Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanavond geen training omdat ik gewoon even rust neem (tegen mijn principes in) omdat ik morgenmiddag een zware onderdeeltraining gepland heb.
Wel even een update wat betreft mijn vooruitgang in de gym sinds ik begonnen ben met het bijhouden van mijn log.
BW: 128kg > 136kg
Op de oefeningen betreft het 1RM's
BP: 190 > 220
IBP: 160 > 180
DL: 210 > 260
BOR: 150 > 190
SQ: 200 > 230
BSQ: 160 > 210
PP: 100 > 125
Op zich zit er overal een mooie vooruitgang in en vooral ook op de DL, SQ en BSQ waardoor ik wel kan zeggen dat mijn onderrugprobleem grotendeels voorbij is.
Ik zal later ook nog mijn vooruitgang op de highland games-onderdelen in mijn log zetten.
****ING STRONG !
****ING STRONG !
Veel plezier op de Efteling ! Ga je je vleugeltjes nog dragen![]()
Een caber toss met die lange nek lijkt me ook wel lagge

Een caber toss met die lange nek lijkt me ook wel lagge

Nee zonder dollen GA NERGENS IN !, dat kost je je rug of nek. Met onze omvang pa sje nergens en zit je scheef. Vindt je ruggewervel niet leuk om scheef de klappen op te vangen.....
Hmmmm......ik zie een lichtpuntje aan de donkere horizon
Ik weet het. Ik ga met die trainingsmaat en zijn vrouw en dochter en hij wil ook nergens in. Er zijn trouwens atracties waar ik niet eens in durf met mijn gewicht. Wat denk je van de zweefmolen? En bij sommige dingen gaan die beugels niet eens dicht zonder belangrijke lichaamsdelen af te knellen, hahaha!

Alleen 'Monsieur Canibale' is veilig
(mijn vrouw komt uit Tilburg dus Efteling-ervaring zat , zoals je ziet)
TJa, speciaal voor de kids...........

Hmmmm......ik zie een lichtpuntje aan de donkere horizon
Ik weet het. Ik ga met die trainingsmaat en zijn vrouw en dochter en hij wil ook nergens in. Er zijn trouwens atracties waar ik niet eens in durf met mijn gewicht. Wat denk je van de zweefmolen? En bij sommige dingen gaan die beugels niet eens dicht zonder belangrijke lichaamsdelen af te knellen, hahaha!
omdat ie dan niet meer uit zijn squat zou komen.Haha, Viking slingeren, is ff afwachten wanneer de ketting breekt.
Ik heb dat ook dat ik van zoveel dingen uitgesloten ben.
Samen met de kinderen op de trampoline, vergeet het maar.
En in Zuid Afrika mocht ik ook al niet op de rug van een struisvogel gaan zittenomdat ie dan niet meer uit zijn squat zou komen.

). Komende week volgen er alleen nog wat lichte trainingen voordat ik even een weekje op vakantie ga.