XXL Nutrition

High Tren, low Test & winny!

Bezoekers in dit topic

Maar ben je nu niet een stuk zwaarder ook tov vorig jaar? Waar je vorig jaar op groeide hoef je nu niet op te groeien.
Maar eigenlijk moet je op die dosering wel groeien idd!

Ben wel tevreden, zweet al een otter en voel gewoon dat ik ON ben, zit denk ik 9ml in de vials, maar zeker wel werkzame stof!!

Ja. Heb 4kg extra en een %vet of 3 a 4 minder. Maar de sides zouden dan toch net zo moeten zijn. Ik voel ook wel als ik on ben. Maar altijd maar
een dag, max 2 ofzo. En zweten is eigenlijk miniem.

Ik zelf nu begonnen met IG tren 400. Ben benieuwd hoe ik het ga ondervinden.
Clen van IG vind k wel heftig als ik vergelijk met andere die ik ooit heb gebruikt.

Die clen heb ik thuis ook. Eens benieuwd of dit net zo goed is als PRL :p
 
Ja. Heb 4kg extra en een %vet of 3 a 4 minder. Maar de sides zouden dan toch net zo moeten zijn. Ik voel ook wel als ik on ben. Maar altijd maar
een dag, max 2 ofzo. En zweten is eigenlijk miniem.

Maar zo te zien werkt het wel, ik hoop ook stiekem wat te gainen of gewicht gelijk maar vet naar benede. Eigenlijk tog beter dat je geen sides hebt!

PRL nooit gehad, laat maar weten welke je beter vind.
 
Maar zo te zien werkt het wel, ik hoop ook stiekem wat te gainen of gewicht gelijk maar vet naar benede. Eigenlijk tog beter dat je geen sides hebt!

PRL nooit gehad, laat maar weten welke je beter vind.

Ja het werkt wel. Maar als je een gram moet wegspuiten bij wijze van spreken om 600 of 750 te hebben is dat maar droef.
 
Ik zelf nu begonnen met IG tren 400. Ben benieuwd hoe ik het ga ondervinden.
Clen van IG vind k wel heftig als ik vergelijk met andere die ik ooit heb gebruikt.

Drop maar hier af en toe hoe het gaat, heb nl zelf ook interesse in dit merk.
 
Ja. Heb 4kg extra en een %vet of 3 a 4 minder. Maar de sides zouden dan toch net zo moeten zijn. Ik voel ook wel als ik on ben. Maar altijd maar
een dag, max 2 ofzo. En zweten is eigenlijk miniem.



Die clen heb ik thuis ook. Eens benieuwd of dit net zo goed is als PRL :p

Heb clen van de Stier, denk gewoon goed qua dosering

Maar zweet je ook niet meer tijdens training / cardio sessies dan??
 
Ik zweet ook amper op tren
 
Ik zweet ook amper op tren

Apart wel dat mensen zo verschillend reageren he, op jouw tren doses zou ik zweten zonder training.
Net die kleine ophalen van school.., moet ik echt m'n vest uitdoen om niet te zweten, de rest staat met jas aan....
 
Apart wel dat mensen zo verschillend reageren he, op jouw tren doses zou ik zweten zonder training.
Net die kleine ophalen van school.., moet ik echt m'n vest uitdoen om niet te zweten, de rest staat met jas aan....
Me eerste blast weer met tren was met blauw wit toen zweette ik wel ietsjes meer.. je bouwt tolerantie op denk[emoji14]
 
Blauw / wit = die met 250mg/ml toch?

Ja je zal meer tolerantie opbouwen waarschijnlijk
 
Net 4e inject gezet, moest eigenlijk gisterenavond, maar kwam daar pas in bed achter en was te lui om te zetten..
Inject ging niet helemaal pijnloos, raakte zenuw al na 1cm ongeveer maar toch doorgezet en ging daarna prima. 2 druppels bloed erna, met minimaal vloeistof verlies..

Conditie is erg achteruit gegaan, eigenlijk dat wat ik in het begin al had, dat bijna flauwvallen.., dat gebeurde net weer!

Ik brak na 22min de cardio sessie af en ging kuiten ff pakken paar setjes en heb daarna resterende 18min gedaan.
Lukte net aan allemaal......., dus niet alleen meer warmte/zweet, maar ook echt een slechtere conditie helaas!

Keerzijde is dan weer wel dat je meer verbrand in hetzelfde tijdsbestek aan kcal [emoji13]
Elk nadeel heeft weer zijn voordeel..
 
Zalig he die rebound na een tijd er van tussen te zijn.
Had ik ook na 5 jaar off te zijn. Knalde toen ook als een gek met eigenlijk zeer weinig as. Vet zakte en spiermassa nam toe en wekelijkse veranderingen. Na 4 maand was ik weer helemaal terug en zat ik eigenlijk al verder dan mijn vroegere shape. Als ik er aan terug denk is dat wel vrij scary :D


Je ziet duidelijk bij jou dat je zwaar aan het gaan bent en het einde is nog niet in zicht :cool:
 
Goede shape bro! Gaat hard !
 
Zalig he die rebound na een tijd er van tussen te zijn.
Had ik ook na 5 jaar off te zijn. Knalde toen ook als een gek met eigenlijk zeer weinig as. Vet zakte en spiermassa nam toe en wekelijkse veranderingen. Na 4 maand was ik weer helemaal terug en zat ik eigenlijk al verder dan mijn vroegere shape. Als ik er aan terug denk is dat wel vrij scary :D


Je ziet duidelijk bij jou dat je zwaar aan het gaan bent en het einde is nog niet in zicht :cool:

Klopt, voelt lekker, stiekem denk ik nu ook van ik ga verder komen straks, dan waar ik ooit was

Nee het pas begonnen [emoji41]
 
Wel sinds gisteren veel last van buik.., en kreeg bijzonder naar nieuws over m'n neefje te horen.., dus was hele avond bij m'n zusje.
Dus niet getraind en niet fatsoenlijk gegeten..
Had wel cardio gedaan 40min..
Vandaag rug!
 
Familie gaat altijd voor uiteraard.
 
Vanaaf nog steeds last van m'n maag denk ik (boven in buik, vlak bij ribben)
Echt klote want kan core niet aanspannen!

Rug training, geen cardio:

Pull-up
16xbw
12xbw
10xbw

Neck-press (stoel 23graden schuin)
8x20
8x60
8x80
4x85
2x90 (1e hh diep, 2e tot oor-hoogte)

Pull-up (ipv dumbbell row, kan core niet spannen / maagpijn)

12xbw
10xbw
7xbw

Side raises
30x10kg dumbbell

EZ-extension (skull-crushers)
20x21kg
12x31kg
10x41kg
10x41kg

EZ-curl
8x41kg

Dippen op bankje, gewoon bw vele herhalingen...

Klaar gelukkig, last van m'n pens niet normaal........

Na 20min ff crappy pic geschoten thuis:

Image1460576119.436401.jpg
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Rug/schouder/triceps training dus, met 1set biceps.
 
Back
Naar boven