Ironmind
Huge Freak
- Waardering
- 1.051
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog wat flyes en concentration curls
Verder op strand aantal broodjes gyros op en ijs wat de kids niet op aten.. En pannenkoeken die over bleven...., oja en frietjes!!
Voeding dus slecht.
Ok, winny eruit!
Het doet bijna niks en ik krijg ik acne van, zat al op schouders beetje van de week en sinds vandaag op borst erbij!
Heb nog ruim anderhalf potje, pak ik gewoon in winter x erbij

Winny sucks. Ben je beter af met anavar of turinabol. Heb hier al een dik jaar winstrol liggen maar gebruik het niet graag. Gewrichten die verneukt worden enz. maar ik word er wel shredded van en krijg strepen waar er normaal geen zijn![]()
hahaha. Ik eet ook meestal de restjes op van men vrouw en dochter. Kwestie van nadien enkel nog maar eiwitten te eten of totaal niets meer en dan komt het meestal wel goed.
Ja erg he, vind zo zonde om weg te gooien altijd..
Skip gewoon de meals erna ook idd

Ja ik en mijn vrouw zagen ook direct resultaat.., maar helaas ook uitslag en moest weer vaker pissen enzo.
Wat ik al zei, pak hem in de winter x als kicker ofzo..
Ik vraag altijd wat de dames gaan eten en pas mijn keuze daar dan op af. Dan heb ik 3 verschillende gerechten om op te eten en dan zie je die bediening telkens zo kijken van "gaat die dat ook nog opeten" jepjep alles erin schatje
Vrouw heeft een gastric bypass laten doen, kan dus maar weinig eten in 1 keer, en men dochter van 6 eet evenveel als een hamster![]()
Vooral dat vaker pissen is irritant of dat je net gepist hebt en 5 minuten later moet je alweer. Heb dit met primo altijd voor.
stuur ze maar naar mij manOk, winny eruit!
Het doet bijna niks en ik krijg ik acne van, zat al op schouders beetje van de week en sinds vandaag op borst erbij!
Heb nog ruim anderhalf potje, pak ik gewoon in winter x erbij