MuscleMeat

hierbij wil ik even melden, zonder te schelden..DAT JE ECHT WEL MAG opfl*kkeren NAAR

I don't care. Ik krijg altijd die vraag als ik uitga. Ik zeg gewoon ja (ook al is het niet waar).

DE DIEPSTE ZEE WAAR LOSERS ZOALS JIJ ZONDER VERSTAND VAN ZAKEN HUN RUBRIEKEN UIT DE FABELTJESKRANT AAN ALLE ZEEWATERDRUPPELTJES MOGEN VERTELLEN EN ZEEPLANTEN MAG BEVRUCHTEN.

Stel.. dat je redelijk gespierd bent en je loopt een groepje mensen voorbij en 1 van die personen zegt "ja die zal wel aan de steroiden zitten hoor." En je hoort dit en je hebt echt in de verste verte nog geen steroiden aangeraakt. Hoe reageer je en laat je op de beste manier duidelijk blijken dat je echt nog nooit steroiden gebruikt hebt.
(ja ik heb dat daarnet gedagdroomd dat het mij overkwam maar ik wist niet hoe te reageren en toen eindigde mijn dagdroom.. maar ik wil voorbereid zijn voor de toekomst enzo dus vraag ik het even hier:') )

Bespreek je probleem rustig met Grote Smurf, die weet wel raad. ;)

Ik zeg : bedankt, ik ben naturel maar fijn dat je zo onder de indruk bent.

gewoon niet op reageren, zonde van de energie..........tenzij je aan het cutten bent natuurlijk, kan je er gelijk een cardio training van maken door helemaal los te gaan op die gozer.....

Mensen kan je zowieso niet vetrouwen op hun woord als je ze vraagt naar gebruik van AS. De meeste gebruikers zullen toch ontkennen. En kan het ze ook niet echt kwalijk nemen, je bent immers niemand een verklaring verschuldigd. Al heb ik er wel een hekel aan om voorgelogen te worden, dus vraag ik er gewoon niet meer naar :)

Zou me er niet veel van aantrekken als vreemden denken dat je gebruikt, als je naasten maar weten hoe het echt zit.

zoals vele bezie ik het als een compliment en loop ik gewoon verder met een big:D ze zien het dan toch dat ik gebruik haha,ik maak er geen geheim van ik gebruik so what;)

Egotrippen!

I love it wanneer men denkt dat ik kuur / ooit heb gekuurd...

Toont dat mensen je progressie als bovennatuurlijk beschouwen?

ik zou even lachen en doorlopen.

ik zou zeggen:....yeps elke dag gaat er een spuit in mijn reet, maar in het weekend niet, dan zit ik alleen maar aan de coke.

Terug
Naar boven