MuscleMeat

High Tren, low Test & winny!

• Topic Starter Topic Starter
Ok, winny eruit!
Het doet bijna niks en ik krijg ik acne van, zat al op schouders beetje van de week en sinds vandaag op borst erbij!
Heb nog ruim anderhalf potje, pak ik gewoon in winter x erbij

Nog wat flyes en concentration curls

Verder op strand aantal broodjes gyros op en ijs wat de kids niet op aten.. En pannenkoeken die over bleven...., oja en frietjes!!
Voeding dus slecht.

hahaha. Ik eet ook meestal de restjes op van men vrouw en dochter. Kwestie van nadien enkel nog maar eiwitten te eten of totaal niets meer en dan komt het meestal wel goed.

Ok, winny eruit!
Het doet bijna niks en ik krijg ik acne van, zat al op schouders beetje van de week en sinds vandaag op borst erbij!
Heb nog ruim anderhalf potje, pak ik gewoon in winter x erbij

Winny sucks. Ben je beter af met anavar of turinabol. Heb hier al een dik jaar winstrol liggen maar gebruik het niet graag. Gewrichten die verneukt worden enz. maar ik word er wel shredded van en krijg strepen waar er normaal geen zijn :D

Winny sucks. Ben je beter af met anavar of turinabol. Heb hier al een dik jaar winstrol liggen maar gebruik het niet graag. Gewrichten die verneukt worden enz. maar ik word er wel shredded van en krijg strepen waar er normaal geen zijn :D

Ja ik en mijn vrouw zagen ook direct resultaat.., maar helaas ook uitslag en moest weer vaker pissen enzo.
Wat ik al zei, pak hem in de winter x als kicker ofzo..

hahaha. Ik eet ook meestal de restjes op van men vrouw en dochter. Kwestie van nadien enkel nog maar eiwitten te eten of totaal niets meer en dan komt het meestal wel goed.

Ja erg he, vind zo zonde om weg te gooien altijd..
Skip gewoon de meals erna ook idd

Winny eruit, meer tren :D

Ja erg he, vind zo zonde om weg te gooien altijd..
Skip gewoon de meals erna ook idd

Ik vraag altijd wat de dames gaan eten en pas mijn keuze daar dan op af. Dan heb ik 3 verschillende gerechten om op te eten en dan zie je die bediening telkens zo kijken van "gaat die dat ook nog opeten" jepjep alles erin schatje :roflol:

Vrouw heeft een gastric bypass laten doen, kan dus maar weinig eten in 1 keer, en men dochter van 6 eet evenveel als een hamster :D

Ja ik en mijn vrouw zagen ook direct resultaat.., maar helaas ook uitslag en moest weer vaker pissen enzo.
Wat ik al zei, pak hem in de winter x als kicker ofzo..

Vooral dat vaker pissen is irritant of dat je net gepist hebt en 5 minuten later moet je alweer. Heb dit met primo altijd voor.

Ik vraag altijd wat de dames gaan eten en pas mijn keuze daar dan op af. Dan heb ik 3 verschillende gerechten om op te eten en dan zie je die bediening telkens zo kijken van "gaat die dat ook nog opeten" jepjep alles erin schatje :roflol:

Vrouw heeft een gastric bypass laten doen, kan dus maar weinig eten in 1 keer, en men dochter van 6 eet evenveel als een hamster :D

Ja net hier ook zo'n serveerster: zal ik de pannenkoeken van je dochters alvast weghalen (want die aten niet meer).., ik: echt niet, dat gaat wel op [emoji12]

• Like
Waarderingen: vntl
Eergisteren benen&cardio.
Nieuwe oefening dankzij Robke, step-up, voelde m'n gluten lekker trillen, je pakt bil echt lekker met opstappen (gebruik m'n bench gewoon).
Gister rust en refeed want voelde me niet helemaal top.
Vandaag rug

Pull-up
20
16
12
10

Standing neck-press (geen cheat, rechte rug)

10x60
10x60
9x60

Dumbbell row
16x35
16x35
12x35

Bend over raises
Side raises
Front raises
Alles 10kg veel hh

Hele training (oo pull-up na) zeer langzaam uitgevoerd, alles op contractie. Vooral met dumbbell row voel je echt alle rug/nek/schouder spiertjes branden, heerlijk [emoji173]️

Oja, nog wat triceps dippen/dumbbell extension

Training beentjes en cardio

10min cardio

Jefferson squat (dankzij @Pillz)
12x60
12x60
12x60

Front-squat
8x60
8x60

Step-up (op bench dankzij @Robke78)
Iets van 40x opstappen per been, concentreren op glute

Leg extension SS curl SS calfraises

Extension tot 80, curl tot 60, kuiten met 10kg dumbbell!

10min cardio

wat is je vetpercentage nu?

Zelfde, denk 11/12 nu, ben net klaarzet antibiotica kuur, en heb tot de dag van vandaag nog steeds zere kaak/oor, maar het mindert. Week ervoor buikgriep. Nu sinds gister weer kcal terug geschroefd naar 2400, probeer aankomende 3 weken zo droog mogelijk te raken, want dan is het alweer einde blast helaas..
Plan is 7/8 weken cruisen om vervolgens te blasten met hogere doseringen test/oxy.

Nu ff discipline komende weken met droger komen..

Puistjes worden iets minder na stoppen winny, heb op schouder/rug helaas nog paar die gebruik verraden...., f**k it dan maar

• Like
Waarderingen: vntl
Training borst

BP
20x20
16x60
16x100 (speed, laatste hh bounch)
6x125 (2hh pauze)
1x140 (pauze)
8x100 (elke hh korte pauze)
25x60 (elke hh pauze, slow down, speed up)
16x60 (slow)

Nog wat armen.., daarna met dikke pomp ff strand op met kids [emoji41]

Eat all the food ! :D

Goede training weer man...

Terug
Naar boven