AndroidHealthClinic

High Tren, low Test & winny!

Bezoekers in dit topic

87,1kg! (Woog 83,4 ofzo)
 
Home gym is gewoon baas! :D
 
Absoluut!
 
Ironmind : gaat het slapen goed op die dosering tren? Ben zelf bijna 2 weken bezig en voorbije nachten waren echt k*t. Elk uur wakker met als resultaat niet echt uitgeslapen...
 
Ironmind : gaat het slapen goed op die dosering tren? Ben zelf bijna 2 weken bezig en voorbije nachten waren echt k*t. Elk uur wakker met als resultaat niet echt uitgeslapen...

Wat neem je dan precies?
Ik ben juist vermoeider, slaap als een roos en heb veel honger helaas
 
Wat neem je dan precies?
Ik ben juist vermoeider, slaap als een roos en heb veel honger helaas

Dit heb ik ook man, kan de hele dag slapen als ik wil. Word wel elke nacht wakker maar slaap dan zo weer door. De nightsweats worden gelukkig ook wat minder nu :)
 
Wat neem je dan precies?
Ik ben juist vermoeider, slaap als een roos en heb veel honger helaas

Test tren mast (cutkuur). Voorbije nachten echt 5-6 keer wakker, de nightsweats zijn er ook maar vallen al bij al nog mee. Ach, een mens moet er iets voor over hebben :p
 
Dit heb ik ook man, kan de hele dag slapen als ik wil. Word wel elke nacht wakker maar slaap dan zo weer door. De nightsweats worden gelukkig ook wat minder nu :)

Fucking irritant he?
Ik zeg dan maar dat ik weer weinig geslapen heb......
 
Test tren mast (cutkuur). Voorbije nachten echt 5-6 keer wakker, de nightsweats zijn er ook maar vallen al bij al nog mee. Ach, een mens moet er iets voor over hebben :p

True story haha, ach als dat t ergste is.....
 
Vandaag avonddienst omdat ipv dagdienst omdat ik m'n dochter op school moest/mocht helpen met de Koningsspelen!
Vind ik altijd erg leuk met die kleintjes hoor, maar kan daardoor niet trainen helaas, voeding omlaag naar 2250kcal!
Heb echt honger niet normaal op deze lage kcal, maar zonder training is het helemaal doodzonde meer te eten..

Aankomend weekend hoop ik tijd vrij te kunnen maken om te trainen.
Zaterdag naar Pa en zondag m'n zieke neefje bezoeken op oncologie.. (Paar uur reizen)
Hoop toch ergens tijd te kunnen creëeren voor een training!

Verder kk pijn in linker schouder na die zware BP..., vannacht werd ik met pijn wakker, deken lag niet meer op linker schouder en ik lig bij het raam (woon aan zee / veel wind)

Schouder muurvast nu [emoji30]

Op school vanmorgen bij m'n dochter een groot vest aangetrokken, want mensen kijken de hele tijd naar me omdat m'n kleding strakker zit tegenwoordig.
En het zijn helaas afkeurende blikken..
 
Vanmorgen 06:30 snel benen + cardio

Front squat

8x60kg
8x70kg

Lekker rugpijn-vrij!! Deed m met rug zo recht als een plank, rustig zakken en onhoog, easy!
Toch na 2 setjes gestopt, doe ik meer setjes ga ik cheaten en krijg ik last.

Leg extension SS curl

Curl tot 60kg 16hh strikt zonder gooien
Extension tot 100kg 20hh strikt.

Curl herhaalde ik dan met 60kg wanneer ik de extension verzwaarde..

Toen wat kuiten

20min Cardio

Toen stevig ontbijt op:
Magere kwark
Brood met pindakaas
3 gekookte eitjes
3 koffie

Denk zo'n 1000kcal en er komt waarschijnlijk nog zo'n 2000 bij.

Zit aan winny te denken.., maar dan denk ik ook weer: het gaat toch nog steeds vooruit!...., waarom shit erbij nu al...
 
ik zou hem bewaren man .. anders word je net zn chemo vat als ik :P
 
Haha ik zat daar toevallig aan te denken.., nu lukt lukt t nog op 1gram.., maar als ik naar test / bold ga bv.., zit je al snel op 2 gram. Dan oral hier en daar.., 3 jaar verder zit je op 3,5gram.
Dus in het begin schrok ik van jouw dosering, nu relativeer ik dat al (daar ga ik ook langzaam naartoe).
 
Nuchter getraind?

Ben je gek ofzo? :D
 
Nee had koffie en een cake'je [emoji16]
 
Gister oa paprika+gehakt gegeten en 2 rode wijntjes..., weer veel last van maag, paprika opboeren en 3x wakker snachts ivm bijna moeten kotsen.
Wordt echt irritant.
Ben koffie al aan het minderen naar 3 per dag.
Paprika laat ik dus staat.
En cola light beperken.

Kijken hoe dat gaat.


Vanaf vandaag (ja echt) toch weer iets omlaag qua voeding.
 
Schil van de paprika afdoen. Heb je er geen last meer van ;)
 
Back
Naar boven