XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
wilde die kale dude aan de rechterkant nou spotten?? want wat wilde hij dan doen als het mis zou gaan :D

dikke pr's! (as usual)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.142
Nice boxsquat, ook 3x180kg, staan we daar gelijk.
Die 210 ging idd moeizaam, kwam echt uit je rug.

Dat je nog afgefakkeld bent is wel wat bij voor te stellen, was toch lang zondag met je reistijd erbij.

Ja, bij die 210 wiilde het gewicht naar voren en moest ik idd even vanuit mij rug tillen om hem weer naar boven te krijgen. Het verschil met de 200 was erg groot.

• #2.143
wilde die kale dude aan de rechterkant nou spotten?? want wat wilde hij dan doen als het mis zou gaan :D

dikke pr's! (as usual)

Ja, ik had hem gevraagd (en nog iemand aan de andere kant) om daar te gaan staan en evt. te helpen als ik niet meer omhoog kwam. Als het misgaat met boxsquatten is het meestal omdat je niet meer van het bankje afkomt en dan kunnen ze even helpen met meetillen. Het is geen ideale oplossing maar een ander optie heb ik daar niet helaas.

goeie boxsquat pr !
welk merk is jouw kussentje? :roflol:

Nice boxsquat, heb je wel eens een low bar geprobeerd? Werkt vaak wat beter bij boxsquats, maar dat gaat niet met kussentje helaas:p...

• #2.147
Nice boxsquat, heb je wel eens een low bar geprobeerd? Werkt vaak wat beter bij boxsquats, maar dat gaat niet met kussentje helaas:p...

Ik heb nogal moeite met lowbar omdat de spanning op mijn borst dan erg hoog wordt (soms red ik het zelfs niet) omdat ik mijn armen enschouders niet zover naar achteren krijg.

Dan ga ik je toch een beetje kritiek geven:

Probeer gecontroleerder te zaken de laatste 10cm drop je naar beneden en zelfde geld voro mij minder wiegen als je zit. Maar toch je bent boven gekomen nice kale!

kerel netjes man!!:D:D
zelfde boxsquat wij nu(gewicht)

Ik heb nogal moeite met lowbar omdat de spanning op mijn borst dan erg hoog wordt (soms red ik het zelfs niet) omdat ik mijn armen enschouders niet zover naar achteren krijg.

hmm, ik heb iets heel raar voor, als ik zwaar squat en de bar teruglegt doet men borst 'pijn', staat zo'n druk op, ook men keel en onderkaak, echt bizar ???

• #2.151
Dan ga ik je toch een beetje kritiek geven:

Probeer gecontroleerder te zaken de laatste 10cm drop je naar beneden en zelfde geld voro mij minder wiegen als je zit. Maar toch je bent boven gekomen nice kale!

Klopt, mijn benen wilde even niet zo meewerken door de wedstrijd van zondag (nog niet hersteld) en daardoor had ik het gewicht minder onder controle dan normaal. De lichtere gewichten voelden ook zwaarder aan.
Maar het is zeker een aandachtspunt.

• #2.153
hmm, ik heb iets heel raar voor, als ik zwaar squat en de bar teruglegt doet men borst 'pijn', staat zo'n druk op, ook men keel en onderkaak, echt bizar ???

Dat van je borst is denk ik hetzelfde als wat ik heb. Je pecs worden opgerekt tijdens het squatten en dat is niet altijd even lekker. Als ik de dag ervoor borst heb getraind is het nog erger.
Dat van je kaak en keel komt me niet bekend voor.

• #2.154
Training vanochtend:

Een korte training met de lichte hamer (7kg) waarbij ik heb geprobeerd om mijn techniek wat bij te schaven zonder op de afstanden te letten. Het ging wat moeizaam omdat ik nog steeds niet al te veel energie heb (waarschijnlijk ook door de training van gisteravond).

Niet alleen kracht maar ook techniek is belangrijk bij de HG, vind ik persoonlijk een leuk aspect. Heb respect voor je prestaties in Brunssum, moet er niet aan denken om zelf met zo'n caber rond te lopen, ookal mislukte je poging. Go Viking!:hedbang:

• #2.156
Tnx! Techniek is idd zeer belangrijk in de HG. Zelfs belangrijker dan kracht want er zijn deelnemers die minder sterk zijn maar toch op techniek verder kunnen gooien. Het mooiste is natuurlijk om het alletwee te hebben maar daar wordt aan gewerkt, haha!

Tnx! Techniek is idd zeer belangrijk in de HG. Zelfs belangrijker dan kracht want er zijn deelnemers die minder sterk zijn maar toch op techniek verder kunnen gooien. Het mooiste is natuurlijk om het alletwee te hebben maar daar wordt aan gewerkt, haha!

Dank je :D

Gaat lekker die squats ! :)

Training vanochtend:

Een korte training met de lichte hamer (7kg) waarbij ik heb geprobeerd om mijn techniek wat bij te schaven zonder op de afstanden te letten. Het ging wat moeizaam omdat ik nog steeds niet al te veel energie heb (waarschijnlijk ook door de training van gisteravond).

Anders nog ff een dagje rust nemen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven