- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
keurig maatje !!!
dat wordt nog aanpoten voor me.. ik zit in een mega-dip.
(qua gooien dan hé )
)Ik zou vanmiddag HG-onderdelen gaan trainen maar de training van gisteren zit nog in mijn benen. Daar komt bij dat ik vanavond weer een nachtdienst ga draaien (net als dinsdag en woensdag) dus vond ik het verstandig om even een dagje over te slaan.
De gebreken komen met de jaren, nietwaar ?Zozo ondanks je onregelmatige diensten zet je toch zeer nette trainingen neer.![]()

HAHA, mijn vrouw heeft al eens een hond geraakt met de hamer.
Eén van de gasten waar ik van het weekend was heeft zelfs een keer een 10 kg hamer op zijn kop gekregen en op de IC gelegen.....
Dat stoten gaat echt super bij je ! Moeten we nog eens een klein wedstrijdje organiseren met die jonge gasten ?
:shoot:
Ik geloof dat de vrouwen ook al iets in gedachte hadden met een bbq erbij enzo, bij ons in het bos.
Geen flauw idee Ik geloof dat de vrouwen ook al iets in gedachte hadden met een bbq erbij enzo, bij ons in het bos.

maar ik weet in ieder geval dat als ik ze in de wedstrijd aantrek dat het me wat extra afstand oplevert.