Fitness Seller

High Tren, low Test & winny!

• Topic Starter Topic Starter
Image1459695319.446959.jpg

• Like
Waarderingen: vntl
Toen shirt weer aan gedaan had (duurde wel ff met nat lijf) ff pic geschoten van hoe m'n spiegel er vaak uitziet na cardio

Gaat goed dus! 1900kcal brrr haha ik zou vandaag eigenlijk ook ietsjes minder eten maar hou het evengoed op wat meer heb genoeg cardio gedaan haha

Ja, setje 110 gedrukt, dus begint te komen haha
Ja dit is m'n straf, vrijdag cheat en gister veel carbs........ Nu op de blaren zitten haha hongerrrrrr

• Like
Ja, setje 110 gedrukt, dus begint te komen haha
Ja dit is m'n straf, vrijdag cheat en gister veel carbs........ Nu op de blaren zitten haha hongerrrrrr
Deze week sta ik afwerking op me werk dus dat is zwaarder dus hoef niks te verlagen denk ik haha

Bouw ofzo?
Ik beveiliging.., dus lekker lopen/kcal verbranden..

Als mensen vragen waarom ik altijd zoveel door t pand loop zeg ik altijd dat ik anders dik word, dan kijken ze altijd gek[emoji23]

Bouw ofzo?
Ik beveiliging.., dus lekker lopen/kcal verbranden..

Als mensen vragen waarom ik altijd zoveel door t pand loop zeg ik altijd dat ik anders dik word, dan kijken ze altijd gek[emoji23]
Ik injecteer mallen onder vacuüm met epoxy hars en glasvezel (die mallen zijn lekker zwaar en heet)

Ene week injecteer ik en doet me collega de afwerking en de andere week draaien we het om.

Het lossen/afwerken inpakken etc. Is vrij intensief sta de hele dag niet stil iig :-(

Maar kan wel meer eten daardoor en wss ook door 7x trainen in de week

Ja beter dan de hele dag op een stoel zitten, lijkt mij niks! Krijg je juist honger van denk ik+je verbrand geen reet

1900kcal, moet er niet aan denken. [emoji15] Zit op 2450 en heb er nu best moeite mee, hou imo geen refeeds meer :)

Lekkere training man je bench is ongeveer gelijk aan de mijne nu denk ik :)

Ik heb best wel honger hoor haha, mag nog 1 bakkie kwark....., neem er gewoon een liter water bij ofzo. Eigen schuld ook..
Maar deed m'n werk kleding aan vanmiddag, de riem van de pantalon ging makkelijker, dus verlies toch vet!! En win kracht al ietsje :)

Ja hoop m'n bench naar de 130 te krijgen deze kuur, borst lijkt al te groeien, shirts staan al ietsje beter!

Hoop dat deze kuur benen mee groeien, dat gaat mij altijd slecht af, nu helemaal sinds squatten drama is met m'n rug [emoji30]

We gaan het nog zien misschien

Die bench komt wel, ik zat voordat ik vaste klant werd bij ons ziekenhuis op 6x 130kg voor 3 setjes. Vandaag ook sinds 5 maanden tijd weer eens 120 gevoeld en was lekker. :)
Mooi he als je broeken losser om de middel gaan zitten en shirtjes strakker [emoji16]
Genen zijn wel echt oneerlijk verdeeld! Ik heb hetzelfde probleem man, benen groeien voor geen meter. Moet er echt veel voor doen maar dan heb ik nu ook nog eens last gekregen van mijn onderbeen waardoor ik niet meer zwaar ga squaten voor deze cut. Ik zou als ik jou was ook uitkijken bro, als je je blesseert ben je nog veel verder van huis:)

Klopt! Jij ook uitkijken dan.., helaas dan maar voor de beentjes, liever een lage squat dan geen squat toch

Keep on groing brother!

Ja daar heb je sws gelijk in! Ga straks npp toevoegen wanneer ik klaar ben met me cut. Hoop dan ook stiekem op wat minder pijntjes wat ik met deca ook heb. :)

Ja daar heb je sws gelijk in! Ga straks npp toevoegen wanneer ik klaar ben met me cut. Hoop dan ook stiekem op wat minder pijntjes wat ik met deca ook heb. :)

Heb je geen enorme libido-crash van deca? Of ga je dan naar een gram test ofzo?
Ik wil ook weer deca, 12 jaar terug gedaan en groeide als kool, incline 130...., maar libido crashte volledig [emoji30]
Misschien doe ik het TOCH in het najaar, vrouwtje is toch zwanger dus heb sowieso geen sex

Heb je geen enorme libido-crash van deca? Of ga je dan naar een gram test ofzo?
Ik wil ook weer deca, 12 jaar terug gedaan en groeide als kool, incline 130...., maar libido crashte volledig [emoji30]
Misschien doe ik het TOCH in het najaar, vrouwtje is toch zwanger dus heb sowieso geen sex
Klein beetje mast er bij doet wonderen voor je libido man :-)

Nee nooit meer, elke 30min pissen

Heb nog nooit echte libido problemen gehad, op een weekje na in een cruise. Toen deed provi voor mij de trick. En wat vntl zegt.
Mast ernaast laten lopen ga ik ook doen. Ga straks op 525 sust, 350 npp , 200mast, 400tren.

Lekker! Wanneer start je hiermee?

Denk over 2 weken en blast dan gelijk door :)

Net geïnjecteerd, helaas wel paar druppeltjes bloed en vloeistof, ging wel soepel verder, voelde de naald amper m'n glute penetreren..

Verder alvast roerei op, en ben van plan low carb+kcal te gaan weer vandaag.., dus honger zal niet verdwijnen helaas.

Training back/delts

Pull-up
12xbw
12xbw
12xbw
8xbw
6xbw
Ging erg goed, normaal 12,10,8,6 hh bw, nu stuk soepeler, of ik ben lichter geworden, of sterker.. Morgenochtend maar eens wegen!

Dumbbell row (knie op bank)

12x40kg
12x40kg
8x40kg (op)

Neckpress behind neck (bank 22graden)
20x20kg
12x50kg
8x60kg
7x70kg
Helemaal vol schouder, ook omdat ik hem NA rug deed!

Mijn vrouw zei vanmorgen dat ze duidelijk zag dat ik ON was, voller en taille slanker, meer aderen..

M'n overhemd van werk gaat steeds strakker zitten, zal wel commentaar krijgen binnenkort van coll

• Like
Terug
Naar boven