- Waardering
- 97
Net terug van de sterkste man-wedstrijd in 's-Gravendeel en het was een pittig dagje voor mij. Ik ben helaas als 15e geeindigt maar dat is ook niet zo vreemd als het een conditionele wedstrijd is en ik een ernstig tekort hieraan heb. Powerblade is als 4e geeindigt en heeft een zeer mooie prestatie neergezet. Hoe de andere jongens van het forum zich geplaatst hebben weet ik helaas niet uit mijn hoofd.
Op zich begon ik goed en stond ik na de eerste twee onderdelen (boomstam en timberwalk) op een 4e plaats maar helaas kwam toen de grote zuurstofverslindende "biervatenrace" (6 stuks over 20m) en hier begon mijn ondergang.......
Mijn eindtijd was best slecht te noemen maar ik heb ze wel allemaal naar de overkant gekregen.
Hierna kwam de carlift en hold (dus zolang mogelijk vasthouden) en hier eindigde ik als middenmoter.
Vervolgens kwam mijn ergste nachtmerrie...de wheelflip (250kg, 8 flips)!
Ik heb ze wel alle 8 gemaakt maar weer in een zeer matige tijd.
De truckpull (10 ton) was op zich niet moeilijk en ging goed tot hij in een kuil kwam en stil viel. Meer dan de helft van de deelnemers zijn op dit punt gestrand en hadden allemaal de beruchte afstand van 12.60m.
En zo beland je dan op een 15e plaats door je slechte conditie
Ik weet in ieder geval wat me deze winter te doen staat in de gym!
Exacte tijden en afstanden weet ik niet uit mijn hoofd maar die volgen wel met de filmpjes en foto's (morgen ofzo).
Op zich begon ik goed en stond ik na de eerste twee onderdelen (boomstam en timberwalk) op een 4e plaats maar helaas kwam toen de grote zuurstofverslindende "biervatenrace" (6 stuks over 20m) en hier begon mijn ondergang.......
Mijn eindtijd was best slecht te noemen maar ik heb ze wel allemaal naar de overkant gekregen.
Hierna kwam de carlift en hold (dus zolang mogelijk vasthouden) en hier eindigde ik als middenmoter.
Vervolgens kwam mijn ergste nachtmerrie...de wheelflip (250kg, 8 flips)!
Ik heb ze wel alle 8 gemaakt maar weer in een zeer matige tijd.
De truckpull (10 ton) was op zich niet moeilijk en ging goed tot hij in een kuil kwam en stil viel. Meer dan de helft van de deelnemers zijn op dit punt gestrand en hadden allemaal de beruchte afstand van 12.60m.
En zo beland je dan op een 15e plaats door je slechte conditie

Ik weet in ieder geval wat me deze winter te doen staat in de gym!
Exacte tijden en afstanden weet ik niet uit mijn hoofd maar die volgen wel met de filmpjes en foto's (morgen ofzo).
Laatst bewerkt: