Fitness Seller

High Tren, low Test & winny!

• Topic Starter Topic Starter
Welcome in bro!

Out!

Grapje[emoji14]

Ben ook in!

Is niet dom hoor ik had het even vergeten erbij te zetten, nu ge edit

Gister 3200 kcal, waaronder:
Kwark
Eieren
Brood
Pizza
Wijn

Training gister:

Borst
8x20kg
8x60kg
8x80kg
8x100kg
6x110kg
2x120kg

Wat flyes en biceps erachter..

Toen cardio en nu komt het, ik was van plan 50min cardio te doen en viel na 22min bijna flauw.......
Ik dwaalde met m'n gedachte af naar de zomer, strand met de kids...., knieën werden zwak en ineens zat ik op de crosstrainer en zag sterretjes! De fuckkkk
Zat helemaal te bibberen en heb toen dus snel een pizza in over gegooid en wat wijn op en toen ging het wel weer aardig..

Heb hier 2 verklaringen voor,
1e: mijn vrouw is zwanger en constant overgeven/zwak dus doe momenteel veel huishouden, dus oververmoeid (ja het leven van moeder is zwaar)
2e combinatie van 1ste punt icm tren?!

Nog een side:

Gyno komt links halve cm onder linker borst opzetten [emoji30] echt zo'n verharding, erg gevoelig....

Zit nu in dubio of low test laten en met weinig letro/nolva onder controle houden...., of test eruit...

Vanmorgen rug getraind

Pull-up
12xbw
10xbw
8xbw

Dumbbell row
3x16x30kg

Pull-up
6xbw

Vanaaf schouders & triceps, dit was eigenlijk voor morgen, maar morgen is injectie-dag, dat wil ik NA benen doen.

Dus train alles 2xweeks, normaal 2x per 8dagen.

Hoop dat de cardio vanaaf goed gaat na schouder/triceps.., gs wat rustiger van start!

• Like
Waarderingen: vntl
Voeding 2700kcal

Schouder / triceps

Neckpress behind neck (stoel 22graden)
8x20kg
8x60kg
8x70kg
6x80kg
1x90kg

Side raises 10kg
Veel herhalingen
Front raises EZ 20kg
Veel herhalingen

Skull-crushers EZ

5x12x20kg

Dumbbell overhead extensions
10kg diverse sets 20hh

30min cardio op crosstrainer

Ging lekker, na 15min verdween stijve quats en benen voelde lichter.., hier kreeg ik wake-up call en verlaagde direct intensiteit en volbracht resterende 15min.
Bemerk wel dat cardio sinds paar dagen slechter af gaat, vermoeider en sneller duizelig.

Verder zit alles sneller vol voor m'n gevoel, terwijl er nog bijna geen vet verdwenen is, komen de aderen bij de minste arbeid tevoorschijn.

Het been is overigens niet 100% pijnvrij. Vooral na lang zitten en tijdens autorijden heb ik nog wel eens klachten (heb meerdere reps 140 gesquat en gedeadlift afgelopen weken).

Even een tip, mocht je hernia links gezeten hebben:

Ik had mijn hernia 1e keer ook links. Autorijden bleef altijd lastig, totdat ik een automaat kocht. Dan hoefde ik niet steeds de koppeling in te trappen. Automaat gaat echt 10x beter.

Last van rug gehad tijdens en ook nu na neckpresses.., ik ga ze skippen of tot max 60kg uitvoeren en daarna meer flyes..
Kan ook zijn dat ik ze meepak met rug of borst!

Flyes = raises

Zwanger van je eerste?

Leuk ja.

Veel honger al in de cut?

3e!
Jij 1e?

Net paas-ontbijtje op, dus valt mee met honger.., over het algemeen wel ja haaha

Nu legs + beetje cardio

In!

Wat neem je voor je gyno?
Ik zelf altijd aro, dan blijft het goed onder controle tijdens de kuur.

Welkom!

Met test only alleen nolva, met tren letro erbij

Morgen injectiedag, zit heel erg in dubio:

800mg tren zonder test
Of 700mg tren 125mg test en gyno onderdrukken met letro........

Leuke blog ik ga volgende maand ook cutte op tren/test/t3/provi
Ben je nog aan het cutten? En hoeveel eet je onder je onderhoud of eet je op onderhoud miss heb ik er overheen gelezen maar zag het nergens staan. Ben wel nieuwsgierig naar het resultaat tot nu toe.

Terug
Naar boven