XXL Nutrition

High Tren, low Test & winny!

• Topic Starter Topic Starter
Nee idd! Ik wilde eigenlijk benen en veel cardio doen, maar zag dat t schouder / arm dag was. Lekker voor herstel zeg maar dat vele eten dan!

• Like
Waarderingen: vntl
Ja je hebt wel gelijk, maar vind tren gewoon erg lekker haha.., kijk hoe het loopt met low test en over 19 weken als het niet echt bevallen is, high Test met oral erbij..

Aan welke oral denk je?
Krijg je geen gyno van dbol bijv?
Ik vind tren ook heerlijk
Had zelf wel me kuurtje anders gedaan
Wel zonde om nu zo veel tren te nemen en zo weinig test
Daarmee snijd je jezelf behoorlijk in de vingers

Nee idd! Ik wilde eigenlijk benen en veel cardio doen, maar zag dat t schouder / arm dag was. Lekker voor herstel zeg maar dat vele eten dan!
Vandaag ik rug en vanmiddag borst en bi's en dan morgen ochtend benen (zit dan wel op 2700kcal maar benen profiteren vast nog wel van vandaag)

Alleen me weegmoment op zondag zal nu niet kloppen maarja

Aan welke oral denk je?
Krijg je geen gyno van dbol bijv?
Ik vind tren ook heerlijk
Had zelf wel me kuurtje anders gedaan
Wel zonde om nu zo veel tren te nemen en zo weinig test
Daarmee snijd je jezelf behoorlijk in de vingers

High test EN high tren geeft veel prostaat en gyno klachten....., kan niet helaas!
Ja dbol meer gyno dan winny oid, maar ben ook nieuwsgierig naar high test+oxy met nolva ernaast! En anders winny....... Denk nog daarover na..

High test EN high tren geeft veel prostaat en gyno klachten....., kan niet helaas!
Ja dbol meer gyno dan winny oid, maar ben ook nieuwsgierig naar high test+oxy met nolva ernaast! En anders winny....... Denk nog daarover na..

Gelukkig geen last van
Ik kreeg alleen gyno van 2x 2500 iu hcg in de week haha
Zelfs dbol high test medium tren niks geen gyno

Gelukkig geen last van
Ik kreeg alleen gyno van 2x 2500 iu hcg in de week haha
Zelfs dbol high test medium tren niks geen gyno

Lucky you!

Ja die hcg gyno hoor ik vaker, daarom neem ik dat niet! Maar goed, miss moet ik er toch aan als ik langer ON blijf......

@Ironmind : het kan zijn dat het al gezegd is maar wat is je vp bij aanvang van de cycle en tot waar wil je cutten?

Succes trouwens!

Ik weet m'n bf niet, maar 12/14%? En probeer in een paar weken tot 9% te raken en ga dan clean bulken (en dan komt winny er ook bij!)

Training gisteren benen + cardio, ging kut

Leg extension / curl supersets

Extension tot 60kg toen steken in linker knie, gestopt en naar front-squat:

8x40kg
8x50kg (steek knie)
8x50kg (bij hh 6 steek in rug [emoji30])
Gestopt...

Nog veel curls gedaan 40kg

Daarna extensions met 40kg(ging goed!)

45min cardio

Kut training, niks ging lekker..

Bedoelde front-squat 60kg, daar kreeg ik last van rug, moest afhaken bij de 6e herhaling

Goed te horen dat je weer kan deadliften enzo, is de tussenwervel ook versleten bij jou?
Zoals hier:
ImageUploadedByTapatalk1458631385.218498.jpg

Zie volledig zwarte tussenwervel

Je hebt ook nooit meer steken met liften?

Ik hoop dat t weer terug kan later, maar reken nergens op..

Nog ff wat anders heren:
Ik zette gisteren de injectie en ging aspireren, vreemd genoeg trok ik geen 'belletjes' wat ik gewend was, maar in plaats daarvan trok de spuit vacuüm en schoot die terug zeg maar..

Kan het zijn dat ik in het vet heb gespoten ipv spier?

Na 2 hernia's + operatie zijn mijn tussenwervels er ook zo uit. Alleen dan L4-L5 en L3-L4. Beide aan geopereerd en momenteel heb ik weer een hernia op L4-L5 (zelfde gaatje als eerste keer, een recidief dus)

Squatten zwaarder dan 70-80kg doe ik ook niet meer. Net als dead lift. Ik pak dan eerder leg press.

Kijk aub een beetje uit met je training! Weer een hernia is het niet waard.

Klopt man, volgende keer slow cardio 20min voorafgaande en ik stond daarbij ook iets te ver voorover geleund zeg maar......., had gewoon kaarsrecht moeten blijven staan..

Hoe lang is dat van jou geleden?
Op de eerste pagina squat ren member alweer 140kg..., dat gaat mij sowieso nooit meer lukken!

Na 2 hernia's + operatie zijn mijn tussenwervels er ook zo uit. Alleen dan L4-L5 en L3-L4. Beide aan geopereerd en momenteel heb ik weer een hernia op L4-L5 (zelfde gaatje als eerste keer, een recidief dus)

Squatten zwaarder dan 70-80kg doe ik ook niet meer. Net als dead lift. Ik pak dan eerder leg press.

Kijk aub een beetje uit met je training! Weer een hernia is het niet waard.

Ik lees je nu goed, shit man!!
Moet je weet terug onder het mes? Of is het meer buldging disc? Of echt gescheurd weer?

Ik had ook herhaling op zelfde plek idd....., blijft zwak!!

En links op zelfde tussenwervel heb ik buldging disc zo nu en dan [emoji23]

Fucked 4 life

Ik lees je nu goed, shit man!!
Moet je weet terug onder het mes? Of is het meer buldging disc? Of echt gescheurd weer?

Ik had ook herhaling op zelfde plek idd....., blijft zwak!!

En links op zelfde tussenwervel heb ik buldging disc zo nu en dan [emoji23]

Fucked 4 life

De hernia gaat nooit meer dicht. Dat gaatje blijft, dus kans dat je op dezelfde plek weer een hernia krijgt is altijd aanwezig. Ze hebben niet heel je tussenwervels leeg gehaald. Er blijft altijd spul in zitten en dit kan altijd weer door hetzelfde gaatje naar buiten komen. Dat had jij dus ook. De eerste 2 hernia's waren helse pijnen. Toen ben ik wel geopereerd.

Nee, ik hoef nu niet weer geopereerd te worden. Er zit een duidelijke hernia maar ik voel er weinig van. 2 weken goed last van mijn been, toen is er een mri gemaakt en duidelijke hernia geconstateerd.daarna voelde ik hem bijna niet meer maar er zit toch een behoorlijke hernia. " Geluk" gehad dus. Zolang je er niks van voelt doen ze er niks aan.

Terug
Naar boven