gedagdroomd dat het mij overkwam maar ik wist niet hoe te reageren en toen eindigde mijn dagdroom.. maar ik wil voorbereid zijn voor de toekomst enzo dus vraag ik het even hier:') )
Ik zou zeggen zie het als een compliment ;)

even de gulp open doen.

Waarom zo boos? Het is toch juist wel fijn dat ze je zo groot vinden dat ze denken dat je spuit.

Waarom je iets aantrekken van wat anderen zeggen?

idd kan als compliment opgevat worden. Maar goed als het 1 of andere ecto is die nergens verstand heeft , die menen dat als je al 5% groter bent als hun je al aan de juice zit.

Afgunst niet meer en niet minder denk ik. Laatst nog een stel van die vrouwelijke superdudes waar zo'n opmerking vandaan kwam , ja wat moet je dan zeggen geen eer aan te behalen.

haha in je dromen smurfo, in je dromen

en dan heb je natuurlijk nog de mensen die vinden dat creatine en whey en alle andere supps in het algemeen steroiden zijn en die je daar ook nog op durven aanspreken ook...dan heb ik echt zoiets van, zou ik dan toch es die gemene steroiden es pakken ...?

en dan heb je natuurlijk nog de mensen die vinden dat creatine en whey en alle andere supps in het algemeen steroiden zijn en die je daar ook nog op durven aanspreken ook...dan heb ik echt zoiets van, zou ik dan toch es die gemene steroiden es pakken ...?
+1
dit maak ik vaak mee:
iemand: gebruik je anabolen?
ik: nee
iemand: en gebruik je shakes,of ben je naturel??
ik:???

Als mensen naar mijn biceps kijken zeggen ze ook altijd creatine en anaboluh :(

nee maar soms word ik er wel boos van, echtwaar. Het zijn dan ook van die mensen die er niet meer over kunnen ophouden enzo...

Terug
Naar boven