XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha idiote vooruitgang, heb je pp filmpjes gezien, met wat legdrive haal je wss nog heel wat kg's eruit...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.182
Tnx! Mijn legdrive is idd minimaal maar ik weet nog niet precies waar het aan ligt maar ik hoop het wel snel te kunnen verbeteren.

Vanavond geen training omdat ik gewoon even rust neem (tegen mijn principes in) omdat ik morgenmiddag een zware onderdeeltraining gepland heb.
Wel even een update wat betreft mijn vooruitgang in de gym sinds ik begonnen ben met het bijhouden van mijn log.

BW: 128kg > 136kg

Op de oefeningen betreft het 1RM's

BP: 190 > 220
IBP: 160 > 180
DL: 210 > 260
BOR: 150 > 190
SQ: 200 > 230
BSQ: 160 > 210
PP: 100 > 125

Op zich zit er overal een mooie vooruitgang in en vooral ook op de DL, SQ en BSQ waardoor ik wel kan zeggen dat mijn onderrugprobleem grotendeels voorbij is.
Ik zal later ook nog mijn vooruitgang op de highland games-onderdelen in mijn log zetten.

:eek: ****ING STRONG !

Veel plezier op de Efteling ! Ga je je vleugeltjes nog dragen :D

• #2.184
:eek: ****ING STRONG !

Veel plezier op de Efteling ! Ga je je vleugeltjes nog dragen :D

Tnx! Ja, ik ga als elfje met vleugeltjes en dan ga ik lekker laven bashen, haha! En dat vrolijke k*tvolkje in Carnavalland trap ik ook gelijk het licht uit hun ogen! MWOEHAHAHAAAA!

HAHAHA je hebt er zin an :D:roflol:

Een caber toss met die lange nek lijkt me ook wel lagge

Tip: ga lekker in de houten achtbaan (zodat je klem zit :D)

Nee zonder dollen GA NERGENS IN !, dat kost je je rug of nek. Met onze omvang pa sje nergens en zit je scheef. Vindt je ruggewervel niet leuk om scheef de klappen op te vangen.....

• #2.190
Een caber toss met die lange nek lijkt me ook wel lagge

HAHA of hamerslingeren met "papierhierpaperhier"

Hmmmm......ik zie een lichtpuntje aan de donkere horizon :D

Nee zonder dollen GA NERGENS IN !, dat kost je je rug of nek. Met onze omvang pa sje nergens en zit je scheef. Vindt je ruggewervel niet leuk om scheef de klappen op te vangen.....

Ik weet het. Ik ga met die trainingsmaat en zijn vrouw en dochter en hij wil ook nergens in. Er zijn trouwens atracties waar ik niet eens in durf met mijn gewicht. Wat denk je van de zweefmolen? En bij sommige dingen gaan die beugels niet eens dicht zonder belangrijke lichaamsdelen af te knellen, hahaha!

Ik weet het. Ik ga met die trainingsmaat en zijn vrouw en dochter en hij wil ook nergens in. Er zijn trouwens atracties waar ik niet eens in durf met mijn gewicht. Wat denk je van de zweefmolen? En bij sommige dingen gaan die beugels niet eens dicht zonder belangrijke lichaamsdelen af te knellen, hahaha!

Alleen 'Monsieur Canibale' is veilig ;)
(mijn vrouw komt uit Tilburg dus Efteling-ervaring zat , zoals je ziet)

TJa, speciaal voor de kids...........

• #2.192
Alleen 'Monsieur Canibale' is veilig ;)
(mijn vrouw komt uit Tilburg dus Efteling-ervaring zat , zoals je ziet)

TJa, speciaal voor de kids...........

Lekker ronddraaien tot je je eten er uitkotst....tja veilig!
Ik ben inmiddels ook Eftelingexpert omdat ik er elk jaar verplicht heen moet :mad:
Helaas heeft de oudste van mij net waterpokken gekregen dus dat maakt het extra leuk!

Sterkte kerel, ga je vanmiddag al ?

• #2.194
Nee, morgenochtend voor openingstijd willen die vrouwen er zijn en dan even inchecken bij het hotel en daarna barst het feest los...2 dagen lang :duh::nanner::twitch::help::suicide::janken:

Haha, Viking slingeren, is ff afwachten wanneer de ketting breekt.
Ik heb dat ook dat ik van zoveel dingen uitgesloten ben.
Samen met de kinderen op de trampoline, vergeet het maar.
En in Zuid Afrika mocht ik ook al niet op de rug van een struisvogel gaan zitten :( omdat ie dan niet meer uit zijn squat zou komen.

Pblade maar jij bent nog een licht gewicht ;)

Haha, Viking slingeren, is ff afwachten wanneer de ketting breekt.
Ik heb dat ook dat ik van zoveel dingen uitgesloten ben.
Samen met de kinderen op de trampoline, vergeet het maar.
En in Zuid Afrika mocht ik ook al niet op de rug van een struisvogel gaan zitten :( omdat ie dan niet meer uit zijn squat zou komen.

HAHA verrassend, ik heb het met olifanten :D

• #2.198
HG-onderdeeltraining vanmiddag:

Vanmiddag een goede training gedaan met mijn vriendin en Highlandgirl (sinds kort aangemeld op DBB).

Ik zet hier alleen neer wat ik zelf gedaan heb ,aar de dames hebben ook aardig hun best gedaan.

Hamerslingeren (licht, 16lbs):

Geen idee hoeveel worpen, afstand 23,0-25,0m
YouTube - Hammer throw 16lbs

Weight for distance (licht, 28lbs):
Geen idee hoeveel worpen, afstand 14,0-15,0m
YouTube - Weight for distance 28lbs
YouTube - Weight for distance 28lbs

Kogelstoten (licht, 7,25kg):
Uit stand, afstand 9,0-9,5m
Bijstappen, afstand 9,5-10,0m

Op zich waren het geen schokkend afstanden maar ik was er ook niet ontevreden over. Alleen het kogelstoten viel wat tegen want met de zware steen (10kg) zat ik de laatste wedstrijd niet zo heel ver van deze afstanden af.

• #2.199
Net even wat lichte stretching voor mijn benen gedaan want 2 dagen Efteling met heel veel lopen hakt er behoorlijk in. Normaal loop ik nooit zoveel in een weekend (doordeweeks ook niet trouwens :D). Komende week volgen er alleen nog wat lichte trainingen voordat ik even een weekje op vakantie ga.

nou nou beetje slapjes hé de komende weken :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven