- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zou zeggen zie het als een complimentDE DIEPSTE ZEE WAAR LOSERS ZOALS JIJ ZONDER VERSTAND VAN ZAKEN HUN RUBRIEKEN UIT DE FABELTJESKRANT AAN ALLE ZEEWATERDRUPPELTJES MOGEN VERTELLEN EN ZEEPLANTEN MAG BEVRUCHTEN.
Stel.. dat je redelijk gespierd bent en je loopt een groepje mensen voorbij en 1 van die personen zegt "ja die zal wel aan de steroiden zitten hoor." En je hoort dit en je hebt echt in de verste verte nog geen steroiden aangeraakt. Hoe reageer je en laat je op de beste manier duidelijk blijken dat je echt nog nooit steroiden gebruikt hebt.
(ja ik heb dat daarnet gedagdroomd dat het mij overkwam maar ik wist niet hoe te reageren en toen eindigde mijn dagdroom.. maar ik wil voorbereid zijn voor de toekomst enzo dus vraag ik het even hier:') )

+1is me al vaak genoeg overkomen ik vat het op als compliment.
het erge is wel dat ik betwijfel of je t ooit te horen hebt gekregen...en dat terwijl jij wel kuurt![]()

+1en dan heb je natuurlijk nog de mensen die vinden dat creatine en whey en alle andere supps in het algemeen steroiden zijn en die je daar ook nog op durven aanspreken ook...dan heb ik echt zoiets van, zou ik dan toch es die gemene steroiden es pakken ...?

ik dacht meer aan steken

je hebt tot nu toe 4 x gepost, en in elke post kwam het woord bicep een paar keer in voorAls mensen naar mijn biceps kijken zeggen ze ook altijd creatine en anaboluh![]()