XXL Nutrition

High Tren, low Test & winny!

Goede rug man! :) lekker zo doorknallen

• Topic Starter Topic Starter
Thanks bro!
Absoluut, maandag de winny erbij denk, of miss nog weekje wachten (is m'n cruise korter:P)

Voeding gister 3400kcal
Voeding vandaag 1700kcal

Training van vanmorgen met clen:

20min cardio crosstrainer

Superset van leg-extension / curl / kuiten met dumbbell 10kg

extension tot 100kg, curl tot 60 ipv 80 (kramp voelde ik aankomen).
Kuiten ook tussendoor telkens, 2 setjes met dumbbell in hand, de rest zonder want ook hier voelde kuitjes stram door de clen helaas..

Wederom geen FS, rug betert al iets, maar voel m nog, wil het niet verkloten en heb de oefening gelaten om die reden..

25min cardio crosstrainer

Cardio ging superrrrr, man met de tren-hamer is niet langs gekomen!

Heb flessen water van 1,5 in mn koelkast staan (in gym) want zoveel denk ik minimaal te verliezen met 45min cardio op clen..., bizar!

Your welcome

Training vanmorgen kut, hoofdpijn en ook verkouden.., altijd die onzin tijdens de kuur.........

BP
30x20
20x60
12x100
7x120 (hier naar van hoofdpijn)
3x130 (niet alles gegeven)
25x60 (hoog op borst, lekker diep)
20x60 (stop op borst 2sec)

CC (concentration curls)
20x10
20x10
20x10

Dippen op bankje en klaar met deze klote training!

Omdat cardio niet ging met hoofdpijn en neus vol shit..., boodschappen lopend gedaan, 1,5km heen en met 2volle tassen terug, trapezius/delts/forearms lekker branden.

Voeding vandaag 2300kcal en dat is goed te doen, wel trek.

Vanaaf injecten en tevens beslissen of de winny er dan ook al in gaat...

Hoe cardio ging niet? Je deed 20 & 25 reppers. Dat is cardio :p

True story, maar had wat pomp-werk gedaan omdat de zwaardere setjes niet meer lukte..

Training vanmorgen kut, hoofdpijn en ook verkouden.., altijd die onzin tijdens de kuur.........

BP
30x20
20x60
12x100
7x120 (hier naar van hoofdpijn)
3x130 (niet alles gegeven)
25x60 (hoog op borst, lekker diep)
20x60 (stop op borst 2sec)

CC (concentration curls)
20x10
20x10
20x10

Dippen op bankje en klaar met deze klote training!

Omdat cardio niet ging met hoofdpijn en neus vol shit..., boodschappen lopend gedaan, 1,5km heen en met 2volle tassen terug, trapezius/delts/forearms lekker branden.

Voeding vandaag 2300kcal en dat is goed te doen, wel trek.

Vanaaf injecten en tevens beslissen of de winny er dan ook al in gaat...
Iedere training hoe kut ook is weer een stapje dichterbij je doel pik! (Zo denk ik altijd iig)

Iedere training hoe kut ook is weer een stapje dichterbij je doel pik! (Zo denk ik altijd iig)

Precies wat je zegt man, kan wel jammeren met zakdoekje op de bank, maar dan gebeurt er niks met het fysiek..
Stapje voor stapje.., we komen er wel!
En een kut training is idd beter dan geen training..

• Like
Waarderingen: vntl
Ben zelf gisteren ook bij iemand geweest die zwaar verkouden is dus kans is groot dat ik het straks ook weer ben voor de 2de keer[emoji14]

Kak is dat he, die training gaat zo kut met koppijn en shit neus..... [emoji30]
Hoop dat t je bespaard blijft ouwe

Inject 7
Zetten pijnloos, aspireren prima en shoot! Naald ff minuutje laten zitten ivm vloeistof-verlies tegen te gaan en hoppa, eruit!
Daar kwam me toch een v(b)loedgolf, de t*ring! Wat ben ik blij dat ik laatst een topic gelezen had over spuiters (dat had ik niet) en keukenpapier bij de hand houden...
Het is dat ik al een dubbelvel had afgescheurd anders had ik onder het bloed gezeten, schrok er ff van haha

Maargoed, nadat het papier was doordrenkt nog ff snel gewisseld van papier en daarna was het klaar!
Zo, weer een ervaring erbij [emoji1]

Winny tabs begonnen, ga 50mg per dag consumeren en met winny doe ik niet verdelen maar in 1 hap!
Nu 40mg begonnen omdat ik soms in het begin hoofdpijn krijg, vanaf morgen 5tabs elke avond!

Nog 1 shake magere melk + whey op, dus haal 2550kcal denk ik voor vandaag.
Geen clen ivm koppijn, morgen sowieso niet want ik ben vrij en wil het gezellig houden thuis [emoji1]

Laat jij je naald een minuut erin zitten?

En yep. Ik heb een tijdje geleden ook heel de badkamer rood geverfd :)

Waar had je dan gezet? Ik had het eens in me quad en had alleen een klein alcohol doekje bij de hand. Dat icm met een witte vloer en het leek net een slachthuis. Echt versteld hoeveel eruit kwam [emoji28]

Lekker de winny! Alles pre wo?
Die pomp is dan heerlijk [emoji5]

Laat jij je naald een minuut erin zitten?

En yep. Ik heb een tijdje geleden ook heel de badkamer rood geverfd :)

Ja laat hem minuut erin hangen en ruim m'n shit ondertussen op [emoji1]
Ja las zo'n topic en sinds altijd keukenrol klaarliggen (afgescheurde vellen)

Waar had je dan gezet? Ik had het eens in me quad en had alleen een klein alcohol doekje bij de hand. Dat icm met een witte vloer en het leek net een slachthuis. Echt versteld hoeveel eruit kwam [emoji28]

Lekker de winny! Alles pre wo?
Die pomp is dan heerlijk [emoji5]

M'n rechter glute, had t eerder ook al alleen niet zo erg...

Winny ga ik pre wo proberen maar vaak hoofdpijn, dus waarschijnlijk erna.., sowieso elke avond, ongeacht hoe laat ik train..

Vandaag geen training want voel me echt te slecht, neus zit helemaal dicht en hoest longen eruit..
Wel lekker op strand gezeten met m'n vrouw en mn 2 (dochters).
Was heerlijk, lekkere burgers en wijn op en nu ook wat desperado's gehaald bij de super, dus ff f**k dieet & training vandaag [emoji482]

• Like
Waarderingen: vntl
Image1462298405.807298.jpg

Cheers

Terug
Naar boven