- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hee ouwe kom je nog as dinsdag ivm demonstratie ?
ik verwacht je wel, zie mailde krant is al ingeschakled !
Hehe wees gerust techniek verandering kan zelfs in het begin iets wat kracht kosten, maar dat komt goed...je triceps zijn sterk genoeg en je werkt genoeg aan je schouders![]()
2e keer bench deze week ? geen Deadlift
dit is toch een HG-log ?![]()

Ja, ik wilde gewoon die nieuwe PL-techniek uitproberen voor mijn bench.
Deadlift doe ik vanaf nu om de week. Ik doe nu de ene week squat/boxsquat en de andere week deadlift/squat omdat ik heb gemerkt dat mijn squat de deadlift vooruit helpt.
En dit is een HG-log......maar je hebt in een ander topic kunnen lezen dat ik een bb-ende breezer ben die graag powerlift in een rokje en die de highland games als excuus gebruikt........dussss![]()

Ja, ik kan zeggen Viking is echt een breezer, vooral dat overdreven vol gel gestopte kapsel![]()
Ja, ik wilde gewoon die nieuwe PL-techniek uitproberen voor mijn bench.
Deadlift doe ik vanaf nu om de week. Ik doe nu de ene week squat/boxsquat en de andere week deadlift/squat omdat ik heb gemerkt dat mijn squat de deadlift vooruit helpt.
En dit is een HG-log......maar je hebt in een ander topic kunnen lezen dat ik een bb-ende breezer ben die graag powerlift in een rokje en die de highland games als excuus gebruikt........dussss![]()
OK helderrr![]()
heb je ook zo'n kralenketting en teenslippers ?

Training vanavond:
Bench press:
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 5 x 160
1 x 3 x 180
1 x 1 x 200
1 x 1 x 220
Vanavond geprobeerd om meer op een PL-techniek te benchen maar dat valt nog niet mee.

Laat je hierdoor niet ontmoedigen, kijkend naar je huidige techniek zal het een behoorlijke ommezwaai worden en dat kost gewoon tijd. Alles wat afwijkt van het vertrouwde bewegingspatroon kan in principe "fout" of "onprettig" voelen in de eerste instantie.

Het voelde idd niet echt prettig ook omdat ik niet erg flexibel ben dus het kost al veel moeite om mijn voeten wijder uit elkaar te plaatsen.

volgens mij moet je dan gaan limbo-dansen, dan verkrijg je de gewenste soeplesse
ff zonder dollen, qua positie van de benen, heupen en basispanning in het hele lichaam lijkt de limbo houding in de verte wel een beetje op de "tight setup-on-the-bench" die door deskundigen wordt aangeraden!