Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.061
gvd man, wat een ernstige rows.. ze lijken ook nog zo explosief te gaan? toch zeker wel een pr die 2x180?

2x5 BW pullups zijn ook behoorlijk dik met dat bw

Tnx, ze gaan idd nog redelijk explosief maar die 180 was helaas geen PR. Mijn vorige PR was 2x190 maar daar had ik vandaag geen energie voor.

Normaal doe ik gewoon 5x5 op de pull ups maar door die zeurende pijn moest ik echt stoppen.

• #2.062
Nu zat ik even een vette quote te zoeken op T-nation waarom het gay is als je een kussentje gebruikt voor squats kan ik het niet vinden:D

Leuke video's van de wedstrijd en nice smokkelrows.

• #2.064
Das nou jammer, haha! Ik blijf toch het kussentje gebruiken tijdens trainingen want mijn nek en traps zien er echt niet uit als ik het zonder doe. Af en toe is dat niet erg maar wel als het wekelijks is. :D

Das nou jammer, haha! Ik blijf toch het kussentje gebruiken tijdens trainingen want mijn nek en traps zien er echt niet uit als ik het zonder doe. Af en toe is dat niet erg maar wel als het wekelijks is. :D

straks ga je nog HaNdScHoEntjEuhS dragen :D

Mooie filmpjes van de HG.
Die rows zijn wel met veel legdrive, maar anyway zijn het gewoon hele dikke gewichten die je rowt, ik krijg het nog niet met springen tegen mijn buik.

• #2.068
Mooie filmpjes van de HG.
Die rows zijn wel met veel legdrive, maar anyway zijn het gewoon hele dikke gewichten die je rowt, ik krijg het nog niet met springen tegen mijn buik.

Tnx, zondag kan je ons in het echt bezig zien. Meestal lukken die rows wel met minder legdrive. Natuurlijk kan het met zulke gewichten nooit helemaal zonder maar vandaag zat ik er een beetje doorheen. Vandaar ook die zeurende pijn in mijn bicep en schouder. Mijn lichaam wil even rust denk ik.

Tnx, zondag kan je ons in het echt bezig zien. Meestal lukken die rows wel met minder legdrive. Natuurlijk kan het met zulke gewichten nooit helemaal zonder maar vandaag zat ik er een beetje doorheen. Vandaar ook die zeurende pijn in mijn bicep en schouder. Mijn lichaam wil even rust denk ik.

ook al...........

• #2.070
Yep, ik had er gisteren goed last van maar het is nu weer een stuk minder gelukkig. Maar ik ga wel even rustig aan doen deze week tot aan de wedstrijd.

De laatste week voor een wedstrijd ga je toch nooit zwaar trainen nog?
Tenminste ik niet, ik doe dan nog 2 lichte hersteltrainingen in zo'n week.

• #2.072
Meestal train ik maandag en dinsdag nog zwaar en de rest licht(er).
Als de wedstrijd op zondag is dan pak ik de woensdag ook nog zwaar.
Ik geloof zelf niet in het principe om een week lang niet of alleen maar licht te trainen voor een wedstrijd. 2 of 3 rustdagen moet genoeg zijn.

Tot uiterlijk woensdag zwaar is voldoende, ik houd meestal ma of di als laatste zware dag aan zodat ik 4 a 5 rustdagen heb. (dus nog 2 lichte trainingen erna)

• #2.074
Klopt, ik heb zelf dat als ik een week lang niet train of te licht dat ik me op een wedstrijd te slap voel omdat mijn lichaam in een soort van rusttoestand terecht komt.

shit........ heb je nog wat ;)

• #2.078
Veel squatten!.......Schijnt je testlevel te verhogen :p
waarom denk je anders dat ik zoveel aan het squatten ben alsof mijn leven er vanaf hangt? :D

• #2.080
En een bredere kaaklijn en een zwaardere stem zeker? :D Heb ik idd ook!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven