Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
wtf, de vogeltjesdans als motivatie muziek tijdens je cardeadlift+ hold ???

vette filmpjes sowieso, is dit nou diezelfde wedstrijd waar jesaja ook aan meedeed?

Tof al die filmpjes, ziet er cool uit. Ik zeg respect

ey jacco!! je ehbt goed gepresteerd zelfs op de laadrace!! ik zei toch dat je ze alle 6 wel kreeg?:D
ennuuuh

nette filmpjes kerel!!:D:D

en hoe is 'Onze" foto gworden?:D:D

haha tis nie jouw foto chewie:P:P:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.607
Was leuk om je in actie te zien, volgens mij was je zo'n beetje de grootste deelnemer. Had je hoger in het klassement verwacht.

Tnx! Ik was idd de zwaarste deelnemer (wat ook gelijk mijn lage klassering verklaard :D). Nee, mijn conditie is bagger en daardoor zakte ik na de biervatenrace enorm in het klassement. Ik ga er zo snel mogelijk wat aan doen.

Misschien moet je ook avondvierdaagses gaan lopen. :D

Denk je dat ik dat wel aan kan? ;)

• #2.609
Ik bak er ook helemaal niets van. Ik woon haast op de atletiekbaan. Op een donderdag avond. of in het weekend je roept maar ik kan helaas pas op het 3e weekend van nu maar dat moet toch geen probleem zijn :D? Materiaal heb ik trouwens zo geregeld hoor daar hoef je niet bang voor te zijn. Misschien dat ik nog wat aan je kogel techniek kan verbeteren ;) Ook daar kan ik zelf niet veel van maar weet wel hoe de dingen in elkaar steken :P

~Dan zit ik nog met wedstrijden geloof ik maar we vinden vast wel een geschikte datum!!! Dat is een aanbod wat ik me niet voorbij laat gaan (ik kan in ieder geval mijn eigen kogel meenemen) :D

• #2.610
wtf, de vogeltjesdans als motivatie muziek tijdens je cardeadlift+ hold ???

vette filmpjes sowieso, is dit nou diezelfde wedstrijd waar jesaja ook aan meedeed?

Was idd dezelfde wedstrijd en die muziek was niet echt motiverend voor dat onderdeel!

• #2.612
ey jacco!! je ehbt goed gepresteerd zelfs op de laadrace!! ik zei toch dat je ze alle 6 wel kreeg?:D
ennuuuh

nette filmpjes kerel!!:D:D

en hoe is 'Onze" foto gworden?:D:D

Tnx Niels! Mijn longen hebben het echt laten afweten maar nu weet ik wel waar ik aan moet werken.

Foto is wel leuk geworden maar mijn vriendin drukte net iets te laat af. Ik zal hem zo snel mogelijk in mijn log zetten.

s goed man!!:Dik zie de foto vanzelf:D..

• #2.614
Gisteren, vandaag en morgen zijn rustdagen voor de finale van het NK Highland Games in Hank.
Jammer dat ik gisteren 12 uur gewerkt heb en dat ik vandaag nog eens 13 uur moet :(.
Mijn benen zijn nu toch ook wel een beetje stijf van de wedstrijd van afgelopen woensdag maar ik heb wel het gevoel dat ik klaar ben voor de finale.

• #2.615
Zoooo.....ik heb mijn 13 uurtjes er weer op zitten en nu breekt een dag van totale rust aan. :cool:

rust maar eens goed uit bro' :cool:

toffe filmpjes man, als je idd wat aan je conditie werkt zullen je prestaties zeker vooruitgaan.

• #2.620
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven