AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Beetje merkwaardige werktijden, om 12:00 uur beginnen, en een andere dienst om 2:00 uur s'nachts beëindigen.

Op een wedstrijd zijn we allemaal nog jonge goden.
Gisteren wilde de nr. 2 op de wedstrijd (onze 24 jarige judokampioen) maar niet geloven dat ik 42 ben, ik moest echt mijn rijbewijs aan hem laten zien voor hij het geloofde.

Leuk artikel ook, best een beest die Smith, drukt ook 200kg op de bank.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.382
Die werktijden zijn idd niet ideaal want je komt niet aan je wettelijke rusttijden. Maar aan de andere kant hoef ik ook niet heel veel te doen (is soms ook een nadeel als je moe bent).

Ik had je ook geen 42 gegeven als ik het niet geweten had!

hey, op 9 september doe ik weer mee aan een HG-wedstrijd (alden biezen rijkhoven)

heb je misschien een paar tips voor me?

:cool:

Tip 1:

als je gaat stappen ga dan niet naar Urk :)

• #2.387
Training vanavond:

Ik ging vol goede moed op weg naar de gym die na 2 weken dicht geweest te zijn in verband met de vakantieperiode weer open zou zijn.
Toen ik aan kwam rijden vond ik het er al verdacht donker uit zien en alle ramen waren dicht ??? Toen ik aan de deur voelde bleek deze ook gewoon op slot te zijn :mad: What the **** is er aan de hand? IK MOET TRAINEN, GVD!!!!!

Dus toen maar naar huis gereden en het volgende gedaan:

Hamerslingeren (licht, 7,25kg):

32 worpen, afstanden 23,0-25,5m (PR 25,42m) met deze hamer dan

Het ingooien ging erg slecht want ik was nog behoorlijk stijf van het weekend maar na een aantal worpen kwam ik goed los en gooide ik al snel de gebruikelijke afstanden. Aan het eind besloot ik nog een paar "power"worpen te doen en perste ik er een PR uit.

Betaal je dan wel gewoon contributie deze maand? Want dan zou ik toch écht om compensatie gaan vragen/eisen.

moet sucken om voor een gesloten deur te staan ... mooie PR als nog :)

Ga de volgende keer gewoon voor die gesloten gym hamerslingeren en maak de deur ermee open :D

• #2.391
HAHAHA, toen ze jouw autootje zagen komen aanrijden gingen de ramen dicht, de deur op slot en zijn ze met z'n allen onder de tafels gaan zitten :D

Toch een PR met hamerslingeren! Congratz!

• #2.397
Tnx Ruben! Maar ik had toch liever in de gym getrained ;)

• #2.398
HG-onderdeeltraining vanmiddag:

Ik ben nog maar even een werptraining gaan doen voor het geval de gym vanavond nog steeds niet open is.

Weight for distance (licht, 12,5kg):

25 worpen, afstanden 14,0-15,5m

Ging wel lekker met gooien. Ik heb verder gegooid dan mijn wedstrijd-PR maar geen trainings-PR, daar zat ik nog zo'n 20cm onder. Maar ook op dit onderdeel ben ik klaar voor de wedstrijd komende zondag. Er zou misschien wel eens een nieuw wedstrijd-PR in kunnen zitten.

• #2.399
HELL YEAH!!!!....Ik ben net langs de gym gereden en hij is (eindelijk) weer open! :D Dus vanavond weer mijn eerste gymtraining na meer dan 3 weken......:wl::hedbang:

dit moet dan gewoon een top avond voor je worden,trainse viking!:wl::lifter:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven