MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mazzelaar.....op onze leeftijd begin je al weer af te takelen als je er zelf niets aan doet! :D

bleh ik takel ook al af lol, men voeten doen zeer van ganse dag recht te staan werken, aan een te lage werkbank ! dus men nek en rug doen ook wat zeer. Ideaal voor deadlift dag hahaha :fire:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.084
bleh ik takel ook al af lol, men voeten doen zeer van ganse dag recht te staan werken, aan een te lage werkbank ! dus men nek en rug doen ook wat zeer. Ideaal voor deadlift dag hahaha :fire:

Ja maar jij moet er nog voor werken om af te takelen en bij ons gebeurt dat zelfs als we stil op de bank zitten, hahaha! ;)

• #2.085
Training vanavond:

Extra lichte training gedaan om mijn bicep en schouder te ontzien.

Bench press:
2 x 5 x 80
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120

Militairy press:
1 x 5 x 40
2 x 5 x 60

Triceps push down:
4 x 8 x 40

Bij de MP begon ik mijn schouder weer lichtjes te voelen maar geen echte pijn ofzo. Het moet zondag met de wedstrijd wel weer in orde zijn.
Valt niet mee om op ongeveer 50-60% te trainen maar het is deze week even niet anders.

licht is relatief :D
spaar je schouder en bicep maar, beter eens wat lichter en kort daarna weer knallen dan tijd out en paar weken/maand kwijt zijn ;)

Erg vet dat je zoveel filmpjes post de laatste tijd! Altijd leuk om te zien!

Nog gefeliciteerd met je prestatie op de HG's!! Verder nette trainingen!

Die rows zijn echt ziek. Misschien dat je met de pullups in combinatie met die rows je brachialis overbelast hebt? Of is het echt de biceps?

• #2.088
Tnx! Ik blijf er ook wel mee doorgaan met die filmpjes (en de trainingen natuurlijk).

De pijn begon tijdens de pull ups maar ik denk dat het glijden van de barbell tijdens de frontsquat de dag ervoor er aan mee geholpen heeft. Hij schoof van mijn schouder over mijn bicep naar beneden. Het zeurende gevoel zat toch meer in mijn voorste schouderkop en bovenkant biceps. Gelukkig voel ik er nu bijna niets meer van en het zal ook wel geen probleem zijn met de HG aanstaande zondag omdat ik vanaf nu rust houd.

• #2.089
Vanmorgen wat lichte stretching gedaan voor mijn schouder en ik heb eigenlijk geen pijn meer maar als ik vanavond ga trainen zal het toch een hele lichte training worden om geen onnodige risico's te nemen. Dan ga ik eigenlijk meer als ondersteuning voor mijn trainingsmaat.

Ik ben eigenlijk al begonnen met het opladen voor de wedstrijd zondag.

Die stang kan heel goed de oorzaak zijn, als ie over je aanhechtingen of de zenuw gerold is voel je dat wel even.
Even rustig nog en zondag knallen!

• #2.091
Denk ik zelf ook.

Zondag gaat er zeker geknald worden!

• #2.092
Bij gebrek aan training i.v.m. met de highland game van aanstaande zondag nog even wat foto's geupload die ik van iemand heb gekregen.

[img=http://img186.imagevenue.com/loc552/th_13545_Boskamp_01-07-07_043_122_552lo.jpg]
Weight for distance

[img=http://img138.imagevenue.com/loc483/th_13550_Boskamp_01-07-07_7195_122_483lo.jpg]
Caber toss

[img=http://img22.imagevenue.com/loc896/th_13551_Boskamp_01-07-07_91750_122_896lo.jpg]
Weight for height

Ik word nu al gek van het niet trainen en ik heb zin in de wedstrijd. Ik wil knallen!!!

Laatst bewerkt:
  • #2.093
Vanmiddag mijn vrouwtje geholpen met onderdelen trainen want zondag gaan de dames ook weer aan de bak. Zelf heb ik opzettelijk niet gegooid om de spanning voor zondag op te bouwen maar t*ring......wat is dat moeilijk om alleen toe te kijken. :D

• #2.094
Haha leuk filmpje van je dochter:D btw je vrouw gooit me er dik uit!:roflol:

• #2.096
Tnx! Ze gooit nu rond de 20 meter met de 5kg hamer en 14 meter met de 7kg hamer (de lichte hamer bij de heren) en dat is zeker niet slecht.
En mij dochters (ik heb er ook nog 1 van 5 jaar) worden ook al vroeg ingewijd in de sport he, haha!

Hele vette foto's en filmpjes en zieke gewichten. Ik blijf dit volgen.
Succes komend weekend.

Leuk met je dochtertje ;)
Het is nu alleen nog slepen maar het zal niet lang meer duren.

• #2.100
Leuk met je dochtertje ;)
Het is nu alleen nog slepen maar het zal niet lang meer duren.

Als het aan mij ligt wordt het later een monster als ze groot is (voor zover ze dat nog niet is :D) maar ja.....dat heb je niet echt in de hand he! Misschien vindt ze ballet wel leuker :(
Mijn dochtertjes gaan in ieder geval wel mee naar alle wedstrijden dus wie weet!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven