Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, ik krijg hem nog niet direct op mijn schouder maar hij komt wel in de buurt. !

pardon, nachtdiensten ? coïtus bedoelde je, of snabbel je wat bij tegenwoordig ?
Beetje rekken na de training, dan krijg je hem wel op de schouder binnenkort.![]()

Hoge spierspanning in de kuiten door het trainen, icm platvoeten was bij mij verantwoordelijk voor een ontsteking in de enkel waar ik 1,5 jaar al mee loop.
Door de kuiten veel te rekken en steunzolen begint de genezing nu goed op gang te komen.
Rekken is dus zeker een advies, daar een hoge spiertonus veel klachten kan veroorzaken, zoals tennis of golfarm, RSI enz. (weet daar zelf alles van)

je bent weer flink op HG onderdelen aan het trainen he? Goed bezig!
Doe je in Landsmeer nu mee aan C of B?

Lekker he, die nachtdiensten.
Moet vanavond zelf nog een nacht, en morgenmiddag al weer een extra middag draaien.
Dus maar 4-5 uurtjes slapen tussen 2 diensten.

Net na je werk nog trek gehad om het forum in te duiken?
Ik heb na thuiskomst meteen een bak kwark naar binnen gelepeld en het bed ingedoken, het laatste uur op het werk had ik toch een bar slechte oog/hand coördinatie, mikte de stang van de manipulator steevast naast het gat in de rol.
Normaal ben ik hier toch een van de behendigste in op de ploeg en lukt het ook bij een rol die zijwaarts over het bandje loopt.