Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nice ass :D heb je geen fraaiere foto's, JEZUS man.....:mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.123
nice ass :D heb je geen fraaiere foto's, JEZUS man.....:mad:

Sorry Stah, hahaha! Maar deze moest ik gewoon plaatsen :D

En ik help hier toch weer de geruchten uit de wereld dat je er niets onder draagt (of een roze string), hahaha!
De mooiere foto's krijg je van de week weer en die kan je dan zelf plaatsen om het goed te maken.

Nou als dat geen Karma oplevert, dan weet ik het niet meer ........:D

• #2.125
Ik zou wel willen want je hebt het verdient maar ik moet wat karma verdelen....blablabla!

idem

• #2.127
  • #2.128
Vanavond even geen training want ik ben nog helemaal gesloopt van de wedstrijd van gisteren en de trainingen van de afgelopen tijd.
Dus even een verplicht avondje bankhangen voor de tv en even bijeten om weer op krachten te komen.

Gaaf die foto's en filmpjes, ik had er best van genoten gisteren.

Vooral putting the stone, mooi hoe je hem tegen je oor houd (nieuwste nokia?), dat heb je met zo'n brute armen.

Ik had vanmorgen (en nu nog) een enigzins knapperig gevoel op mijn hoofd.
Had jij daar geen last van, want je had er ook niks opgedaan.

Coole filmpjes, lol die 5m caber ziet er zo'n onding uit :p

• #2.131
Gaaf die foto's en filmpjes, ik had er best van genoten gisteren.

Het was zeker een leuke wedstrijd alleen jammer dat het zo ver weg was voor ons. Ik ben nu nog helemaal kapot van 6 uur autorijden op een dag.

Vooral putting the stone, mooi hoe je hem tegen je oor houd (nieuwste nokia?), dat heb je met zo'n brute armen.

Dat is dan tenminste een Nokia waar mijn vingers niet te dik zijn voor de knopjes. :D

Ik had vanmorgen (en nu nog) een enigzins knapperig gevoel op mijn hoofd.
Had jij daar geen last van, want je had er ook niks opgedaan.

Ja, ik was s'avonds ook lekker crispy zeg maar....dat wordt weer vervellen van de week.

• #2.132
Coole filmpjes, lol die 5m caber ziet er zo'n onding uit :p

Geloof me.....dat is het ook! Hij weegt ongeveer 80kg dus dat is nog niet eens zo zwaar maar het is moeilijk om hem in balans te houden door zijn lengte.
Op het filmpje zie je ook dat ik hem al te ver naar achteren laat hangen voordat ik hem optil maar dat had ik op dat moment niet door. Dus toen ik hem opwipte kon de caberwrestling beginnen, haha!

Ik zie dat je met putting the stone die ouwe stam X probeert te raken, das onsportief (begrijp het wel hoor).

Leuk die filmpjes weer, maar die snelheid in je draai laat nogsteeds te wensen over man, je zou echt veel verder kunnen dan.

• #2.134
Ik zie dat je met putting the stone die ouwe stam X probeert te raken, das onsportief (begrijp het wel hoor).

Leuk die filmpjes weer, maar die snelheid in je draai laat nogsteeds te wensen over man, je zou echt veel verder kunnen dan.

Tja....hij ging er zo mooi voor staan dus dat was een buitenkansje.....

Ik weet het maar we hebben nu een paar weken geen wedstrijden meer (19 augustus) dus ik heb even wat tijd om daar nog wat verbetering in te brengen.

• #2.137
Training vanavond:

Boxsquat:
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 5 x 160
1 x 3 x 180 (Volume-PR)
1 x 1 x 200 PR!
YouTube - 1x200kg Boxsquat
1 x 1 x 210 PR! Ging vrij moeizaam zoals te zien is in het filmpje.
YouTube - 1x210kg Boxsquat

Deadlift: (licht en snel)
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 5 x 160
1 x 5 x 180

Standing calf raises: (licht)
5 x 12 x 150

Nog steeds vrij weinig energie na de wedstrijd van zondag dus heb ik de training kort gehouden.

Nette boxsquat man!!

• #2.139
Tnx!

Nice boxsquat, ook 3x180kg, staan we daar gelijk.
Die 210 ging idd moeizaam, kwam echt uit je rug.

Dat je nog afgefakkeld bent is wel wat bij voor te stellen, was toch lang zondag met je reistijd erbij.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven