- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hehehe je was lekker bezig voor een oudje
Nogmaals bedankt voor het naar "huis" brengen van me!Scheelde een hoop!
)Was leuk om je in actie te zien, volgens mij was je zo'n beetje de grootste deelnemer. Had je hoger in het klassement verwacht.
). Nee, mijn conditie is bagger en daardoor zakte ik na de biervatenrace enorm in het klassement. Ik ga er zo snel mogelijk wat aan doen.
Ik bak er ook helemaal niets van. Ik woon haast op de atletiekbaan. Op een donderdag avond. of in het weekend je roept maar ik kan helaas pas op het 3e weekend van nu maar dat moet toch geen probleem zijn? Materiaal heb ik trouwens zo geregeld hoor daar hoef je niet bang voor te zijn. Misschien dat ik nog wat aan je kogel techniek kan verbeteren
Ook daar kan ik zelf niet veel van maar weet wel hoe de dingen in elkaar steken
![]()

wtf, de vogeltjesdans als motivatie muziek tijdens je cardeadlift+ hold
vette filmpjes sowieso, is dit nou diezelfde wedstrijd waar jesaja ook aan meedeed?
Tof al die filmpjes, ziet er cool uit. Ik zeg respect
ey jacco!! je ehbt goed gepresteerd zelfs op de laadrace!! ik zei toch dat je ze alle 6 wel kreeg?
ennuuuh
nette filmpjes kerel!!
en hoe is 'Onze" foto gworden?![]()
. 
toffe filmpjes man, als je idd wat aan je conditie werkt zullen je prestaties zeker vooruitgaan.