AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.162
Training vanavond:

Incline benchpress:
1 x 5 x 80 (dit voelde al te zwaar aan eigenlijk)
1 x 5 x 90
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120 (hierna begon mijn schouder al te zeuren)

Push press:
1 x 5 x 70
1 x 5 x 80
1 x 3 x 90 (iets meer last van schouder)
1 x 1 x 100 (besloten om maar te stoppen)

Ik was vanavond helemaal niet gemotiveerd en mijn schouder maakte het er niet beter op. Ook had ik het gevoel dat de kracht ontbrak en dat is dus het teken dat het tijd is om echt rust te nemen en op vakantie te gaan.
Gelukkig ga ik komend weekend al twee dagen weg en een week later een weekje naar Centerparcs.
Ik denk dat ik ook wel wat rust verdient heb na de vele PR's van de laatste tijd in zowel de gym als in de highland games.

Het is je gegund Ouwe ! Geniet er van !
Misschien voor Appelscha nog wat afspreken?

• #2.164
Tnx! Ik weet nog niet wat voor vorm die rust krijgt want ik kan niet spontaan stoppen met trainen maar ik denk dat ik de komende anderhalve week gewoon wat lichter train en wat meer aandacht besteed aan de onderelen. Meestal helpt dat bij mij wel. Daarna een weekje weg en als ik terug kom is de gym 2 weken gesloten en train ik alleen maar onderdelen.

Lijkt me een goed plan om voor de volgende game nog even wat af te spreken (party!).

gym 3 weken dicht :eek: kan dat zomaar ??? Doe verder maar rustig aan en niet té veel onderdelen !

Ik hoop toch in Griekenland een kleine gym aan te terffen voor het nodig pompwerk voor het strand HAHA kan moeilijk mijn WFD en hamers in de koffer proppen ;)

Ik heb Lub verder nog gevraagd voor een eventuele extra B-klasse begin augustus...

• #2.167
gym 3 weken dicht :eek: kan dat zomaar ??? Doe verder maar rustig aan en niet té veel onderdelen !

Ik hoop toch in Griekenland een kleine gym aan te terffen voor het nodig pompwerk voor het strand HAHA kan moeilijk mijn WFD en hamers in de koffer proppen ;)

Ik heb Lub verder nog gevraagd voor een eventuele extra B-klasse begin augustus...

Hij gaat elke zomer 2 weken dicht maar daarom is een jaarabonnement zo goedkoop daar. En zo zijn freaks als ik verplicht om minimaal 2 weken rust te nemen per jaar.

Maar dan heb ik ook tijd om nog wat aan mijn techniek te werken en dan met name de hamer.

Zou op zich wel leuk zijn een B-klassertje voordat we weer aan de games beginnen.

shit, die hamer is juist nog het enige wat ik altijd van je win.... :D

• #2.169
Daarom juist Stah :D Je mag af en toe best van me winnen maar ik ga je niks meer kado geven........;)

rust is goed joh, en lekker trouwens.

IK neem binnenkort ook lekker twee weekjes sabbatical!

• #2.171
Wanneer ben jij precies twee weken weg want dan moeten we daarna eens afspreken om onderdelen te trainen.

Ik kijk er ook best wel even naar uit om mijn (welverdiende) rust te nemen.

23 juli is mijn eerste vakantie dag, ik heb dan 4 weken vakantie, twee daarvan ga ik niet trainen, de eerste twee denk ik. Dus vanaf 6 augustus ga ik weer knallen!

• #2.173
Oke dan, ik vertrek zelf ook de 23e naar Centerparcs voor een weekje dus dat komt dan wel mooi uit.

• #2.174
Vanavond geen training omdat ik gewoon even rust neem (tegen mijn principes in) omdat ik morgenmiddag een zware onderdeeltraining gepland heb.
Wel even een update wat betreft mijn vooruitgang in de gym sinds ik begonnen ben met het bijhouden van mijn log.

BW: 128kg > 136kg

Op de oefeningen betreft het 1RM's

BP: 190 > 220
IBP: 160 > 180
DL: 210 > 260
BOR: 150 > 190
SQ: 200 > 230
BSQ: 160 > 210
PP: 100 > 125

Op zich zit er overal een mooie vooruitgang in en vooral ook op de DL, SQ en BSQ waardoor ik wel kan zeggen dat mijn onderrugprobleem grotendeels voorbij is.
Ik zal later ook nog mijn vooruitgang op de highland games-onderdelen in mijn log zetten.

geen MP?

prachtige progressie sowieso

beestachtige progressie, waar zal het eindigen:D. Dit zijn gegevens om trots op te zijn

dikke progressie man :)

• #2.178
geen MP?

prachtige progressie sowieso

Tnx, ik heb geen MP erbij staan omdat ik daar de gewichten niet van weet aangezien ik hem nauwelijks doe. Mijn legdrive op de PP zuigt dus ik denk dat je een kilo of 15 van mijn PP af moet halen om op mijn MP te komen. Ik zal hem binnenkort eens doen.

beestachtige progressie, waar zal het eindigen. Dit zijn gegevens om trots op te zijn

Dank je, hopelijk eindigt mijn progressie nooit ;)

Tnx, ik ben zeker niet ontevreden voor 7 maanden werk.

goeie progressie!

maar hoe komt het dat je meer squat dan je boxsquat? Of is dat voor iedereen anders?

• #2.180
Tnx! Voor zover ik weet ligt boxsquat altijd wel lager dan gewone squat maar ik ben er niet zeker van of het voor iedereen zo is. Als je je boxsquat boven parallel doet kan je er wel hoger mee eindigen maar ik doe hem parallel.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven