- Waardering
- 97
Gaat lekker Niels. Ikga even leker wat rust pakken en dan weer knallen!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Op zich klopt het verhaal van dat ik souplesse mis in mijn romp helemaal en ik ga er ook mee aan de slag maar er klopt iets anders niet. De lichte steen (6kg) kan ik wel die extra snelheid geven t.o.v. de zware steen (10kg) (12,05m tegen 8,94m) maar het probleem ontstaat pas als ik vervolgens met een stalen kogel (7,25kg) ga stoten want dan komt die rond de 10m neer terwijl dit eigenlijk eerder 11m zou moeten zijn.
Wat ik me nu afvraag waar ligt het verschil in tussen de lichte steen en de lichte kogel. Allebei licht maar ik kan ze niet beiden dezelfde snelheid meegeven.
maar de volgende keer laat ik mijn stoten uit alle hoeken vastleggen.Mooie training. Die caber toss valt niet mee volgens mij, slim om een lichtere caber te pakken om je techniek te verbeteren. Go viking!

veel plezier op reis, moge je vele kilo's aankomen, kzal je er een paar van mij geven haha

Voor het geval dat je op vakantie nog in je log kijkt, veel plezier!
heb je Efteling overleefd, moet je weer naar Centerpark
gelukkig kan je daar nog wel wat trainen !
Was je weer in Hank of heb je inmiddels zelf eenboom gekapt?

Dank u heren! Vanaf morgen weer wat HG-trainingen doen want ik heb nu wel weer lang genoeg stil gezeten.![]()