ment0s
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.302
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
High test is altijd basis bij tren als je massa wilt pakken. Dat is gewoon een feit.
Poehh ik straks weer bahh[emoji14]Gisteren avond laat nog extra cardio sessie high intensity 35min crosstrainer, net een 400kcal (volgens apparaat dan, RL meer denk ik), zwete me de *********
Meer een beetje damage controll voor me refeed van morgen .. zal het wss niet nodig hebben de cardio maar voor me gevoel ff[emoji14]Haha lekker man, shred the fat [emoji1306][emoji41]
Kip is goed[emoji14]Ik heb het wel nodig vanaaf..., kip&patat op.., extra cardio.........
Sowieso is een beetje test wel belangrijk (vind ik zelf)Gisteren x rustdag gehouden en dat voelt goed moet ik zeggen, vanaaf na werk weer knallen.
Merk nu dat libido toegenomen is, toch wel blij dat ik die 125mg test erin hebt gehouden [emoji12]
Gaat goed dus! 1900kcal brrr haha ik zou vandaag eigenlijk ook ietsjes minder eten maar hou het evengoed op wat meer heb genoeg cardio gedaan hahaVoeding gister: 3700kcal, veel carbs, had gewoon honger, maar alles clean iig..
training gister: Legs + 20min cardio
Begon met Front-Squat en dat had ik niet moeten doen, want wilde zwaarder haha
8x20kg
8x60kg
2x70kg (bij 2e hh had ik mn torso niet meer kaarsrecht, maar ietsje naar voren(wat je eigenlijk altijd doet als je zwaarder gaat!)
Dus had gelijk een steekje in onderrug thv L5, direct terug geracked en klaar squatten...., squatten lukt gewoon nog bijna niet, zwaar frustrerend!
Ga hem vanaf nu weer NA Leg extension/curl doen........
Leg extension / curl superset
20x20kg
20x40kg
20x60kg
20x80kg (curl lukte bij deze maar 12hh)
staande kuiten met dumbbell 10kg in hand, diverse sets van 25hh.
Lunges diverse hh
afgesloten met 20min cardio op de crosstrainer.
Voeding vandaag 1900kcal
Chest training ging lekkerrrrrr
Eerst 20min crosstrainer, toen:
BP
20x20kg
12x60kg
10x80kg
8x100kg
8x110kg!
2x120kg
flyes
25x10kg dumbbells
BP wide grip, barbell laten zakken tot keel (lekker diep)
25x60kg
18x60kg (borst stond op knappen, helemaal vol)
Toen afgesloten met 20min crosstrainer.
Alles was nat van het zweet, schijven, spiegel alles
Morgen 3e prik, heb er zin in!!!