MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
shit, zie nu maar je ongelofelijke zieke rows! top man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.102
Tnx!

• #2.103
Vandaag een heerlijke relaxte dag achter de rug. Lekker in de tuin gezeten bij kennissen met een biertje want het was best wel erg lekker weer. Vanavond nog thuis een filmpje kijken en op tijd naar bed want morgen moeten we alweer om een uur of acht s'ochtends gaan rijden om op tijd in Brunssum te zijn.
En daar gaan we een goede highland game neerzetten! Ik ben in ieder geval goed opgeladen!

Veel succes :)

• #2.106
Tnx gasten!

Succes man!:thumb:, jammer dat Brunssum zo verschrikkelijk ver weg is:(

• #2.108
Succes man!:thumb:, jammer dat Brunssum zo verschrikkelijk ver weg is:(

Tnx! Ik vind het ook jammer dat het zover weg is want de A2 is ook nog eens afgesloten bij Eindhoven dus dat wordt een omleiding die nog meer tijd kost :(
Minimaal 2,5 uur in de auto...maar daar laat ik me niet door tegenhouden. Lekker muziekje aan en opladen maar!!!! :D

Heel veel succes morgen kerel! Ik kom zeker kijken! Tot morgen, groetjes

• #2.110
Mooi, dan zie ik je morgen wel!

Vandaag dan de HG in Brunssum kijken geweest, en heb ik je in levende lijve ontmoet.
Toffe gozer ben je, en vandaag een goede wedstrijd gedraaid (PR's)
Details laat ik even aan jouw over om die in te vullen, daar jij pas minimaal 3 uur later dan ik aan de computer kan zitten.

Da's ongeveer nu, verslag?:D

• #2.113

Bijna goed, onderweg nog even gestopt bij de Mc Donalds, haha!

Even een kort verslagje want ik ben behoorlijk naar de klote na in totaal 6 uur autorijden en een wedstrijd van 6,5 uur.......

Op zich heb ik een mooie wedstrijd gedraaid met 3 PR's op 5 onderdelen. ik heb Stah verslagen op 3 van de 5 onderdelen maar door een speling van het lot (lees: PK Bouma die onder de maat presteerde op de hamer :D) toch met een 0,5 punten veloren van Stah. Ik 18,5 punten en hij 19 (Gefeliciteerd ouwetje :D)!

Mijn afstanden waren als volgt:

Hamerslingeren (zwaar, 10kg) 19,27m Niet slecht maar kan beter.

Weight for dist. (zwaar, 25kg) 7,69m PR! Verbetering van 0,92m

Steenstoten (zwaar, 10kg) 8,94m PR! Verbetering van 0,28m

Caber toss (4 meter) getossed op 2 minuten voor twaalf
De 5 meter caber moest minimaal op 75 graden geworpen worden voordat de score zou tellen en dat lukte helaas niet dus blijft de score van de 4 meter caber staan.

Weight voor height (licht, 20kg) 4,30m PR! De 4,50m wilde er net niet overheen :mad:

Verder waren JBremers, Powerblade en Limbostrongman er om even te kijken en het was leuk om ze eens te ontmoeten.

Stah zal morgen wel een uitgebreid verslag in zijn log zetten dus neem daar morgen ook even een kijkje.
Foto's en filmpjes volgen morgen want ik heb nu geen zin meer om ze op mijn pc te zetten want ik kan niet helder meer nadenken dus ik ga even een drankje drinken om te ontspannen :bierbang::zuip:

gefeli kerel!!:D

Verloren van Stah:mad:
Gefeliciteerd Stah:D

De Mac:D

Mooie prestaties mannen! Ga zeker een keer komen kijken bij jullie!

Gefeliciteerd kerel, het was vandaag een hele leuke wedstrijd met mooie PR's van je. Heel goed gedaan! Leuk je eens ontmoet te hebben! Brute armen, heel leuk om te zien hoe je daardoor die dikke steen niet in je nek kunt leggen!
Mooi om eens een HG meegemaakt te hebben. Tot in Hoekse waard! groetjes

• #2.118
Gefeliciteerd kerel, het was vandaag een hele leuke wedstrijd met mooie PR's van je. Heel goed gedaan! Leuk je eens ontmoet te hebben! Brute armen, heel leuk om te zien hoe je daardoor die dikke steen niet in je nek kunt leggen!
Mooi om eens een HG meegemaakt te hebben. Tot in Hoekse waard! groetjes

Zo zie je maar....massa is niet altijd gustig (maar wel leuk :D).

Zie je in de Hoeksewaard!

• #2.119
mooie fotos!!:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven