AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Toffe vids

vids zijn tof ja, wie is die ecto die daar tegen je loopt te bleren bij die wheel flip? :D

coole videos, beetje werken aan je conditie hé :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.586
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.589
leuke video's kerel! bij de banden flippen zie je dat je conditie het laat afweten, met kracht lukt het je nog allemaal.

Tnx! Bij de biervatenrace precies hetzelfde, na 4 vaten wilden mijn longen en benen eigenlijk niet meer meewerken maar heb ik het toch op kracht af kunnen maken.

haha nou ik heb het 1x gedaan maar het is wel leuk om te doen ;)

Het lijkt me ook leuk want het lijkt een beetje op weight for distance dus ik ben wel benieuwd wat ik met de discus zou halen (belachelijk weinig waarschijnlijk).

regel jij de discussen? dan gaan we met zn drieen een wedstrijdje doen!

Dan weet ik wel wie er wint ;)

Vooral naar wheelflip en truckpull was ik wasted, echt naar adem happen :D

hehehe je was lekker bezig voor een oudje :P
Nogmaals bedankt voor het naar "huis" brengen van me!Scheelde een hoop!

Was leuk om je in actie te zien, volgens mij was je zo'n beetje de grootste deelnemer. Had je hoger in het klassement verwacht.

Misschien moet je ook avondvierdaagses gaan lopen. :D

Toffe filmpjes.
Of je het nu snel of langzaam kon, die biervatenrace was een afmaker voor iedereen.
De laatste 10m waren voor mij helemaal anaeroob, en pompten mijn benen zo goed als meteen vol met melkzuur.

Ik vond dat in ieder geval het meest slopende onderdeel.

regel jij de discussen? dan gaan we met zn drieen een wedstrijdje doen!

Ik bak er ook helemaal niets van. Ik woon haast op de atletiekbaan. Op een donderdag avond. of in het weekend je roept maar ik kan helaas pas op het 3e weekend van nu maar dat moet toch geen probleem zijn :D? Materiaal heb ik trouwens zo geregeld hoor daar hoef je niet bang voor te zijn. Misschien dat ik nog wat aan je kogel techniek kan verbeteren ;) Ook daar kan ik zelf niet veel van maar weet wel hoe de dingen in elkaar steken :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven