- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Fysiek ziet er de laatste dagen belabberd uit eigenlijk. Had met de verlaging in calorieën/verhoging cardio en NEAT eigenlijk gehoopt dat m’n gewicht nog eens goed ging dippen maar het tegengestelde is waar. Gewicht stijgt en zie m’n onderbuikrandje ook groter worden/ zie er in het algemeen minder scherp en hard uit.
Beetje kut want 1700 calorieën is weinig. Trainingen gaan anderzijds wel erg goed.
Macro’s rustdag: 240 eiwit- 150 koolhydraten- 11 vet
Macro’s trainingsdagen: 250 eiwit- 278 koolhydraten- 14 vet
Vermoed dat het de aardappels zijn die het verpesten gezien ik deze er deze week heb ingedaan ipv rijst omwille van het volume.
Zal terug op rijst overschakelen jammer genoeg
Zouden jullie al no carb hanteren op rustdagen? In theorie zou het niets mogen uitmaken maja in bb’ing werk broscience soms ook
Reden dat ik het nu niet doe is omdat er niet veel voedselvolume overblijft met 1700 calorieën.
Beetje kut want 1700 calorieën is weinig. Trainingen gaan anderzijds wel erg goed.Macro’s rustdag: 240 eiwit- 150 koolhydraten- 11 vet
Macro’s trainingsdagen: 250 eiwit- 278 koolhydraten- 14 vet
Vermoed dat het de aardappels zijn die het verpesten gezien ik deze er deze week heb ingedaan ipv rijst omwille van het volume.
Zal terug op rijst overschakelen jammer genoeg

Zouden jullie al no carb hanteren op rustdagen? In theorie zou het niets mogen uitmaken maja in bb’ing werk broscience soms ook
Reden dat ik het nu niet doe is omdat er niet veel voedselvolume overblijft met 1700 calorieën.