AndroidHealthClinic

hierbij wil ik even melden, zonder te schelden..DAT JE ECHT WEL MAG opfl*kkeren NAAR

Je zegt gewoon: Nee ik gebruik zo'n dingen niet.
Meer hoef je daar toch niet op te antwoorden? En als ze je dan niet geloven tjah...

Je pakt diegene die dat zo stoer zegt bij z'n zielige haartjes en je sleurt hem naar de grond om een voorbeeld te stellen. Moet zeggen dat ik dit niet altijd zou doen, maar als iemand echt een rotkop heeft en mij verafschuwd zou het wel iets in die richting zijn.

DE DIEPSTE ZEE WAAR LOSERS ZOALS JIJ ZONDER VERSTAND VAN ZAKEN HUN RUBRIEKEN UIT DE FABELTJESKRANT AAN ALLE ZEEWATERDRUPPELTJES MOGEN VERTELLEN EN ZEEPLANTEN MAG BEVRUCHTEN.

Stel.. dat je redelijk gespierd bent en je loopt een groepje mensen voorbij en 1 van die personen zegt "ja die zal wel aan de steroiden zitten hoor." En je hoort dit en je hebt echt in de verste verte nog geen steroiden aangeraakt. Hoe reageer je en laat je op de beste manier duidelijk blijken dat je echt nog nooit steroiden gebruikt hebt.
(ja ik heb dat daarnet gedagdroomd dat het mij overkwam maar ik wist niet hoe te reageren en toen eindigde mijn dagdroom.. maar ik wil voorbereid zijn voor de toekomst enzo dus vraag ik het even hier:') )

Er op reageren? hell no, dat is een complimentje voor je harde werk. Ik zou vriendelijk naar ze lachen.

ik schiet ze allemaal dood, vervolgens sleep ik 1 iemand naar een modderpoel waar ik met mijn terreinwagen minstens twinig keer over zijn beschadigde lichaam heenrijdt, vervolgens met benzine ondergooi en in brand zet. De rest neuk ik en laat ik achter voor de honden, maar het hangt wel van de situatie af hoor

Dat zie ik als een compliment dan :D

zie het als jaloezie dan zie je het als een compliment.
die mensen zeggen het omdat ze jaloers zijn dat jij dikke spieren hebt en hun er uit zien als een pot mayonaise met een hoofd er op.

Lol, dat durven mensen toch niet te zeggen als ze te dicht bij me staan ;)

Dude, you need some anger management lessons. ;)

`naar ze grommen

Je bent 178 cm en je doel is om over 3 jaar 76 kg te wegen, dat lees ik bij je foto. Dus jij gaat zoiets wat je in je begin post beschrijft nooit meemaken

DE DIEPSTE ZEE WAAR LOSERS ZOALS JIJ ZONDER VERSTAND VAN ZAKEN HUN RUBRIEKEN UIT DE FABELTJESKRANT AAN ALLE ZEEWATERDRUPPELTJES MOGEN VERTELLEN EN ZEEPLANTEN MAG BEVRUCHTEN.

Stel.. dat je redelijk gespierd bent en je loopt een groepje mensen voorbij en 1 van die personen zegt "ja die zal wel aan de steroiden zitten hoor." En je hoort dit en je hebt echt in de verste verte nog geen steroiden aangeraakt. Hoe reageer je en laat je op de beste manier duidelijk blijken dat je echt nog nooit steroiden gebruikt hebt.
(ja ik heb dat daarnet gedagdroomd dat het mij overkwam maar ik wist niet hoe te reageren en toen eindigde mijn dagdroom.. maar ik wil voorbereid zijn voor de toekomst enzo dus vraag ik het even hier:') )

gewoon dit gezicht opzetten : :rolleyes:

Dat is het mooiste compliment dat je kunt krijgen!
Ze vinden jou er dan ontzettend groot uitzien
Dus terug gaan en ze allemaal 3 kussen op de wang geven

Is een mooi compliment dat iemand zoiets over je zegt! Maargoed de wereld zit vol met haters, en ik zou me ook echt niet meer kunnen interesseren over wat mensen over mijn uiterlijk te zeggen hebben. **** ze allemaal hard in de aarsch

Stel.. dat je redelijk gespierd bent en je loopt een groepje mensen voorbij en 1 van die personen zegt "ja die zal wel aan de steroiden zitten hoor."

denk als je groot genoeg bent dat ze dit zelfs niet eens in je bijzijn zouden durven zeggen.
en dan nog is het niet eens waard om op te reageren, je kan er enkel een binnenpretje bij hebben.

/care

Jaloezie is dat. En natuurlijk het voor zichzelf acceptabel maken dat ze er zo nooit uit kunnen zien zonder juice, dus dan kan je voor jezelf het makkelijker verantwoorden dat je 60 kg weegt en hoef je er ook niks aan te doen.

Heb het onlangs nog gehad. Blijkbaar is het hebben van een grote traps een exemplaar van anabolengebruik ... (Had die kerel van iemand gehoord). Vrij idioot als je nagaat dat die kerel zelf in de 30 is. Zei gewoon dat ik goed at en train.

• Topic Starter Topic Starter
De dag dat dit je raakt ben jij degene die verloren heeft.

Terug
Naar boven