- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice boxsquat, ook 3x180kg, staan we daar gelijk.
Die 210 ging idd moeizaam, kwam echt uit je rug.
Dat je nog afgefakkeld bent is wel wat bij voor te stellen, was toch lang zondag met je reistijd erbij.
wilde die kale dude aan de rechterkant nou spotten?? want wat wilde hij dan doen als het mis zou gaan
dikke pr's! (as usual)
)Nice boxsquat, heb je wel eens een low bar geprobeerd? Werkt vaak wat beter bij boxsquats, maar dat gaat niet met kussentje helaas...
Ik heb nogal moeite met lowbar omdat de spanning op mijn borst dan erg hoog wordt (soms red ik het zelfs niet) omdat ik mijn armen enschouders niet zover naar achteren krijg.

Dan ga ik je toch een beetje kritiek geven:
Probeer gecontroleerder te zaken de laatste 10cm drop je naar beneden en zelfde geld voro mij minder wiegen als je zit. Maar toch je bent boven gekomen nice kale!

hmm, ik heb iets heel raar voor, als ik zwaar squat en de bar teruglegt doet men borst 'pijn', staat zo'n druk op, ook men keel en onderkaak, echt bizar![]()
Tnx! Techniek is idd zeer belangrijk in de HG. Zelfs belangrijker dan kracht want er zijn deelnemers die minder sterk zijn maar toch op techniek verder kunnen gooien. Het mooiste is natuurlijk om het alletwee te hebben maar daar wordt aan gewerkt, haha!

Ik bedoelde jou niet. Je bent wel minder sterk maar jij gooit verder op geluk!![]()

Training vanochtend:
Een korte training met de lichte hamer (7kg) waarbij ik heb geprobeerd om mijn techniek wat bij te schaven zonder op de afstanden te letten. Het ging wat moeizaam omdat ik nog steeds niet al te veel energie heb (waarschijnlijk ook door de training van gisteravond).