MuscleMeat

Contest Log Mucci' Cutlog naar single digits

Bezoekers in dit topic

Fysiek ziet er de laatste dagen belabberd uit eigenlijk. Had met de verlaging in calorieën/verhoging cardio en NEAT eigenlijk gehoopt dat m’n gewicht nog eens goed ging dippen maar het tegengestelde is waar. Gewicht stijgt en zie m’n onderbuikrandje ook groter worden/ zie er in het algemeen minder scherp en hard uit. :eyes: Beetje kut want 1700 calorieën is weinig. Trainingen gaan anderzijds wel erg goed.

Macro’s rustdag: 240 eiwit- 150 koolhydraten- 11 vet

Macro’s trainingsdagen: 250 eiwit- 278 koolhydraten- 14 vet

Vermoed dat het de aardappels zijn die het verpesten gezien ik deze er deze week heb ingedaan ipv rijst omwille van het volume.

Zal terug op rijst overschakelen jammer genoeg :o

Zouden jullie al no carb hanteren op rustdagen? In theorie zou het niets mogen uitmaken maja in bb’ing werk broscience soms ook :o Reden dat ik het nu niet doe is omdat er niet veel voedselvolume overblijft met 1700 calorieën.
 
Hoeveel cardio doe je?
 
Misschien moet je een paar high days achterelkaar doen? Is natuurlijk niet goed als er op 1700kcal nog steeds niks gebeurt. Zo ga je ook sneller massa verliezen.
 
Als je zo laag zit is low carb op rustdagen zeker een optie, maar ik zou het voornamelijk doen indien je eetlust dan lager is en je het gemakkelijker vol kan houden. Rijst vervangen door een groentenvariant is een optie.
 
Misschien moet je een paar high days achterelkaar doen? Is natuurlijk niet goed als er op 1700kcal nog steeds niks gebeurt. Zo ga je ook sneller massa verliezen.
Is het niet allang ontkracht dat een paar high days niets uithalen i.v.m. de werking van leptine? Het is het proberen natuurlijk waard, maar heeft het ook echt effect?
 
Is het niet allang ontkracht dat een paar high days niets uithalen i.v.m. de werking van leptine? Het is het proberen natuurlijk waard, maar heeft het ook echt effect?

Zoals mucci zelf ook al terecht aangeeft, soms werken die bodybuilding bro science dingen gewoon, ongeacht welke professor wat zegt…

Als je Chad Nichols hoort praten denk je ook niet gelijk dat hij het wiel heeft uitgevonden, zo’n beetje alles wat die kerel uitkraamt is bro science van de bovenste plank. Maar hij heeft ondertussen al weet ik hoe veel titels gewonnen als coach.

Of zullen dat de steroids en de genetics allemaal zijn geweest :dunno:

Als ik mucci was zou ik gewoon zoveel mogelijk verschillende dingen proberen en vervolgens observeren… De “oplossing” is wat mij betreft niet altijd logisch of verklaarbaar. Maar mucci is wel een slimme kerel dus ik denk zeker dat het goed komt. Ik volg het ook allemaal graag.
 
Zoals mucci zelf ook al terecht aangeeft, soms werken die bodybuilding bro science dingen gewoon, ongeacht welke professor wat zegt…

Als je Chad Nichols hoort praten denk je ook niet gelijk dat hij het wiel heeft uitgevonden, zo’n beetje alles wat die kerel uitkraamt is bro science van de bovenste plank. Maar hij heeft ondertussen al weet ik hoe veel titels gewonnen als coach.

Of zullen dat de steroids en de genetics allemaal zijn geweest :dunno:

Als ik mucci was zou ik gewoon zoveel mogelijk verschillende dingen proberen en vervolgens observeren… De “oplossing” is wat mij betreft niet altijd logisch of verklaarbaar. Maar mucci is wel een slimme kerel dus ik denk zeker dat het goed komt. Ik volg het ook allemaal graag.
Klopt wel. Ik doe ook veel broscience dingen omdat het werkt voor mij zonder enig wetenschappelijk bewijs.

Vind 1700 wel erg laag, heb het ook wel gedaan maar werd er ook wel echt droog op.
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Hoeveel cardio doe je?
6x60min. Vorige week 5x50. 6 keer was het doel maar vorige week niet gehaald.
Misschien moet je een paar high days achterelkaar doen? Is natuurlijk niet goed als er op 1700kcal nog steeds niks gebeurt. Zo ga je ook sneller massa verliezen.
Ik dacht daar ook aan maar vrees dat m’n gewicht dan nog meer gaat stijgen. :o Had vandaag vooral de indruk dat ik best vol stond eigenlijk, niet het idee dat ik verder wegsmelt zoals voorheen.
Als je zo laag zit is low carb op rustdagen zeker een optie, maar ik zou het voornamelijk doen indien je eetlust dan lager is en je het gemakkelijker vol kan houden. Rijst vervangen door een groentenvariant is een optie.
m’n eetlust is op beide dagen erg hoog :o Rijst vervangen door bloemkoolrijst dan?
Ja, voelt wel kut haha. Merkte bij m’n vorige cheats dat ik wel naar vette dingen greep ipv zoet.
Klopt wel. Ik doe ook veel broscience dingen omdat het werkt voor mij zonder enig wetenschappelijk bewijs.

Vind 1700 wel erg laag, heb het ook wel gedaan maar werd er ook wel echt droog op.
Had eigenlijk ook voorspelt dat het er nu echt ging afvliegen maar helaas. Dacht dat ik nu al een kilo onder m’n vorige laagste gewicht ging zitten, zit er in de plaats 1,5kg boven :o

Sta wel goed droog daar niet van, maar mag wel nog een beetje af vooraleer het echt goed is. Wedstrijdshape is het eigenlijk niet en dat ontgoocheld me wel wat.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik doe ook veel broscience dingen omdat het werkt voor mij zonder enig wetenschappelijk bewijs.
Denk dat dit ook gewoon komt door het placebo effect
But if it works it aint stupid
 
m’n eetlust is op beide dagen erg hoog :o Rijst vervangen door bloemkoolrijst dan?
Voor mij werkt IF wel, maar dat is erg persoonlijk.

Ik ga niet zeggen dat bloemkoolrijst alles is, maar het kan werken om wat meer volume te kunnen eten met weinig kcals. Voor m'n training doe ik het niet, maar als warme maaltijd 's avonds werk het voor mij wel om toch vol te zitten met weinig kcals. Ik neem daarnaast ook nog een berg groenten en witvis. Dit soort dingen hebben ze tegenwoordig ook:
IMG_20210901_223547.jpg
 
Wat voor cardio doe je? Gewoon wandelen of iets intensievers? Maakt best veel verschil in kcal.
 
Wat voor cardio doe je? Gewoon wandelen of iets intensievers? Maakt best veel verschil in kcal.
8k stappen per dag en 60min. Op Max standje op m’n hometrainer thuis. Die in de gym gaat wel wat zwaarder maar HR tussen 120-130, al was het naar het eind toe wat lager want helemaal leeg :o
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Gewicht stijgt en zie m’n onderbuikrandje ook groter worden/ zie er in het algemeen minder scherp en hard uit. :eyes:
Over wat voor periode is dit dan? Als je een paar dagen niet afvalt zou ik me nog niet druk maken.
 
Over wat voor periode is dit dan? Als je een paar dagen niet afvalt zou ik me nog niet druk maken.
VOEDING CheckGewicht
Ma230084.4
Di 170083.6
Woe230084.0
Do170084.8
Vrij2300
Za1700
Zo2300

Woog de afgelopen twee weken 83-83,2 met meer eten/minder beweging :thinking:
 
Fysiek ziet er de laatste dagen belabberd uit eigenlijk. Had met de verlaging in calorieën/verhoging cardio en NEAT eigenlijk gehoopt dat m’n gewicht nog eens goed ging dippen maar het tegengestelde is waar. Gewicht stijgt en zie m’n onderbuikrandje ook groter worden/ zie er in het algemeen minder scherp en hard uit. :eyes:
Wat een mindfuck dit! :eek:
 
het niet allang ontkracht dat een paar high days niets uithalen i.v.m. de werking van leptine?
Even hier op inhaken, wat is er precies ontkracht dan? Zo’n highday vervult imo andere doeleinden dan leptine trachten te verhogen (wat hetgene is dat wat ik denk je bedoelt?). Eerder om fatigue even te verlagen en adherence te verhogen en misschien nog het belangrijkste even de glycogeen voorraden opvullen om nadien lager te zakken dan voordien.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
VOEDINGCheckGewicht
Ma230084.4
Di170083.6
Woe230084.0
Do170084.8
Vrij2300
Za1700
Zo2300

Woog de afgelopen twee weken 83-83,2 met meer eten/minder beweging :thinking:
Als ik dit zie zou ik zeggen dat je gewoon nog een week niks moet aanpassen. Het lijkt me zeer sterk dat iemand met jouw stats en de hoeveelheid cardio niet afvalt op dat aantal kcal.
 
Als ik dit zie zou ik zeggen dat je gewoon nog een week niks moet aanpassen. Het lijkt me zeer sterk dat iemand met jouw stats en de hoeveelheid cardio niet afvalt op dat aantal kcal.
lichaam staat wss onder wat meer stress en houd meer vocht vast imo
 
Back
Naar boven