Fitness Seller

High fat of high carb?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehe dat weet ik, maar ik bedoel hoe wil je onderhoudsbehoefte dan aan hand van die mogelijkheid definieren?

Met de berekeningen van je onderhoud krijg je gewoon een redelijke indicatie van wat je nodig hebt. Probeer dat een aantal weken en kijk wat het met je gewicht en/of VP doet en pas het aan op basis van die ervaring.

Hehe dat weet ik, maar ik bedoel hoe wil je onderhoudsbehoefte dan aan hand van die mogelijkheid definieren?

Dat kunnen ze dan weer niet. Omdat het zg stukje onderhoudsbehoefte waarin je lichaamssamenstelling dan ook gelijk moet blijven ook haast onmogelijk is in de krachtsport.
Dat komt doordat je als je serieus traint dingen doet die de lichaamcompositie (willen) beinvloeden. Als bf% en gewicht gelijk blijven dan zit je idd op onderhoudsbehoefte, maar betekent ook dat je alleen maar wat aan het bewegen bent ipv aan het bodybuilden. Dus ben je ws huisvrouw.

Als beginner misschien wel, maar als je al redelijk wat massa hebt is dat in de praktijk heel lastig en eigenlijk bijna niet te doen.

Je beweert hier al bijna hetzelfde als ik altijd doe.
Als je het dan nog even nuanceert en bf% vs spiermassa toepast ben je er helemaal. Dan zeg je exact hetzelfde als ik altijd beweer mbt recompositie.

Dat kunnen ze dan weer niet. Omdat het zg stukje onderhoudsbehoefte waarin je lichaamssamenstelling dan ook gelijk moet blijven ook haast onmogelijk is in de krachtsport.
Dat komt doordat je als je serieus traint dingen doet die de lichaamcompositie (willen) beinvloeden. Als bf% en gewicht gelijk blijven dan zit je idd op onderhoudsbehoefte, maar betekent ook dat je alleen maar wat aan het bewegen bent ipv aan het bodybuilden. Dus ben je ws huisvrouw.

Eindelijk, we zijn er. :)
Onderhoud is wanneer het gelijk blijft :D

Een bodybuilder die wilt groeien zal dus boven onderhoud moeten zitten.

We zijn eruit, thanks!

Voor de zoveelste maal: ik ageer tegen de definitie van onderhoud / behoefte die jij hanteert, omdat niemand dit zo doet.

Van wat je dan ook maar niet vind kloppen. En niet voor mij maar voor de topic starter of anderen met vragen. Ik vind het zonde richting het topic en het forum in het algemeen, maar ik denk dat je er zelf ook meer aan hebt dan steeds enkel maar zeuren.

Als je zo slim bent kun je toch met dezelfde hoeveelheid woorden/tijd die je nu besteed aan hoe slecht het is zeggen precies welk feit niet klopt of wat wel juist is? Kost je misschien zelfs minder moeite.

Een aai over de bol is wel altijd fijn though.
Wat precies begrijp je niet aan de tekst ik neem je niet serieus?

De relevantie is niet zo moeilijk uit te leggen. Ik ga geen discussie voeren met mijn neeffje van 4 over quantum theorie. De reden is dat ik inschat dat zijn verstandelijk vermogen dit niet toelaat. Als hij me zou vragen om uit te leggen wat het ongeveer inhoudt dan zou ik hem dit uit proberen te leggen. Dorpsidioot Martin en jij missen ook het verstandelijk vermogen om grote-mensen-informatie te verwerken. Het probleem is alleen dat iedereen met een iq boven de 70 dit moeiteloos opmerkt, alleen het klikt niet bij jullie zelf. Dat is prima, maar ik ga dan vervolgens niet inhoudelijk over zaken met jullie in discussie. Snap je het nu? Of moet ik het langzamer en simpeler uitleggen?

Het is eigenlijk een beetje flauw dat ik zo reageer maar jullie tweetjes zijn zo prominent aanwezig met al die onzin dat ik het gewoon nodig vind af en toe even aan te geven dat jullie verstandelijk beperkt zijn. Zodat mensen die hier niet van op de hoogte zijn en de gepostte info daadwerkelijk serieus nemen dit met een korrel zout nemen.

Laatst bewerkt:
Voor de zoveelste maal: ik ageer tegen de definitie van onderhoud / behoefte die jij hanteert, omdat niemand dit zo doet.
Ok, dit is zijn website: http://big-mart.wix.com/personaltrainer#!maintenance/c66t

In de eerste 4 alinea's staat, buiten dat het in tenenkrommend armoedig NL is geschreven en de inhoud belachelijk is, exact hetzelfde. Gewoon 27 keer hetzelfde zeggen. De man maakt een site, waar hij wss veel aandacht aan heeft besteed, en merkt niet op dat hij meerdere keren exact dezelfde onzin herhaalt. Hoeveel verstandelijk vermogen verwacht je van hem?

Laatst bewerkt:
Ok, dit is zijn website: http://big-mart.wix.com/personaltrainer#!maintenance/c66t

In de eerste 4 alinea's staat, buiten dat het in tenenkrommend armoedig NL is geschreven en de inhoud belachelijk is, exact hetzelfde. De man maakt een site, waar hij wss aandacht aan besteed heeft en merkt niet op dat hij 4 x exact dezelfde onzin herhaalt. Hoeveel verstandelijk vermogen verwacht je van hem?

