MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
gefeliciteerd met je Efteling-PR :D Ouwe !

See ya over een paar weken weer, ben nu weg ! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.202
nou nou beetje slapjes hé de komende weken :)

Alleen de komende week even lichte trainingen in de gym maar ook nog wat HG-trainingen hoor en daarna 1 weekje totale rust (dus ook geen DBB :D).
Vervolgens komen er 2 weken met alleen maar HG-trainingen omdat de gym dicht is. Maar het is idd een beetje slapjes, hahahaha!

Alleen de komende week even lichte trainingen in de gym maar ook nog wat HG-trainingen hoor en daarna 1 weekje totale rust (dus ook geen DBB :D).
Vervolgens komen er 2 weken met alleen maar HG-trainingen omdat de gym dicht is. Maar het is idd een beetje slapjes, hahahaha!

Ik ga morgen zelf op zoek naar een tijdelijke nieuwe gym ( 1 week in juli / 1 week in augustus ) anders wordt het ook op de kin kloppen maar das een kleine moeite toch ... ? :)

• #2.205
Zelf ga ik bewust niet naar een andere gym want zo pak ik minimaal 1x per jaar eens wat rust. En mijn kracht houd ik toch wel bij met HG-trainingen.

Net efteling PR idd, is dat carnaval festival liedje al uit je kop te krijgen? :D

• #2.207
Net efteling PR idd, is dat carnaval festival liedje al uit je kop te krijgen? :D

Neuh.......ik ben er 3 keer in geweest met die kinderen dus ik heb er een tic aan overgehouden en sinds gisteren ben ik overmatig agressief, heel vreemd! :twitch:

Nice HG training nog kerel!

Pblade maar jij bent nog een licht gewicht ;)

Ja, ik ben te licht, een beetje ondervoed, een man van 182cm hoort toch zeker 120kg te wegen :D, ach nog maar 7 kilo te gaan dus.

viking zei:
TheNose zei:
Net efteling PR idd, is dat carnaval festival liedje al uit je kop te krijgen?

Neuh.......ik ben er 3 keer in geweest met die kinderen dus ik heb er een tic aan overgehouden en sinds gisteren ben ik overmatig agressief, heel vreemd!

Jij hebt dat ook, de neiging om terug te gaan en met een shotgun al die laven kapot te knallen (maat jij doet dat natuurlijk met de hamer) :D

:roflol: @ efteling gedoe :D

• #2.212
Training vanavond:

Zoals eerder gezegd een aangepaste "lichte" training deze week omdat het mijn laatste gymtrainingen zijn voordat ik 3 weken rust neem (op HG-trainingen na dan). Gewoon is even wat anders doen dan altijd maar PR's zetten en hard doorbeuken. :D

Bench press:
1 x 30 x 80
1 x 25 x 90
1 x 20 x 100
1 x 15 x 110
1 x 10 x 120

AUW :eek: (Pecs, triceps en schouders vol)

Militairy press:
1 x 20 x 40
1 x 20 x 50
1 x 15 x 60
1 x 9 x 70 10 failed (Damn, mijn schouders en triceps zaten zo vol dat ik mijn neus niet meer kon aanraken :D)

Triceps push down:
1 x 30 x 30
1 x 20 x 40
1 x 15 x 50

Mijn triceps stonden inmiddels op ontploffen!!! :eek:

Op zich wel eens lekker om te doen zo'n training voor de afwisseling.

hahahaa sicko

goed volume, lichte gewichten naar jouw doen :D ( maarja dat was ook de bedoeling :p ) Lekker hard gaan voor de pomp !!! :rolleyes::D

Nice training! Kan weleens lekker zijn, zo'n pompsetjes.. Ook goed voor de doorbloeding! ;)

• #2.218
Tnx, is idd leuk een beetje aankloten in de laatste week en weer eens die "ouderwetse" pomp te voelen.

Leuk he, die hoge rep setjes, had dat laatst ook eens gedaan 10x130 en 22x110 en zo, daar ga je idd helemaal vol van.

• #2.220
Is zeker wel eens leuk. Eigenlijk wil ik nog eens een rep out doen op alle oefeningen of een leuke dropset.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven