Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat goed dus! 1900kcal brrr haha ik zou vandaag eigenlijk ook ietsjes minder eten maar hou het evengoed op wat meer heb genoeg cardio gedaan haha
Deze week sta ik afwerking op me werk dus dat is zwaarder dus hoef niks te verlagen denk ik hahaJa, setje 110 gedrukt, dus begint te komen haha
Ja dit is m'n straf, vrijdag cheat en gister veel carbs........ Nu op de blaren zitten haha hongerrrrrr
Ik injecteer mallen onder vacuüm met epoxy hars en glasvezel (die mallen zijn lekker zwaar en heet)Bouw ofzo?
Ik beveiliging.., dus lekker lopen/kcal verbranden..
Als mensen vragen waarom ik altijd zoveel door t pand loop zeg ik altijd dat ik anders dik word, dan kijken ze altijd gek[emoji23]

Ja daar heb je sws gelijk in! Ga straks npp toevoegen wanneer ik klaar ben met me cut. Hoop dan ook stiekem op wat minder pijntjes wat ik met deca ook heb.![]()
Klein beetje mast er bij doet wonderen voor je libido man :-)Heb je geen enorme libido-crash van deca? Of ga je dan naar een gram test ofzo?
Ik wil ook weer deca, 12 jaar terug gedaan en groeide als kool, incline 130...., maar libido crashte volledig [emoji30]
Misschien doe ik het TOCH in het najaar, vrouwtje is toch zwanger dus heb sowieso geen sex