MuscleMeat

High Tren, low Test & winny!

• Topic Starter Topic Starter
Bedoel mouwloze hemd

Voeding 2700kcal

Training chest/arms

BP
25x20
16x60
12x100
7x120 (zat miss nog 8ste hh in)
1x140 PR!
20x60kg
20x60kg

Stang weegt maar 18kg, dus heb er sinds een jaartje 2schijfjes van 1.25kg weerszijde standaard op hangen(en ook nog schuim/ducktape zodat ik in de avond ook kan trainen zonder herrie)
Dus stang weegt nu ietsje meer dan 20kg.
Vorige PR was dus 138kg.., terwijl ik dacht 140.
Winny komt er nog bij, zou wel gruwelijk zijn dit record met nog 10kg te breken deze blast haha

1 setje flyes 2x10kg 16hh slow

Wat biceps&triceps

En toen dus in hemd omhoog van kelder naar 4 hoog, terwijl ik een gruwelijke pomp had, echt epic (en dat vond nieuwe buurvrouw ook;)

Nu chill werken & Netflix

• Like
Waarderingen: vntl
Vergeet nog een side te melden: nightsweats! Het is al een weekje eigenlijk.., maar vannacht spande de kroon! Gewoon echt zeiknat, was te lui om een shirt aan te trekken, maar dat is wat ik vanaaf ga doen voordat ik ga slapen.., want dit is abnormaal.

Agressie zelfde, iets verhoogd helaas.

Moet ook iets vaker pissen, maar is nog goed te doen allemaal.

Als ik die sweats hebt snachts slaap ik wel echt lekker altijd heel vaag. Ben ik echt diep weg.

Ja slaap wel goed, maar vind t smerig man...... Lijkt echt alsof ik 30min op crosstrainer sta ofzo

Gister en vandaag clen geconsumeerd, beide dagen in ochtend vlak voor de training.
Werkt goed, sta helemaal hyper!

Wat wel naar is, is dat m'n lippen en wangen uitdrogen! Drink meer water.

Voeding vandaag 2400kcal

Training cardio

40min crosstrainer

Ging super met die clen, kwam halverwege bijna de man met de tren-hamer tegen, benen werden lichter en kwam in zo'n runners-high..
Snel stapje terug, want aan de tren kan ik niet zo diep anders zak ik plots door m'n hoeven..
Toen ik wat gedronken had(ondertussen ging ik door)ging het snel beter en kon ik eigenlijk de 2e helft harder!

Vandaag geen kracht, ff rustdagje is ook wel keer goed..

Goeie bench man.

Idd, clen doet wonderen tijdens cardio als je tren zet :D

Goeie bench man.

Idd, clen doet wonderen tijdens cardio als je tren zet :D

Thanks

Ja echt wel, maar de naarste side van clen bij mij is, dat ik in een kl***zak verander volgens m'n vrouw[emoji16]
Dus ik heb gezegd dat ik het alleen voor een avonddienst of voor een nachtdienst neem.., dus dan train ik bv 20:30 en neem ik die clen 20:00, tijdens m'n nachtdienst nog 1.
Avonddienst zelfde verhaal.
Alleen met dagdiensten gaat die vlieger niet op!
Harmonie in het gezin vind ik belangrijker dan iets gunstiger BF.., dus ga het rustig en wanneer het kan, lekker clennen! Want echt topspul, zeker icm tren wat je zegt idd!!

Heb 11 uren terug 1 clen tabje op en ik geniet nu nog van een hartslag in rust (want ik voer geen klap uit) van 90bpm.., word serieus moe!
Voordeel is wel dat ik totaal geen honger heb, kan easy m'n dieet handhaven zo zonder te willen cheaten.
Baal nu al dat ik zaterdag vrij ben, kan ik niet clennen...., zondag wel werken 1500-2300, dan weer uppen naar 2tabjes en lekkere cardio sessie en op het werk veel wandelen voor extra fat burn!

Grappig, ik 'voelde' de clen van gisterenochtend zojuist nog, maar HR was 58 bpm, normaal voor mij.
Denk breek die tab en neem grootste helft.., binnen 3 min is m'n HR 90! Haha!!
Vind gruwelijk goedje, heb al zin om legs & cardio te doen, weinig legs en meer cardio waarschijnlijk.., want rug is al week kut en rechter quad ook(staat in verbinding met slechte wervel), wat inhoudt dat quad snel verzuurd / moe wordt.
Dat icm clen zal niet veel goed doen voor quad/rug.., dus easy en meer ouwe lullen cardio !

Bizar hoe jij reageert op die clen man...

Ik merkte met clen een gejaagd gevoel af en toe, sliep wel prima savonds. Cardio gelijk hartslag op 140.
Aanstaande maandag weer 2 weken clen.

Ik merkte met clen een gejaagd gevoel af en toe, sliep wel prima savonds. Cardio gelijk hartslag op 140.
Aanstaande maandag weer 2 weken clen.

Ja gejaagd maar niet vervelend.., kan ook gewoon slapen idd, maar schrik vaak wakker met extreme dorst.

Image1461923928.083943.jpg

Image1461923942.074898.jpg

Eerste foto is before (abs aangespannen btw)

Tweede foto alles ontspannen, buik ook.
Chest lijkt aangespannen maar is niet. Ook love handles is minder op 2e pic.

Op de pic maak ik met m'n rechterhand de foto, m'n rechter borst zie je duidelijk gyno! Het valt irl niet eg op omdat massa wel aanwezig is, maar hoop het toch weg te krijgen in cruise

Nette progressie man, schouders/borst staan een stuk beter en buik is drastisch veranderd! Hoelang heb je nog?

Gyno ging me pas opvallen na je reactie btw

Dikke ader op je schouder :D

Terug
Naar boven