Oh god, hij heeft nog een eigen website ook..
obesitastrainer wat

In de eerste 4 alinea's staat, buiten dat het in tenenkrommend armoedig NL is geschreven en de inhoud belachelijk is, exact hetzelfde. Gewoon 27 keer hetzelfde zeggen. De man maakt een site, waar hij wss aandacht aan besteed heeft en merkt niet op dat hij meerdere keren exact dezelfde onzin herhaalt. Hoeveel verstandelijk vermogen verwacht je van hem?

Ik ben na tien keer "ruime kennis en ervaring" te hebben gelezen gestopt. Ik kwam dus niet verder dan de eerste alinea. Martin ken ik al een poosje langer hoor, vooral zijn YouTube interview is een goede. Flink gelachen om zijn stat claims (iets van een 280 squat meen ik), zijn "benchpress" die een ondersteunde deadlift van de spotter was en zijn trainingsmethode van 2 a 3 keer per week een brosplitje. Toch blijf ik op hem reageren, omdat nieuwelingen niet het idee moeten krijgen dat wat hij verkondigt onomstreden is; iedereen moet duidelijk de discussie kunnen zien, zodat onervaren mensen niet argeloos in zijn oeverloze geneuzel trappen.

Oh god, hij heeft nog een eigen website ook..
obesitastrainer wat
Ja maar besef je ook hoe belachelijk het is dat je überhaubt inhoudelijk een dialoog met hem aan wilt gaan? Zo ver gaat het namelijk met de beste man. Ik denk for real dat het wel een redelijk goeie pik is irl maar het is verstandelijk een eigenwijs kind van 6. Hij ontwikkelt zich al jaren niet, omdat dit er gewoon niet inzit. Syntax error enzo. Er is maar zoveel info die zijn brein kan verwerken. Na jaren denken, lezen en discussieren is zelfs de basis van de basis al te hoog gegrepen. Maar hij denkt zelf dat ie geniaal is.

Ja maar besef je ook hoe belachelijk het is dat je überhaubt inhoudelijk een dialoog met hem aan wilt gaan? Zo ver gaat het namelijk met de beste man. Ik denk for real dat het wel een redelijk goeie pik is irl maar het is verstandelijk een eigenwijs kind van 6. Hij ontwikkeld zich al jaren niet, omdat dit er gewoon niet inzit. Syntax error enzo.

Zie de opmerking van TheWasp, ik sluit me daarbij aan. Ik reageer vooral voor beginners.

Ik ben na tien keer "ruime kennis en ervaring" te hebben gelezen gestopt. Ik kwam dus niet verder dan de eerste alinea. Martin ken ik al een poosje langer hoor, vooral zijn YouTube interview is een goede. Flink gelachen om zijn stat claims (iets van een 280 squat meen ik), zijn "benchpress" die een ondersteunde deadlift van de spotter was en zijn trainingsmethode van 2 a 3 keer per week een brosplitje. Toch blijf ik op hem reageren, omdat nieuwelingen niet het idee moeten krijgen dat wat hij verkondigt onomstreden is; iedereen moet duidelijk de discussie kunnen zien, zodat onervaren mensen niet argeloos in zijn oeverloze geneuzel trappen.

En vertel dan iedereen eens waar jij dan gelijktijdig met mij trainde waardoor je zo moest lachen om mijn stats van een jaar of 20-25 geleden en waar jij persoonlijk hebt gezien dat ik 2a3 x per week trainde met een brosplitje.
Bestond je überhaupt wel al toen?

Zie de opmerking van TheWasp, ik sluit me daarbij aan. Ik reageer vooral voor beginners.
Snap ik wel. Sterker nog, ik heb die impuls ook vaker. Maar eigenlijk is het van de gekke toch?

En vertel dan iedereen eens waar jij dan gelijktijdig met mij trainde waardoor je zo moest lachen om mijn stats van een jaar of 20-25 geleden en waar jij persoonlijk hebt gezien dat ik 2a3 x per week trainde met een brosplitje.
Mja, denk niet dat iemand jou ooit 280 heeft zien squatten ouwe :hahaha:Ook geen 8457 jaar geleden. Maar heel leuk verder die wondere wereld van Martin Noppert.

Ik beschrijf wat er in je video die op YouTube staat gebeurt.

Goeie bench "big mart"! 10/10 techniek en helemaal zelf gedaan.

Ik beschrijf wat er in je video die op YouTube staat gebeurt.

Goeie bench "big mart"! 10/10 techniek en helemaal zelf gedaan.
Dat was toendertijd echt powerbuilden. In dit filmpje deed hij meer bodybuilden. Groot verschil. 280 kg squatten en 300 kg deadliften en 180 drukken vond hij toen al niet meer belangrijk ja! Whaahah. Wat een gekkie.

Ik denk dat Martin gewoon nog heel erg vasthangt in de oude kennis van de oude onderzoeken. Het komt heel vaak voor dat mensen van een bepaalde leeftijd erg veel moeite hebben met vernieuwde kennis uit onderzoeken met nieuwe technologie. Martin is daar wel één van.
Het vervelende hieraan is gewoon dat veel van die kennis nu dus gewoon niet meer klopt, maar als hij dat niet in wilt zien en niet wil accepteren dat het nu gewoon anders bewezen is, dan lijden beginners hieronder op het moment dat hij zijn kennis gaat lopen verspreiden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven